La mar es traga un tot terreny de la Policia Nacional

Un tot terreny de la Policia Nacional ha sigut engolit per les ones després de quedar-se encallat en l’arena. Una imatge insòlita que ha ocorregut a la platja de Sanlúcar de Barrameda a Cadis. Desenes de banyistes s’han congregat per a veure el succés i han penjat en xarxes socials imatges del cotxe afonat en la mar.

El succés, que ja s’ha fet viral, va tindre lloc aquest dissabte a la vesprada. El vehicle va quedar atrapat en l’arena i en pujar la marea, l’aigua acabe per engolir-li’l. Segons va relatar Sanlúcar Informació, la patrulla havia acudit a la zona per un avís que alertava de la presència d’“uns paquets sospitosos”.

Els agents van romandre en el cotxe tot el temps que els va permetre la mar. En un primer moment van intentar sense èxit traure el tot terreny de l’aigua amb l’ajuda d’una màquina destinada a la neteja de platges.

El tot terreny perdut, segons informava *NIUS, era un vehicle nou valorat en 70.000 euros. Fonts de la Policia Nacional han lamentat que, després de l’incident, “s’hagen convertit en el ‘hazmerreir’ hui de tota Espanya”.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.