LaLiga aporta noves imatges a la denúncia d’insults i gestos racistes ocorreguts en el Clàssic

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

LaLiga ha confirmat hui dilluns que s’ha personat davant de la Brigada Provincial d’Informació de Madrid per a ampliar la denúncia pels insults i gestos racistes succeïts durant el Clàssic de dissabte, aportant noves imatges del succeït a l’estadi Santiago Bernabéu amb càntics en contra de diversos jugadors del FC Barcelona.

Per la seua banda, segons indica la patronal, el Reial Madrid s’ha sumat a LaLiga i ha presentat informació per a col·laborar en la identificació dels responsables dels insults i gestos racistes contra els jugadors del FC Barcelona Lamine Yamal, Raphinha i Ansu Fati.

Una ampliació de la queixa formal que arriba després que LaLiga denunciara diumenge les «intolerables conductes racistes» contra els futbolistes del FC Barcelona i que el Reial Madrid anunciara que adoptaria «mesures disciplinàries i judicials» contra els responsables.

Durant el partit de LaLiga EA Sports del dissabte a l’estadi madridista, Lamine Yamal, Ansu Fati i Raphinha van rebre insults per part d’alguns individus presents en les graderies, que, després de fer el 0-3 li van dedicar insults com ara «moro de mierda», «mena de mierda», «puto negro» o «puto moro».

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.