La Universitat de València llança el programa de formació per a l’ocupació amb una oferta de 20 cursos amb crèdits

VALÈNCIA, 26 (EUROPA PRESS)

La Universitat de València, a través del servici UVocupació, ha llançat el nou programa de formació per a l’ocupació del curs 2024-25 amb una oferta de 20 cursos amb crèdits ECTS de participació universitària, l’objectiu del qual és complementar els coneixements específics i tècnics de la titulació amb l’adquisició de competències i habilitats que capaciten una incorporació al món laboral ràpida i adequada.

El programa s’emmarca dins de les línies estratègiques del Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació, que dirigix Ángeles Solanes, per a l’impuls de l’ocupabilitat universitària, i es desenvoluparà d’octubre de 2024 a juny de 2025.

Esta oferta inclou una àmplia formació en eines i tècniques per a buscar ocupació, com ara la preparació de l’entrevista de treball, l’anàlisi curricular o la marca personal a través de les xarxes socials, amb 5 cursos.

També pretén la millora de les competències i habilitats comunicatives, professionals, interculturals i digitals, amb un oferta de 6 cursos; dedica 5 cursos a l’empresa i l’emprenedoria; i afegix 4 formacions molt específiques sobre noves tendències de visualització de dades amb ‘PowerBI’, la participació en projectes europeus, i com a novetats, se submergix en el potencial de la Intel·ligència Artificial o IA per a millorar l’ocupabilitat, i en ‘R’ per a facilitar habilitats d’anàlisi i representació de dades.

En paraules de la vicerectora Ángeles Solanes, el programa «és una iniciativa clau per a preparar el nostre estudiantat per als reptes actuals del mercat laboral, i una oportunitat perquè esdevinguen professionals versàtils, innovadors i preparats per a liderar el canvi. La inclusió d’àrees com la comunicació, l’emprenedoria i fins i tot la Intel·ligència Artificial, imprescindibles en un entorn professional cada vegada més digitalitzat i competitiu, és un reflex del compromís de la Universitat amb una formació integral i orientada al futur».

La vintena de cursos que conformen el programa de formació per a l’ocupació sumen un total de 35 crèdits ECTS de participació universitària i 350 hores lectives. Cadascun dels cursos disposa d’un cronograma específic, programa i objectius concrets. Així mateix, les persones inscrites obtindran accés a l’Aula Virtual de la Universitat de València amb material d’estudi i es dona l’opció de descompte en ser part de la comunitat universitària.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.