L’Ajuntament d’Alacant demanarà la nul·litat de la llicència als macrodepòsits del port esta setmana davant del TSJ

ALACANT, 21 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament d’Alacant presentarà esta setmana davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) un recurs per a la nul·litat de la llicència ambiental de l’empresa XC Busines 90 –sol·licitada al febrer de 2013– per a instal·lar un centre de distribució de combustibles i carburants petrolífers al port.

Així, el govern local fa un pas mes per a evitar la instal·lació dels macrodepòsits, a la qual també s’oposa l’Autoritat Portuària d’Alacant (APA).

L’alcalde Luis Barcala ja va explicar que el consistori pensava “esgotar” totes les possibilitats perquè no se situen allí.

Així ho ha confirmat el vicealcalde Manuel Villar en la roda de premsa posterior a la junta de govern local, celebrada hui, encara que no ha detallat en què es basarà la petició de nul·litat de l’Ajuntament “per respecte a la lletrada” que està elaborant el document.

A mitjan desembre de 2024, el Tribunal Suprem (TS) va inadmetre a tràmit el recurs de l’Ajuntament a la sentència del TSJCV per la qual a l’abril del mateix any reconeixia la llicència a l’empresa per silenci administratiu positiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mazón recorre davant l’Audiència la seua exclusió de la causa de la dana per indefensió

La defensa de l’expresident reclama poder personar-se en el procediment o anul·lar les diligències que puguen afectar la seua posició jurídica

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.

Cau a Castelló una xarxa d’estafes bancàries amb quatre detinguts i 266.815 euros defraudats

La Guàrdia Civil deté a quatre persones i investiga a altres cinc per una organització que va obrir 58 comptes amb documentació falsa i va realitzar 484 operacions fraudulentes.