14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

LaLiga aporta noves imatges a la denúncia d’insults i gestos racistes ocorreguts en el Clàssic

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

LaLiga ha confirmat hui dilluns que s’ha personat davant de la Brigada Provincial d’Informació de Madrid per a ampliar la denúncia pels insults i gestos racistes succeïts durant el Clàssic de dissabte, aportant noves imatges del succeït a l’estadi Santiago Bernabéu amb càntics en contra de diversos jugadors del FC Barcelona.

Per la seua banda, segons indica la patronal, el Reial Madrid s’ha sumat a LaLiga i ha presentat informació per a col·laborar en la identificació dels responsables dels insults i gestos racistes contra els jugadors del FC Barcelona Lamine Yamal, Raphinha i Ansu Fati.

Una ampliació de la queixa formal que arriba després que LaLiga denunciara diumenge les “intolerables conductes racistes” contra els futbolistes del FC Barcelona i que el Reial Madrid anunciara que adoptaria “mesures disciplinàries i judicials” contra els responsables.

Durant el partit de LaLiga EA Sports del dissabte a l’estadi madridista, Lamine Yamal, Ansu Fati i Raphinha van rebre insults per part d’alguns individus presents en les graderies, que, després de fer el 0-3 li van dedicar insults com ara “moro de mierda”, “mena de mierda”, “puto negro” o “puto moro”.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.