La JCF augmentarà el seu pressupost un 10% en 2025 fins als 3,7 milions, ‘el major de la història’

VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

El consell rector de la Junta Central Fallera (JCF) té previst aprovar demà dimarts el seu pressupost per a l’exercici 2025, que ascendix fins als 3,7 milions d’euros, 412.080 més que l’any anterior, un 10 per cent, per la qual cosa serà «el major de la història» de l’organisme autònom municipal.

Concretament, el consell donarà llum verda a les bases d’execució del pressupost per al 2025, a més de la plantilla i la relació de llocs de treball per a l’any que ve, segons ha informat l’Ajuntament de València en un comunicat.

Respecte al capítol de despeses, el pressupost arreplega un increment de 65.000 euros per als premis i guardons que atorga la JCF, «especialment els destinats a les falles». Al mateix temps, s’ha previst un increment de 65.000 euros en la inversió en aplicacions informàtiques, amb l’objectiu de «millorar i professionalitzar el sistema informàtic de la casa gran de les Falles».

Finalment, la partida de personal augmenta en vora 40.000 euros per a dotar pressupostàriament la incorporació de personal economista en la gestió diària de l’organisme autònom municipal.

El regidor de Falles i president de la Junta Central Fallera, Santiago Ballester, ha destacat «l’aposta decidida de l’Ajuntament de València per la festa de major impacte econòmic d’Espanya».

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.