La mar es traga un tot terreny de la Policia Nacional

Un tot terreny de la Policia Nacional ha sigut engolit per les ones després de quedar-se encallat en l’arena. Una imatge insòlita que ha ocorregut a la platja de Sanlúcar de Barrameda a Cadis. Desenes de banyistes s’han congregat per a veure el succés i han penjat en xarxes socials imatges del cotxe afonat en la mar.

El succés, que ja s’ha fet viral, va tindre lloc aquest dissabte a la vesprada. El vehicle va quedar atrapat en l’arena i en pujar la marea, l’aigua acabe per engolir-li’l. Segons va relatar Sanlúcar Informació, la patrulla havia acudit a la zona per un avís que alertava de la presència d’“uns paquets sospitosos”.

Els agents van romandre en el cotxe tot el temps que els va permetre la mar. En un primer moment van intentar sense èxit traure el tot terreny de l’aigua amb l’ajuda d’una màquina destinada a la neteja de platges.

El tot terreny perdut, segons informava *NIUS, era un vehicle nou valorat en 70.000 euros. Fonts de la Policia Nacional han lamentat que, després de l’incident, “s’hagen convertit en el ‘hazmerreir’ hui de tota Espanya”.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.