Jutgen dos germans per intentar matar a tirs un home a València

 

Ahir va començar el judici contra dos germans acusats d’intentar matar a tirs a un home que els devia diners en una plaça de València.

Els processats van quedar amb la víctima el 8 de juny de 2020 a una plaça de València per reclamar un deute que la víctima no podia pagar a causa dels alts interessos. Quan es van trobar, un dels encausats va amenaçar de mort la víctima, va treure una pistola i va disparar a terra de forma intimidatòria.

A continuació va apuntar amb l’arma al capdavant del perjudicat, que va aconseguir apartar la pistola, de manera que l’encausat va disparar a l’aire. Posteriorment, va realitzar un tercer tret que va aconseguir a la víctima en una cama.

La Fiscalia manté que el germà de l’agressor, també processat en esta causa, coneixia les intencions de matar a l’home que els devia diners, va concertar el pla amb el seu germà i va anar al lloc per garantir l’èxit criminal i evitar la fugida de la víctima.

El fiscal demana per al principal acusat una pena de presó de 10 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i de tinença il·lícita d’armes. Pel seu germà sol·licita una pena de 7 anys de presó per l’intent d’homicidi.

 

Últimes notícies

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.