10.6 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

La ciutat de València aspira a ser seu de la final de la Copa Davis

VALÈNCIA, 27 (EUROPA PRESS)

La ciutat de València aspira a ser seu de la final de la Copa Davis. La Junta de Govern Local del seu ajuntament ha aprovat hui divendres impulsar els tràmits necessaris per a aconseguir esta designació.

Així ho ha anunciat l’edil portaveu de l’executiu municipal, Juan Carlos Caballero, en la roda de premsa posterior a la Junta de Govern Local. El regidor ha apuntat que en esta reunió s’ha aprovat “una important acció que suposarà situar a València com a centre, com a epicentre de l’esport i del tennis mundial”.

“Hem aprovat donar l’impuls perquè la ciutat puga comptar amb la Copa Davis en la fase final”, ha avançat Caballero. El responsable municipal ha recordat que “ara mateix” la capital valenciana és seu de “fases prèvies” i ha destacat que “el que vol esta ciutat és ser seu de la final”.

El portaveu ha indicat que este és “un esdeveniment esportiu” que es vol “atraure” a València “per a fomentar l’esport i per a fomentar que esta ciutat siga l’epicentre esportiu”.

“Per tant, facultem a la regidor d’Esports, Rocío Gil, al fet que puga portar els tràmits oportuns, juntament amb la Diputació de València i la Generalitat Valenciana, perquè València opte a ser seu de la final de la Copa Davis”, ha manifestat Juan Carlos Caballero.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.