15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

La mar es traga un tot terreny de la Policia Nacional

Un tot terreny de la Policia Nacional ha sigut engolit per les ones després de quedar-se encallat en l’arena. Una imatge insòlita que ha ocorregut a la platja de Sanlúcar de Barrameda a Cadis. Desenes de banyistes s’han congregat per a veure el succés i han penjat en xarxes socials imatges del cotxe afonat en la mar.

El succés, que ja s’ha fet viral, va tindre lloc aquest dissabte a la vesprada. El vehicle va quedar atrapat en l’arena i en pujar la marea, l’aigua acabe per engolir-li’l. Segons va relatar Sanlúcar Informació, la patrulla havia acudit a la zona per un avís que alertava de la presència d’“uns paquets sospitosos”.

Els agents van romandre en el cotxe tot el temps que els va permetre la mar. En un primer moment van intentar sense èxit traure el tot terreny de l’aigua amb l’ajuda d’una màquina destinada a la neteja de platges.

El tot terreny perdut, segons informava *NIUS, era un vehicle nou valorat en 70.000 euros. Fonts de la Policia Nacional han lamentat que, després de l’incident, “s’hagen convertit en el ‘hazmerreir’ hui de tota Espanya”.

Últimes notícies

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 12,4% al novembre a Espanya i un 25,7% en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes van avançar al novembre un 12,4% a Espanya, fins a 43.319 operacions. La Comunitat Valenciana va destacar amb un augment del 25,7%.