La Ciutat de les Arts i les Ciències oferix la pel·lícula ‘La llum del nadal’ a l’Hemisfèric

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

La Ciutat de les Arts i les Ciències ha estrenat la pel·lícula animada ‘La llum del Nadal’, un especial nadalenc en stop-motion, que combina elements clàssics de la tradició amb la màgia del Nadal. La pel·lícula forma part de la programació especial nadalenca que ha preparat la Ciutat de les Arts i les Ciències i estarà en la cartellera de l’Hemisfèric fins al 6 de gener del 2025, segons ha informat la Generalitat.

Dirigida per Nathan Smith i Christopher Robin Miller, ‘La llum del Nadal’ compta la història de dos xiquets, Katie i Makean, que es perden en el bosc durant una tempesta de neu just abans de Nadal i són rescatats pel seu amic, The Candleman, un vell savi que impartix saviesa, xocolata calenta i històries.

Esta producció és una pel·lícula d’animació gravada amb la tècnica de stop-motion, en la qual es va fotografiant i manipulant físicament els objectes en cada fotograma. En reproduir els fotogrames seguits, la tècnica crea l’efecte que l’objecte s’està movent. Després de finalitzar la projecció, s’explica al públic com està realitzada la pel·lícula amb esta tècnica.

Fins al pròxim 10 de desembre encara es pot participar en el concurs concurse de dibuix ‘Nadal a la Ciutat de les Arts i les Ciències’ dirigit a estudiants de Primària de la Comunitat Valenciana. Entre els nou guanyadors se seleccionarà la postal de felicitació nadalenca de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Els dibuixos han de realitzar-se en un foli o cartolina grandària A4 i es podrà utilitzar qualsevol material que no present relleu, així com evitar productes sintètics o que tinga plàstics com, per exemple, aerosols i dissolvents que no siguen de base d’aigua, o purpurina, i es podran remetre fins al 10 de desembre.

Seran seleccionats tres dibuixos per cada dos cursos: 1r. i 2n.; 3r. i 4t.; 5è. i 6è. de Primària. Cadascun dels premiats guanyarà entrades de l’Oceanogràfic, del Museu de les Ciències i de l’Hemisfèric. La fallada del jurat es farà públic el 13 de desembre en la web i en les xarxes socials de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

MERCAT DE NADAL A PARTIR DEL 13 DE DESEMBRE

El Passeig de Boterells de l’Umbracle acollirà una any més el tradicional mercat de Nadal del 13 de desembre al 6 de gener amb llocs d’artesania típica en estes dates, activitats i tallers infantils, juntament amb una àmplia oferta gastronòmica.

En el mercat de Nadal se celebraran diferents activitats com a demostracions d’oficis nadalencs (com l’elaboració de figures nadalenques de cristall i ceràmica), a més de tallers infantils de pintura nadalenca, veles i sabons, entre altres propostes. També estarà instal·lat un tioviu. Tota la programació i horaris es pot consultar en esta web.

La Ciutat de les Arts i les Ciències oferix un any més dos casetes per al ‘Racó solidari’ en el mercat de Nadal per a les Organitzacions No Governamentals (ONG) i associacions que estiguen interessades. El ‘Racó solidari’ és un espai habilitat perquè poden presentar els seus projectes solidaris i donar informació sobre la seua labor social. Per a reservar este espai, poden contactar a través del correu electrònic reservas@cac.es o en el telèfon 96 197 46 86.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.