14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

LaLiga aporta noves imatges a la denúncia d’insults i gestos racistes ocorreguts en el Clàssic

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

LaLiga ha confirmat hui dilluns que s’ha personat davant de la Brigada Provincial d’Informació de Madrid per a ampliar la denúncia pels insults i gestos racistes succeïts durant el Clàssic de dissabte, aportant noves imatges del succeït a l’estadi Santiago Bernabéu amb càntics en contra de diversos jugadors del FC Barcelona.

Per la seua banda, segons indica la patronal, el Reial Madrid s’ha sumat a LaLiga i ha presentat informació per a col·laborar en la identificació dels responsables dels insults i gestos racistes contra els jugadors del FC Barcelona Lamine Yamal, Raphinha i Ansu Fati.

Una ampliació de la queixa formal que arriba després que LaLiga denunciara diumenge les “intolerables conductes racistes” contra els futbolistes del FC Barcelona i que el Reial Madrid anunciara que adoptaria “mesures disciplinàries i judicials” contra els responsables.

Durant el partit de LaLiga EA Sports del dissabte a l’estadi madridista, Lamine Yamal, Ansu Fati i Raphinha van rebre insults per part d’alguns individus presents en les graderies, que, després de fer el 0-3 li van dedicar insults com ara “moro de mierda”, “mena de mierda”, “puto negro” o “puto moro”.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts