10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La ciutat de València aspira a ser seu de la final de la Copa Davis

VALÈNCIA, 27 (EUROPA PRESS)

La ciutat de València aspira a ser seu de la final de la Copa Davis. La Junta de Govern Local del seu ajuntament ha aprovat hui divendres impulsar els tràmits necessaris per a aconseguir esta designació.

Així ho ha anunciat l’edil portaveu de l’executiu municipal, Juan Carlos Caballero, en la roda de premsa posterior a la Junta de Govern Local. El regidor ha apuntat que en esta reunió s’ha aprovat “una important acció que suposarà situar a València com a centre, com a epicentre de l’esport i del tennis mundial”.

“Hem aprovat donar l’impuls perquè la ciutat puga comptar amb la Copa Davis en la fase final”, ha avançat Caballero. El responsable municipal ha recordat que “ara mateix” la capital valenciana és seu de “fases prèvies” i ha destacat que “el que vol esta ciutat és ser seu de la final”.

El portaveu ha indicat que este és “un esdeveniment esportiu” que es vol “atraure” a València “per a fomentar l’esport i per a fomentar que esta ciutat siga l’epicentre esportiu”.

“Per tant, facultem a la regidor d’Esports, Rocío Gil, al fet que puga portar els tràmits oportuns, juntament amb la Diputació de València i la Generalitat Valenciana, perquè València opte a ser seu de la final de la Copa Davis”, ha manifestat Juan Carlos Caballero.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La UMH desenrotlla un prototip que automatitza l’unflat en angioplàsties

Intara, creat amb suport del Parc Científic de la UMH per la start-up Valux Medical, regula de manera automàtica la pressió de la pilota en angioplàsties i entra en validació. El dispositiu, basat en IA, apunta a reduir la variabilitat del procediment i a millorar la seguretat del pacient.

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.