La Universitat de València llança el programa de formació per a l’ocupació amb una oferta de 20 cursos amb crèdits

VALÈNCIA, 26 (EUROPA PRESS)

La Universitat de València, a través del servici UVocupació, ha llançat el nou programa de formació per a l’ocupació del curs 2024-25 amb una oferta de 20 cursos amb crèdits ECTS de participació universitària, l’objectiu del qual és complementar els coneixements específics i tècnics de la titulació amb l’adquisició de competències i habilitats que capaciten una incorporació al món laboral ràpida i adequada.

El programa s’emmarca dins de les línies estratègiques del Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació, que dirigix Ángeles Solanes, per a l’impuls de l’ocupabilitat universitària, i es desenvoluparà d’octubre de 2024 a juny de 2025.

Esta oferta inclou una àmplia formació en eines i tècniques per a buscar ocupació, com ara la preparació de l’entrevista de treball, l’anàlisi curricular o la marca personal a través de les xarxes socials, amb 5 cursos.

També pretén la millora de les competències i habilitats comunicatives, professionals, interculturals i digitals, amb un oferta de 6 cursos; dedica 5 cursos a l’empresa i l’emprenedoria; i afegix 4 formacions molt específiques sobre noves tendències de visualització de dades amb ‘PowerBI’, la participació en projectes europeus, i com a novetats, se submergix en el potencial de la Intel·ligència Artificial o IA per a millorar l’ocupabilitat, i en ‘R’ per a facilitar habilitats d’anàlisi i representació de dades.

En paraules de la vicerectora Ángeles Solanes, el programa «és una iniciativa clau per a preparar el nostre estudiantat per als reptes actuals del mercat laboral, i una oportunitat perquè esdevinguen professionals versàtils, innovadors i preparats per a liderar el canvi. La inclusió d’àrees com la comunicació, l’emprenedoria i fins i tot la Intel·ligència Artificial, imprescindibles en un entorn professional cada vegada més digitalitzat i competitiu, és un reflex del compromís de la Universitat amb una formació integral i orientada al futur».

La vintena de cursos que conformen el programa de formació per a l’ocupació sumen un total de 35 crèdits ECTS de participació universitària i 350 hores lectives. Cadascun dels cursos disposa d’un cronograma específic, programa i objectius concrets. Així mateix, les persones inscrites obtindran accés a l’Aula Virtual de la Universitat de València amb material d’estudi i es dona l’opció de descompte en ser part de la comunitat universitària.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.