Anuncios

La Ciutat de les Arts i les Ciències oferix la pel·lícula ‘La llum del nadal’ a l’Hemisfèric

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

La Ciutat de les Arts i les Ciències ha estrenat la pel·lícula animada ‘La llum del Nadal’, un especial nadalenc en stop-motion, que combina elements clàssics de la tradició amb la màgia del Nadal. La pel·lícula forma part de la programació especial nadalenca que ha preparat la Ciutat de les Arts i les Ciències i estarà en la cartellera de l’Hemisfèric fins al 6 de gener del 2025, segons ha informat la Generalitat.

Anuncios

Dirigida per Nathan Smith i Christopher Robin Miller, ‘La llum del Nadal’ compta la història de dos xiquets, Katie i Makean, que es perden en el bosc durant una tempesta de neu just abans de Nadal i són rescatats pel seu amic, The Candleman, un vell savi que impartix saviesa, xocolata calenta i històries.

Esta producció és una pel·lícula d’animació gravada amb la tècnica de stop-motion, en la qual es va fotografiant i manipulant físicament els objectes en cada fotograma. En reproduir els fotogrames seguits, la tècnica crea l’efecte que l’objecte s’està movent. Després de finalitzar la projecció, s’explica al públic com està realitzada la pel·lícula amb esta tècnica.

Fins al pròxim 10 de desembre encara es pot participar en el concurs concurse de dibuix ‘Nadal a la Ciutat de les Arts i les Ciències’ dirigit a estudiants de Primària de la Comunitat Valenciana. Entre els nou guanyadors se seleccionarà la postal de felicitació nadalenca de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Els dibuixos han de realitzar-se en un foli o cartolina grandària A4 i es podrà utilitzar qualsevol material que no present relleu, així com evitar productes sintètics o que tinga plàstics com, per exemple, aerosols i dissolvents que no siguen de base d’aigua, o purpurina, i es podran remetre fins al 10 de desembre.

Seran seleccionats tres dibuixos per cada dos cursos: 1r. i 2n.; 3r. i 4t.; 5è. i 6è. de Primària. Cadascun dels premiats guanyarà entrades de l’Oceanogràfic, del Museu de les Ciències i de l’Hemisfèric. La fallada del jurat es farà públic el 13 de desembre en la web i en les xarxes socials de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

MERCAT DE NADAL A PARTIR DEL 13 DE DESEMBRE

El Passeig de Boterells de l’Umbracle acollirà una any més el tradicional mercat de Nadal del 13 de desembre al 6 de gener amb llocs d’artesania típica en estes dates, activitats i tallers infantils, juntament amb una àmplia oferta gastronòmica.

En el mercat de Nadal se celebraran diferents activitats com a demostracions d’oficis nadalencs (com l’elaboració de figures nadalenques de cristall i ceràmica), a més de tallers infantils de pintura nadalenca, veles i sabons, entre altres propostes. També estarà instal·lat un tioviu. Tota la programació i horaris es pot consultar en esta web.

La Ciutat de les Arts i les Ciències oferix un any més dos casetes per al ‘Racó solidari’ en el mercat de Nadal per a les Organitzacions No Governamentals (ONG) i associacions que estiguen interessades. El ‘Racó solidari’ és un espai habilitat perquè poden presentar els seus projectes solidaris i donar informació sobre la seua labor social. Per a reservar este espai, poden contactar a través del correu electrònic reservas@cac.es o en el telèfon 96 197 46 86.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi xifra en un 80% la reducció de pèrdues per danes amb agricultura regenerativa

Una anàlisi sobre 316.000 hectàrees de cultius valencians conclou que l'agricultura regenerativa podria retallar fins a un 80% les pèrdues agrícoles en futures danes amb una inversió molt inferior al cost dels danys.

Sara Aagesen compareixerà el 19 davant la comissió del Senat sobre la dana de València

Sara Aagesen ha sol·licitat i obtingut un canvi de data per a declarar davant la comissió del Senat sobre la dana de València, que la interrogarà el 19 de maig després de més de dos mesos d'inactivitat.

Un bomber forestal assegura que a Pradas li van tallar les ales durant la gestió de la dana

Un bomber forestal de la unitat d'Alzira declara davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana i manté que a la exconsellera Salomé Pradas i al seu equip els van tallar les ales els seus superiors.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real: guanyar per a assegurar la tercera plaça

Marcelino insistix que el Vila-real no és jutge del descens i que el seu únic objectiu és continuar guanyant per a amarrar la tercera plaça de LaLiga davant un Mallorca en bona dinàmica.

Investiguen per maltractament animal a un veí de Torrevieja per un collaret de castic en el seu gos

La Guàrdia Civil investiga a un home de 78 anys a Torrevieja per un presumpte delicte de maltractament animal després de localitzar al seu gos amb un collaret de castic incrustat en el coll.

Marcelino explica el seu adeu al Vila-real: diferències en el contracte i agraïment total

Marcelino García Toral confirma que no renova amb el Vila-real per divergències en la duració del contracte, però recalca la cordialitat i l'agraïment mutu després d'una etapa que considera exitosa.

Els tres alts funcionaris citats pel cas de les vivendes dels Naus no acudixen a declarar

Tres alts funcionaris de l'Ajuntament d'Alacant citats com a testimonis per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus no s'han presentat a declarar, mentres quatre tècnics autonòmics sí han comparegut i han confirmat que va haver-hi expedients que degueren decaure.

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.
Anuncios