16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

La JCF augmentarà el seu pressupost un 10% en 2025 fins als 3,7 milions, ‘el major de la història’

VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

El consell rector de la Junta Central Fallera (JCF) té previst aprovar demà dimarts el seu pressupost per a l’exercici 2025, que ascendix fins als 3,7 milions d’euros, 412.080 més que l’any anterior, un 10 per cent, per la qual cosa serà “el major de la història” de l’organisme autònom municipal.

Concretament, el consell donarà llum verda a les bases d’execució del pressupost per al 2025, a més de la plantilla i la relació de llocs de treball per a l’any que ve, segons ha informat l’Ajuntament de València en un comunicat.

Respecte al capítol de despeses, el pressupost arreplega un increment de 65.000 euros per als premis i guardons que atorga la JCF, “especialment els destinats a les falles”. Al mateix temps, s’ha previst un increment de 65.000 euros en la inversió en aplicacions informàtiques, amb l’objectiu de “millorar i professionalitzar el sistema informàtic de la casa gran de les Falles”.

Finalment, la partida de personal augmenta en vora 40.000 euros per a dotar pressupostàriament la incorporació de personal economista en la gestió diària de l’organisme autònom municipal.

El regidor de Falles i president de la Junta Central Fallera, Santiago Ballester, ha destacat “l’aposta decidida de l’Ajuntament de València per la festa de major impacte econòmic d’Espanya”.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.