19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Labora connecta amb les empreses

Labora, el Servei Públic d’Ocupació i Formació de la Comunitat Valenciana, és ací per ajudar els valencians a trobar el suport que la seua empresa necessita. Segons informen des de l’ens en un comunicat, oferixen solucions ràpides i efectives, a més que es tracta d’un servei gratuït.

Com connectem amb les empreses?

Talent

Labora connecta a “les millors persones candidates amb les empreses que necessiten cobrir vacants“. Per això, “gestiona la base de dades més gran de persones demandants d’ocupació” mitjançant el seu portal GVAJobs i amb el suport del Tècnic d’Empreses.

Formació

Així mateix, també connecta les companyies amb la formació necessària perquè el personal estiga preparat per a continuar creixent i innovant. A més, oferix formació especialitzada per capacitar les persones per a la feina i actualitzar les seues competències al llarg de la seua vida professional a través de la Formació Professional per a l’Ocupació.

Subvencions

Finalment, també enllaça les empreses amb les ajudes que permeten contractar els professionals adequats. Igualment, Labora oferix incentius per a la contractació, prioritzant els segments de població més vulnerables i amb més dificultats d’inserció laboral. Oferix fins a 25.000 euros en ajuts.

Amb 54 Espai Labora a tota la Comunitat i un equip d’experts a disposició, “brinda assessorament personalitzat perquè el procés de selecció siga àgil i senzill“.

“Si necessites personal, formació o creus que pots rebre subvencions, contacta amb el teu tècnic d’empresa, cerca’ns a Empreses – Generalitat Valenciana (gva.es)“, conclouen a l’escrit.

Últimes notícies

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.