9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Jutgen dos germans per intentar matar a tirs un home a València

 

Ahir va començar el judici contra dos germans acusats d’intentar matar a tirs a un home que els devia diners en una plaça de València.

Els processats van quedar amb la víctima el 8 de juny de 2020 a una plaça de València per reclamar un deute que la víctima no podia pagar a causa dels alts interessos. Quan es van trobar, un dels encausats va amenaçar de mort la víctima, va treure una pistola i va disparar a terra de forma intimidatòria.

A continuació va apuntar amb l’arma al capdavant del perjudicat, que va aconseguir apartar la pistola, de manera que l’encausat va disparar a l’aire. Posteriorment, va realitzar un tercer tret que va aconseguir a la víctima en una cama.

La Fiscalia manté que el germà de l’agressor, també processat en esta causa, coneixia les intencions de matar a l’home que els devia diners, va concertar el pla amb el seu germà i va anar al lloc per garantir l’èxit criminal i evitar la fugida de la víctima.

El fiscal demana per al principal acusat una pena de presó de 10 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i de tinença il·lícita d’armes. Pel seu germà sol·licita una pena de 7 anys de presó per l’intent d’homicidi.

 

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.

Yolanda Díaz crida a mobilitzar-se per la democràcia i acusa ingerència del poder judicial

Yolanda Díaz ha anomenat a una mobilització serena i pacífica en defensa de la democràcia i ha denunciat ingerències del poder judicial. Sumar ha reclamat un espai d'unitat estable a l'esquerra del PSOE i ha defés PGE expansius.