Anuncios

La Premi Nacional de Dansa Rafaela Carrasco arriba al Teatre Principal de Castelló amb ‘Creaviva’

CASTELLÓ, 29 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, a través de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), presenta, al Teatre Principal de Castelló aquest diumenge 1 de desembre a les 19.00 hores, a la premie Nacional de Dansa 2023, Rafaela Carrasco amb ‘Creaviva’.

Anuncios

La balladora i coreògrafa, coneguda per la seua investigació de la dansa i de l’actualització del flamenc, presenta un espectacle en el qual desitja mostrar la realitat dels autors en totes les facetes de creació d’una obra; des del començament d’un projecte fins a aconseguir el resultat final. L’obra està composta per una suite de nou peces.

L’espectacle ‘Creaviva’, que forma part de l’abonament de tardor del Principal, està dirigit pel poeta, dramaturg i actor espanyol Álvaro Tato, ha informat la Generalitat en un comunicat.

Les últimes entrades per a esta funció, amb preus entre els 3 i 20 euros, estan a la venda en la web de l’IVC.

ZAGREB STRING QUARTET EN L’AUDITORI

D’altra banda, la sala de Càmera de l’Auditori de Castelló acollirà el diumenge 1 de desembre, a les 19.00 hores, el concert de càmera de la formació Zagreb String Quartet amb un programa compost per Obres d’Igor Kuljeric, Joseph Haydn i Felix Mendelssohn.

L’agrupació croata Zagreb String Quartet, fundada l’any 1919, està reconeguda internacionalment per l’extraordinària qualitat artística de les seues actuacions. Ha actuat en algunes de les sales més importants de tot el món a Estats Units, l’ex Unió Soviètica, Canadà, Austràlia, Nova Zelanda i Europa

Les entrades per a este concert tenen un preu de 10 euros. Poden adquirir-se en taquilles i en la web de l’IVC.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios