La JCF augmentarà el seu pressupost un 10% en 2025 fins als 3,7 milions, ‘el major de la història’

VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

El consell rector de la Junta Central Fallera (JCF) té previst aprovar demà dimarts el seu pressupost per a l’exercici 2025, que ascendix fins als 3,7 milions d’euros, 412.080 més que l’any anterior, un 10 per cent, per la qual cosa serà “el major de la història” de l’organisme autònom municipal.

Concretament, el consell donarà llum verda a les bases d’execució del pressupost per al 2025, a més de la plantilla i la relació de llocs de treball per a l’any que ve, segons ha informat l’Ajuntament de València en un comunicat.

Respecte al capítol de despeses, el pressupost arreplega un increment de 65.000 euros per als premis i guardons que atorga la JCF, “especialment els destinats a les falles”. Al mateix temps, s’ha previst un increment de 65.000 euros en la inversió en aplicacions informàtiques, amb l’objectiu de “millorar i professionalitzar el sistema informàtic de la casa gran de les Falles”.

Finalment, la partida de personal augmenta en vora 40.000 euros per a dotar pressupostàriament la incorporació de personal economista en la gestió diària de l’organisme autònom municipal.

El regidor de Falles i president de la Junta Central Fallera, Santiago Ballester, ha destacat “l’aposta decidida de l’Ajuntament de València per la festa de major impacte econòmic d’Espanya”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.