19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

La Universitat de València llança el programa de formació per a l’ocupació amb una oferta de 20 cursos amb crèdits

VALÈNCIA, 26 (EUROPA PRESS)

La Universitat de València, a través del servici UVocupació, ha llançat el nou programa de formació per a l’ocupació del curs 2024-25 amb una oferta de 20 cursos amb crèdits ECTS de participació universitària, l’objectiu del qual és complementar els coneixements específics i tècnics de la titulació amb l’adquisició de competències i habilitats que capaciten una incorporació al món laboral ràpida i adequada.

El programa s’emmarca dins de les línies estratègiques del Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació, que dirigix Ángeles Solanes, per a l’impuls de l’ocupabilitat universitària, i es desenvoluparà d’octubre de 2024 a juny de 2025.

Esta oferta inclou una àmplia formació en eines i tècniques per a buscar ocupació, com ara la preparació de l’entrevista de treball, l’anàlisi curricular o la marca personal a través de les xarxes socials, amb 5 cursos.

També pretén la millora de les competències i habilitats comunicatives, professionals, interculturals i digitals, amb un oferta de 6 cursos; dedica 5 cursos a l’empresa i l’emprenedoria; i afegix 4 formacions molt específiques sobre noves tendències de visualització de dades amb ‘PowerBI’, la participació en projectes europeus, i com a novetats, se submergix en el potencial de la Intel·ligència Artificial o IA per a millorar l’ocupabilitat, i en ‘R’ per a facilitar habilitats d’anàlisi i representació de dades.

En paraules de la vicerectora Ángeles Solanes, el programa “és una iniciativa clau per a preparar el nostre estudiantat per als reptes actuals del mercat laboral, i una oportunitat perquè esdevinguen professionals versàtils, innovadors i preparats per a liderar el canvi. La inclusió d’àrees com la comunicació, l’emprenedoria i fins i tot la Intel·ligència Artificial, imprescindibles en un entorn professional cada vegada més digitalitzat i competitiu, és un reflex del compromís de la Universitat amb una formació integral i orientada al futur”.

La vintena de cursos que conformen el programa de formació per a l’ocupació sumen un total de 35 crèdits ECTS de participació universitària i 350 hores lectives. Cadascun dels cursos disposa d’un cronograma específic, programa i objectius concrets. Així mateix, les persones inscrites obtindran accés a l’Aula Virtual de la Universitat de València amb material d’estudi i es dona l’opció de descompte en ser part de la comunitat universitària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baldoví destaca la ‘virtut’ de l’acte de Rufián per esvalotar el galliner i demana discreció

Baldoví ha valorat l'acte impulsat per Gabriel Rufián sobre la unitat a l'esquerra del PSOE i ha sostingut que la seua 'virtut' ha sigut agitar el debat. Després d'eixe primer impuls, ha reclamat un procés més discret i pegat a la realitat valenciana.

La reina Letizia abrigalla el calçat fet a Espanya a la fàbrica centenària Pedro García d’Elda

La reina Letizia ha recolzat el calçat fet a Espanya durant una visita a la fàbrica Pedro García a Elda, que celebra el seu centenari i exporta més de la mitat de la seua producció als Estats Units. El recorregut ha posat el focus en l'artesania, la sostenibilitat dels materials i la projecció internacional de la firma.

La vaga mèdica cancel·la 32.010 actes assistencials en tres dies en la Comunitat Valenciana

La protesta contra la reforma de l'estatut marc ha provocat 32.010 anul·lacions en la Comunitat Valenciana en tres dies. El seguiment enfronta xifres del 90% i del 10,76%.

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

Agents registren a València la vivenda del sospitós de l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes, amb el detingut present. La causa està sota secret i el divendres passarà a disposició judicial

Baldoví defén que l’acte de Rufián ha agitat el debat i demana discreció

Baldoví ha celebrat que la iniciativa de Rufián haja 'esvalotat el galliner' i obert la conversa sobre la unitat a l'esquerra. Reclama ara un procés més discret i amb menys focus perquè les converses fructifiquen.

Ábalos demana al Congrés reconsiderar el rebuig a la seua indemnització

L'exdiputat ha sol·licitat a la Mesa del Congrés que revise la seua negativa a concedir-li la indemnització per cessament, que rondaria els 52.000 euros. Al·lega una vulneració 'flagrant' dels seus drets passius

Estudi de la UPV proposa com controlar filtracions en excavacions profundes

Investigadors del IIAMA-UPV presenten solucions per a atallar filtracions imprevistes en excavacions profundes i advoquen per plans de monitoratge continu per a previndre fallades.

Quatre trens d’Euromed i Intercity afectats pel tancament ferroviari per vent

El tancament entre Catalunya i la Comunitat Valenciana, vigent d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes, afecta a tres Euromed i un Intercity. Renfe permet canvis o anul·lacions sense cost.