10.8 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Jutgen dos germans per intentar matar a tirs un home a València

 

Ahir va començar el judici contra dos germans acusats d’intentar matar a tirs a un home que els devia diners en una plaça de València.

Els processats van quedar amb la víctima el 8 de juny de 2020 a una plaça de València per reclamar un deute que la víctima no podia pagar a causa dels alts interessos. Quan es van trobar, un dels encausats va amenaçar de mort la víctima, va treure una pistola i va disparar a terra de forma intimidatòria.

A continuació va apuntar amb l’arma al capdavant del perjudicat, que va aconseguir apartar la pistola, de manera que l’encausat va disparar a l’aire. Posteriorment, va realitzar un tercer tret que va aconseguir a la víctima en una cama.

La Fiscalia manté que el germà de l’agressor, també processat en esta causa, coneixia les intencions de matar a l’home que els devia diners, va concertar el pla amb el seu germà i va anar al lloc per garantir l’èxit criminal i evitar la fugida de la víctima.

El fiscal demana per al principal acusat una pena de presó de 10 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i de tinença il·lícita d’armes. Pel seu germà sol·licita una pena de 7 anys de presó per l’intent d’homicidi.

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.