La ciutat de València aspira a ser seu de la final de la Copa Davis

VALÈNCIA, 27 (EUROPA PRESS)

La ciutat de València aspira a ser seu de la final de la Copa Davis. La Junta de Govern Local del seu ajuntament ha aprovat hui divendres impulsar els tràmits necessaris per a aconseguir esta designació.

Així ho ha anunciat l’edil portaveu de l’executiu municipal, Juan Carlos Caballero, en la roda de premsa posterior a la Junta de Govern Local. El regidor ha apuntat que en esta reunió s’ha aprovat “una important acció que suposarà situar a València com a centre, com a epicentre de l’esport i del tennis mundial”.

“Hem aprovat donar l’impuls perquè la ciutat puga comptar amb la Copa Davis en la fase final”, ha avançat Caballero. El responsable municipal ha recordat que “ara mateix” la capital valenciana és seu de “fases prèvies” i ha destacat que “el que vol esta ciutat és ser seu de la final”.

El portaveu ha indicat que este és “un esdeveniment esportiu” que es vol “atraure” a València “per a fomentar l’esport i per a fomentar que esta ciutat siga l’epicentre esportiu”.

“Per tant, facultem a la regidor d’Esports, Rocío Gil, al fet que puga portar els tràmits oportuns, juntament amb la Diputació de València i la Generalitat Valenciana, perquè València opte a ser seu de la final de la Copa Davis”, ha manifestat Juan Carlos Caballero.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.