Jutgen dos germans per intentar matar a tirs un home a València

 

Ahir va començar el judici contra dos germans acusats d’intentar matar a tirs a un home que els devia diners en una plaça de València.

Els processats van quedar amb la víctima el 8 de juny de 2020 a una plaça de València per reclamar un deute que la víctima no podia pagar a causa dels alts interessos. Quan es van trobar, un dels encausats va amenaçar de mort la víctima, va treure una pistola i va disparar a terra de forma intimidatòria.

A continuació va apuntar amb l’arma al capdavant del perjudicat, que va aconseguir apartar la pistola, de manera que l’encausat va disparar a l’aire. Posteriorment, va realitzar un tercer tret que va aconseguir a la víctima en una cama.

La Fiscalia manté que el germà de l’agressor, també processat en esta causa, coneixia les intencions de matar a l’home que els devia diners, va concertar el pla amb el seu germà i va anar al lloc per garantir l’èxit criminal i evitar la fugida de la víctima.

El fiscal demana per al principal acusat una pena de presó de 10 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i de tinença il·lícita d’armes. Pel seu germà sol·licita una pena de 7 anys de presó per l’intent d’homicidi.

 

Últimes notícies

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.