LaLiga aporta noves imatges a la denúncia d’insults i gestos racistes ocorreguts en el Clàssic

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

LaLiga ha confirmat hui dilluns que s’ha personat davant de la Brigada Provincial d’Informació de Madrid per a ampliar la denúncia pels insults i gestos racistes succeïts durant el Clàssic de dissabte, aportant noves imatges del succeït a l’estadi Santiago Bernabéu amb càntics en contra de diversos jugadors del FC Barcelona.

Per la seua banda, segons indica la patronal, el Reial Madrid s’ha sumat a LaLiga i ha presentat informació per a col·laborar en la identificació dels responsables dels insults i gestos racistes contra els jugadors del FC Barcelona Lamine Yamal, Raphinha i Ansu Fati.

Una ampliació de la queixa formal que arriba després que LaLiga denunciara diumenge les “intolerables conductes racistes” contra els futbolistes del FC Barcelona i que el Reial Madrid anunciara que adoptaria “mesures disciplinàries i judicials” contra els responsables.

Durant el partit de LaLiga EA Sports del dissabte a l’estadi madridista, Lamine Yamal, Ansu Fati i Raphinha van rebre insults per part d’alguns individus presents en les graderies, que, després de fer el 0-3 li van dedicar insults com ara “moro de mierda”, “mena de mierda”, “puto negro” o “puto moro”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.