9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La JCF augmentarà el seu pressupost un 10% en 2025 fins als 3,7 milions, ‘el major de la història’

VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

El consell rector de la Junta Central Fallera (JCF) té previst aprovar demà dimarts el seu pressupost per a l’exercici 2025, que ascendix fins als 3,7 milions d’euros, 412.080 més que l’any anterior, un 10 per cent, per la qual cosa serà “el major de la història” de l’organisme autònom municipal.

Concretament, el consell donarà llum verda a les bases d’execució del pressupost per al 2025, a més de la plantilla i la relació de llocs de treball per a l’any que ve, segons ha informat l’Ajuntament de València en un comunicat.

Respecte al capítol de despeses, el pressupost arreplega un increment de 65.000 euros per als premis i guardons que atorga la JCF, “especialment els destinats a les falles”. Al mateix temps, s’ha previst un increment de 65.000 euros en la inversió en aplicacions informàtiques, amb l’objectiu de “millorar i professionalitzar el sistema informàtic de la casa gran de les Falles”.

Finalment, la partida de personal augmenta en vora 40.000 euros per a dotar pressupostàriament la incorporació de personal economista en la gestió diària de l’organisme autònom municipal.

El regidor de Falles i president de la Junta Central Fallera, Santiago Ballester, ha destacat “l’aposta decidida de l’Ajuntament de València per la festa de major impacte econòmic d’Espanya”.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.