7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

La Premi Nacional de Dansa Rafaela Carrasco arriba al Teatre Principal de Castelló amb ‘Creaviva’

CASTELLÓ, 29 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, a través de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), presenta, al Teatre Principal de Castelló aquest diumenge 1 de desembre a les 19.00 hores, a la premie Nacional de Dansa 2023, Rafaela Carrasco amb ‘Creaviva’.

La balladora i coreògrafa, coneguda per la seua investigació de la dansa i de l’actualització del flamenc, presenta un espectacle en el qual desitja mostrar la realitat dels autors en totes les facetes de creació d’una obra; des del començament d’un projecte fins a aconseguir el resultat final. L’obra està composta per una suite de nou peces.

L’espectacle ‘Creaviva’, que forma part de l’abonament de tardor del Principal, està dirigit pel poeta, dramaturg i actor espanyol Álvaro Tato, ha informat la Generalitat en un comunicat.

Les últimes entrades per a esta funció, amb preus entre els 3 i 20 euros, estan a la venda en la web de l’IVC.

ZAGREB STRING QUARTET EN L’AUDITORI

D’altra banda, la sala de Càmera de l’Auditori de Castelló acollirà el diumenge 1 de desembre, a les 19.00 hores, el concert de càmera de la formació Zagreb String Quartet amb un programa compost per Obres d’Igor Kuljeric, Joseph Haydn i Felix Mendelssohn.

L’agrupació croata Zagreb String Quartet, fundada l’any 1919, està reconeguda internacionalment per l’extraordinària qualitat artística de les seues actuacions. Ha actuat en algunes de les sales més importants de tot el món a Estats Units, l’ex Unió Soviètica, Canadà, Austràlia, Nova Zelanda i Europa

Les entrades per a este concert tenen un preu de 10 euros. Poden adquirir-se en taquilles i en la web de l’IVC.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.