La Universitat de València llança el programa de formació per a l’ocupació amb una oferta de 20 cursos amb crèdits

VALÈNCIA, 26 (EUROPA PRESS)

La Universitat de València, a través del servici UVocupació, ha llançat el nou programa de formació per a l’ocupació del curs 2024-25 amb una oferta de 20 cursos amb crèdits ECTS de participació universitària, l’objectiu del qual és complementar els coneixements específics i tècnics de la titulació amb l’adquisició de competències i habilitats que capaciten una incorporació al món laboral ràpida i adequada.

El programa s’emmarca dins de les línies estratègiques del Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació, que dirigix Ángeles Solanes, per a l’impuls de l’ocupabilitat universitària, i es desenvoluparà d’octubre de 2024 a juny de 2025.

Esta oferta inclou una àmplia formació en eines i tècniques per a buscar ocupació, com ara la preparació de l’entrevista de treball, l’anàlisi curricular o la marca personal a través de les xarxes socials, amb 5 cursos.

També pretén la millora de les competències i habilitats comunicatives, professionals, interculturals i digitals, amb un oferta de 6 cursos; dedica 5 cursos a l’empresa i l’emprenedoria; i afegix 4 formacions molt específiques sobre noves tendències de visualització de dades amb ‘PowerBI’, la participació en projectes europeus, i com a novetats, se submergix en el potencial de la Intel·ligència Artificial o IA per a millorar l’ocupabilitat, i en ‘R’ per a facilitar habilitats d’anàlisi i representació de dades.

En paraules de la vicerectora Ángeles Solanes, el programa “és una iniciativa clau per a preparar el nostre estudiantat per als reptes actuals del mercat laboral, i una oportunitat perquè esdevinguen professionals versàtils, innovadors i preparats per a liderar el canvi. La inclusió d’àrees com la comunicació, l’emprenedoria i fins i tot la Intel·ligència Artificial, imprescindibles en un entorn professional cada vegada més digitalitzat i competitiu, és un reflex del compromís de la Universitat amb una formació integral i orientada al futur”.

La vintena de cursos que conformen el programa de formació per a l’ocupació sumen un total de 35 crèdits ECTS de participació universitària i 350 hores lectives. Cadascun dels cursos disposa d’un cronograma específic, programa i objectius concrets. Així mateix, les persones inscrites obtindran accés a l’Aula Virtual de la Universitat de València amb material d’estudi i es dona l’opció de descompte en ser part de la comunitat universitària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un detingut i quatre investigats pel robatori de 63 tones de cítrics a Carcaixent

Un operatiu de l'Equip Roca de Sueca, amb suport de Policia Local i Guàrdies Rurals, ha destapat la sostracció de 63 tones de taronges a Carcaixent. Els autors formalitzaven vendes a través d'una empresa i van obtindre 14.613 euros, amb un detingut i quatre investigats.

En llibertat amb mesures cautelars el detingut per maltractament després de la caiguda de la seua parella

Un jutjat d'Alzira va acordar la llibertat amb ordes d'allunyament i prohibició de comunicació. No hi ha indicis que ho vinculen a la caiguda; se li investiga per maltractament habitual.

El bar de Paiporta que concilia: equip de mares i horari d’esmorzars

Després de la DANA, el bar Arosa va reobrir amb un model centrat en l'esmorzar i un equip de cinc mares. Obri de 8 a 14 i prioritza la vida familiar sense perdre viabilitat.

L’Audiència de València confirma la negativa a citar a Pedro Sánchez com a testimoni per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA. Desestima el recurs de Fes-te Sentir per falta d'utilitat probatòria i pel caràcter prospectiu de la diligència.

Un bar de Paiporta aposta per conciliar: mares al capdavant i sol esmorzars

Després de la dana, el bar Arosa de Paiporta va reobrir amb un equip de mares i un horari de 8 a 14 només per a esmorzars. Menys ingressos i més vida familiar.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a 20 anys a Itàlia per robatoris i lesions greus

Un home de 31 anys ha sigut detingut a Alacant en compliment d'una OEDE després de fugir d'Itàlia, on va ser condemnat a 20 anys per robatoris violents a ancians. L'Audiència Nacional tramita la seua extradició.

L’Audiència de València ha confirmat la negativa al fet que Pedro Sánchez declare per la gestió de la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat la testifical del president per falta d'utilitat. El tribunal desestima el recurs de Fes-te Sentir en apreciar tints prospectius en la diligència sol·licitada.

Traslladen a l’hospital a una dona després de caure-li un arc d’il·luminació fallera a València

Una dona de 40 anys ha sigut traslladada a l'Hospital General de València després de rebre l'impacte d'un arc d'il·luminació fallera al carrer Marvà. Bombers i Policia Local han acudit i revisen la instal·lació.