La Ciutat de les Arts i les Ciències oferix la pel·lícula ‘La llum del nadal’ a l’Hemisfèric

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

La Ciutat de les Arts i les Ciències ha estrenat la pel·lícula animada ‘La llum del Nadal’, un especial nadalenc en stop-motion, que combina elements clàssics de la tradició amb la màgia del Nadal. La pel·lícula forma part de la programació especial nadalenca que ha preparat la Ciutat de les Arts i les Ciències i estarà en la cartellera de l’Hemisfèric fins al 6 de gener del 2025, segons ha informat la Generalitat.

Anuncios

Dirigida per Nathan Smith i Christopher Robin Miller, ‘La llum del Nadal’ compta la història de dos xiquets, Katie i Makean, que es perden en el bosc durant una tempesta de neu just abans de Nadal i són rescatats pel seu amic, The Candleman, un vell savi que impartix saviesa, xocolata calenta i històries.

Esta producció és una pel·lícula d’animació gravada amb la tècnica de stop-motion, en la qual es va fotografiant i manipulant físicament els objectes en cada fotograma. En reproduir els fotogrames seguits, la tècnica crea l’efecte que l’objecte s’està movent. Després de finalitzar la projecció, s’explica al públic com està realitzada la pel·lícula amb esta tècnica.

Fins al pròxim 10 de desembre encara es pot participar en el concurs concurse de dibuix ‘Nadal a la Ciutat de les Arts i les Ciències’ dirigit a estudiants de Primària de la Comunitat Valenciana. Entre els nou guanyadors se seleccionarà la postal de felicitació nadalenca de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Els dibuixos han de realitzar-se en un foli o cartolina grandària A4 i es podrà utilitzar qualsevol material que no present relleu, així com evitar productes sintètics o que tinga plàstics com, per exemple, aerosols i dissolvents que no siguen de base d’aigua, o purpurina, i es podran remetre fins al 10 de desembre.

Seran seleccionats tres dibuixos per cada dos cursos: 1r. i 2n.; 3r. i 4t.; 5è. i 6è. de Primària. Cadascun dels premiats guanyarà entrades de l’Oceanogràfic, del Museu de les Ciències i de l’Hemisfèric. La fallada del jurat es farà públic el 13 de desembre en la web i en les xarxes socials de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

MERCAT DE NADAL A PARTIR DEL 13 DE DESEMBRE

El Passeig de Boterells de l’Umbracle acollirà una any més el tradicional mercat de Nadal del 13 de desembre al 6 de gener amb llocs d’artesania típica en estes dates, activitats i tallers infantils, juntament amb una àmplia oferta gastronòmica.

En el mercat de Nadal se celebraran diferents activitats com a demostracions d’oficis nadalencs (com l’elaboració de figures nadalenques de cristall i ceràmica), a més de tallers infantils de pintura nadalenca, veles i sabons, entre altres propostes. També estarà instal·lat un tioviu. Tota la programació i horaris es pot consultar en esta web.

La Ciutat de les Arts i les Ciències oferix un any més dos casetes per al ‘Racó solidari’ en el mercat de Nadal per a les Organitzacions No Governamentals (ONG) i associacions que estiguen interessades. El ‘Racó solidari’ és un espai habilitat perquè poden presentar els seus projectes solidaris i donar informació sobre la seua labor social. Per a reservar este espai, poden contactar a través del correu electrònic reservas@cac.es o en el telèfon 96 197 46 86.

Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.