La Generalitat impulsa la nova Xarxa de Gobernança Local de la Comunitat Valenciana

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

El director general de Transparència i Participació, José Tárrega, ha presidit l’acte de presentació de la nova Xarxa de Gobernança Local de la Comunitat Valenciana a Almassora, al que han assistit l’alcaldessa de la localitat, María Tormo, i representants d’ajuntaments del territori valencià.

En la seua intervenció, José Tárrega ha destacat la importància de la iniciativa “per a enfortir la participació ciutadana en l’àmbit local”. En este sentit, s’ha referit a esta nova etapa de la Xarxa de Gobernança Local “que pretén convertir-se en un espai impulsor de projectes relacionats amb la participació i la transparència, en col·laboració amb les entitats locals valencianes”.

Així mateix, el director general de Transparència ha animat als municipis valencians a adherir-se a la nova xarxa i ha anunciat la creació d’una Escola de Bones Pràctiques en participació i transparència dirigida a les entitats municipals en el si de la xarxa “per a seguir innovant en accions que impliquen als ciutadans i ciutadanes”.

Durant la sessió, s’han presentat les línies d’acció de la nova Xarxa de Gobernança Local i s’han aprovat les normes de funcionament, que inclouen una presidència compartida amb les diputacions provincials. Al seu torn, en la reunió s’ha aprovat el nou text de la ‘Carta d’adhesió’ per als municipis i mancomunitats que inclou eixos estratègics en matèria de transparència.

D’altra banda, s’ha creat una comissió pemanente que funcione com a grup motor per a l’impuls d’actuacions i treballs en el si de la mateixa. Durant la reunió, s’han compartit bones pràctiques en govern obert, amb l’objectiu d’inspirar a altres localitats a seguir este model participatiu i unir-se a la Xarxa de Gobernança Local. Actualment, un total de 55 municipis valencians formen part de la Xarxa de Gobernança Local.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.