La mar es traga un tot terreny de la Policia Nacional

Un tot terreny de la Policia Nacional ha sigut engolit per les ones després de quedar-se encallat en l’arena. Una imatge insòlita que ha ocorregut a la platja de Sanlúcar de Barrameda a Cadis. Desenes de banyistes s’han congregat per a veure el succés i han penjat en xarxes socials imatges del cotxe afonat en la mar.

El succés, que ja s’ha fet viral, va tindre lloc aquest dissabte a la vesprada. El vehicle va quedar atrapat en l’arena i en pujar la marea, l’aigua acabe per engolir-li’l. Segons va relatar Sanlúcar Informació, la patrulla havia acudit a la zona per un avís que alertava de la presència d’“uns paquets sospitosos”.

Els agents van romandre en el cotxe tot el temps que els va permetre la mar. En un primer moment van intentar sense èxit traure el tot terreny de l’aigua amb l’ajuda d’una màquina destinada a la neteja de platges.

El tot terreny perdut, segons informava *NIUS, era un vehicle nou valorat en 70.000 euros. Fonts de la Policia Nacional han lamentat que, després de l’incident, “s’hagen convertit en el ‘hazmerreir’ hui de tota Espanya”.

Últimes notícies

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.