La Premi Nacional de Dansa Rafaela Carrasco arriba al Teatre Principal de Castelló amb ‘Creaviva’

CASTELLÓ, 29 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, a través de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), presenta, al Teatre Principal de Castelló aquest diumenge 1 de desembre a les 19.00 hores, a la premie Nacional de Dansa 2023, Rafaela Carrasco amb ‘Creaviva’.

La balladora i coreògrafa, coneguda per la seua investigació de la dansa i de l’actualització del flamenc, presenta un espectacle en el qual desitja mostrar la realitat dels autors en totes les facetes de creació d’una obra; des del començament d’un projecte fins a aconseguir el resultat final. L’obra està composta per una suite de nou peces.

L’espectacle ‘Creaviva’, que forma part de l’abonament de tardor del Principal, està dirigit pel poeta, dramaturg i actor espanyol Álvaro Tato, ha informat la Generalitat en un comunicat.

Les últimes entrades per a esta funció, amb preus entre els 3 i 20 euros, estan a la venda en la web de l’IVC.

ZAGREB STRING QUARTET EN L’AUDITORI

D’altra banda, la sala de Càmera de l’Auditori de Castelló acollirà el diumenge 1 de desembre, a les 19.00 hores, el concert de càmera de la formació Zagreb String Quartet amb un programa compost per Obres d’Igor Kuljeric, Joseph Haydn i Felix Mendelssohn.

L’agrupació croata Zagreb String Quartet, fundada l’any 1919, està reconeguda internacionalment per l’extraordinària qualitat artística de les seues actuacions. Ha actuat en algunes de les sales més importants de tot el món a Estats Units, l’ex Unió Soviètica, Canadà, Austràlia, Nova Zelanda i Europa

Les entrades per a este concert tenen un preu de 10 euros. Poden adquirir-se en taquilles i en la web de l’IVC.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.