La Universitat de València llança el programa de formació per a l’ocupació amb una oferta de 20 cursos amb crèdits

VALÈNCIA, 26 (EUROPA PRESS)

La Universitat de València, a través del servici UVocupació, ha llançat el nou programa de formació per a l’ocupació del curs 2024-25 amb una oferta de 20 cursos amb crèdits ECTS de participació universitària, l’objectiu del qual és complementar els coneixements específics i tècnics de la titulació amb l’adquisició de competències i habilitats que capaciten una incorporació al món laboral ràpida i adequada.

El programa s’emmarca dins de les línies estratègiques del Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació, que dirigix Ángeles Solanes, per a l’impuls de l’ocupabilitat universitària, i es desenvoluparà d’octubre de 2024 a juny de 2025.

Esta oferta inclou una àmplia formació en eines i tècniques per a buscar ocupació, com ara la preparació de l’entrevista de treball, l’anàlisi curricular o la marca personal a través de les xarxes socials, amb 5 cursos.

També pretén la millora de les competències i habilitats comunicatives, professionals, interculturals i digitals, amb un oferta de 6 cursos; dedica 5 cursos a l’empresa i l’emprenedoria; i afegix 4 formacions molt específiques sobre noves tendències de visualització de dades amb ‘PowerBI’, la participació en projectes europeus, i com a novetats, se submergix en el potencial de la Intel·ligència Artificial o IA per a millorar l’ocupabilitat, i en ‘R’ per a facilitar habilitats d’anàlisi i representació de dades.

En paraules de la vicerectora Ángeles Solanes, el programa “és una iniciativa clau per a preparar el nostre estudiantat per als reptes actuals del mercat laboral, i una oportunitat perquè esdevinguen professionals versàtils, innovadors i preparats per a liderar el canvi. La inclusió d’àrees com la comunicació, l’emprenedoria i fins i tot la Intel·ligència Artificial, imprescindibles en un entorn professional cada vegada més digitalitzat i competitiu, és un reflex del compromís de la Universitat amb una formació integral i orientada al futur”.

La vintena de cursos que conformen el programa de formació per a l’ocupació sumen un total de 35 crèdits ECTS de participació universitària i 350 hores lectives. Cadascun dels cursos disposa d’un cronograma específic, programa i objectius concrets. Així mateix, les persones inscrites obtindran accés a l’Aula Virtual de la Universitat de València amb material d’estudi i es dona l’opció de descompte en ser part de la comunitat universitària.

Últimes notícies

Awa Fam deixa el València Basket al juny rumb a la nova lliga privada Project B

Awa Fam abandona el València Basket al final de la temporada després d'executar-se la seua clàusula de rescissió per a incorporar-se a Project B, la nova lliga privada que tindrà una seu en el Roig Arena.

Diangana es lesiona amb el Congo i apunta a baixa davant el Raig

Grady Diangana torna lesionat de la concentració amb el Congo i quasi segur es perdrà el partit de l'Elx enfront del Rayo Vallecano, pendent encara del comunicat mèdic definitiu.

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.

Les reserves d’última hora disparen l’ocupació hotelera al 82% en la Setmana Santa valenciana

Les reserves d'última hora impulsen l'ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins al 82,4% en els dies centrals de Setmana Santa, amb Benidorm, València i Peníscola al capdavant.

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.