L’Ajuntament d’Alacant demanarà la nul·litat de la llicència als macrodepòsits del port esta setmana davant del TSJ

ALACANT, 21 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament d’Alacant presentarà esta setmana davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) un recurs per a la nul·litat de la llicència ambiental de l’empresa XC Busines 90 –sol·licitada al febrer de 2013– per a instal·lar un centre de distribució de combustibles i carburants petrolífers al port.

Així, el govern local fa un pas mes per a evitar la instal·lació dels macrodepòsits, a la qual també s’oposa l’Autoritat Portuària d’Alacant (APA).

L’alcalde Luis Barcala ja va explicar que el consistori pensava “esgotar” totes les possibilitats perquè no se situen allí.

Així ho ha confirmat el vicealcalde Manuel Villar en la roda de premsa posterior a la junta de govern local, celebrada hui, encara que no ha detallat en què es basarà la petició de nul·litat de l’Ajuntament “per respecte a la lletrada” que està elaborant el document.

A mitjan desembre de 2024, el Tribunal Suprem (TS) va inadmetre a tràmit el recurs de l’Ajuntament a la sentència del TSJCV per la qual a l’abril del mateix any reconeixia la llicència a l’empresa per silenci administratiu positiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.