La JCF augmentarà el seu pressupost un 10% en 2025 fins als 3,7 milions, ‘el major de la història’

VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

El consell rector de la Junta Central Fallera (JCF) té previst aprovar demà dimarts el seu pressupost per a l’exercici 2025, que ascendix fins als 3,7 milions d’euros, 412.080 més que l’any anterior, un 10 per cent, per la qual cosa serà «el major de la història» de l’organisme autònom municipal.

Concretament, el consell donarà llum verda a les bases d’execució del pressupost per al 2025, a més de la plantilla i la relació de llocs de treball per a l’any que ve, segons ha informat l’Ajuntament de València en un comunicat.

Respecte al capítol de despeses, el pressupost arreplega un increment de 65.000 euros per als premis i guardons que atorga la JCF, «especialment els destinats a les falles». Al mateix temps, s’ha previst un increment de 65.000 euros en la inversió en aplicacions informàtiques, amb l’objectiu de «millorar i professionalitzar el sistema informàtic de la casa gran de les Falles».

Finalment, la partida de personal augmenta en vora 40.000 euros per a dotar pressupostàriament la incorporació de personal economista en la gestió diària de l’organisme autònom municipal.

El regidor de Falles i president de la Junta Central Fallera, Santiago Ballester, ha destacat «l’aposta decidida de l’Ajuntament de València per la festa de major impacte econòmic d’Espanya».

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.