9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

LaLiga aporta noves imatges a la denúncia d’insults i gestos racistes ocorreguts en el Clàssic

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

LaLiga ha confirmat hui dilluns que s’ha personat davant de la Brigada Provincial d’Informació de Madrid per a ampliar la denúncia pels insults i gestos racistes succeïts durant el Clàssic de dissabte, aportant noves imatges del succeït a l’estadi Santiago Bernabéu amb càntics en contra de diversos jugadors del FC Barcelona.

Per la seua banda, segons indica la patronal, el Reial Madrid s’ha sumat a LaLiga i ha presentat informació per a col·laborar en la identificació dels responsables dels insults i gestos racistes contra els jugadors del FC Barcelona Lamine Yamal, Raphinha i Ansu Fati.

Una ampliació de la queixa formal que arriba després que LaLiga denunciara diumenge les “intolerables conductes racistes” contra els futbolistes del FC Barcelona i que el Reial Madrid anunciara que adoptaria “mesures disciplinàries i judicials” contra els responsables.

Durant el partit de LaLiga EA Sports del dissabte a l’estadi madridista, Lamine Yamal, Ansu Fati i Raphinha van rebre insults per part d’alguns individus presents en les graderies, que, després de fer el 0-3 li van dedicar insults com ara “moro de mierda”, “mena de mierda”, “puto negro” o “puto moro”.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.