La pluja obliga a cancel·lar la Desfilada de Resurrecció a València

La pluja ha provocat la cancel·lació de la celebració del Desfilada de Resurrecció a València. Este any, els Poblats Marítims es queden sense la seua tradicional desfilada, una decisió presa pels presidents i germans majors de les 31 germandats, confraries i corporacions que integren la Setmana Santa Marinera de València.

Després de reunir-se al museu de la festa i avaluar les condicions meteorològiques adverses, els representants de la festa han acordat no dur a terme la desfilada de forma col·lectiva. La persistent pluja que va caure durant el matí no ha donat treva, cosa que ha portat esta difícil decisió.

La cancel·lació de la Desfilada de Resurrecció representa una desil·lusió per als habitants dels Poblats Marítims i els fidels que esperaven participar en esta tradicional processó. Tot i això, la seguretat i el benestar dels participants són prioritaris, i la decisió s’ha pres amb l’objectiu d’evitar riscos innecessaris a causa de les condicions climàtiques desfavorables.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.