LaLiga sol·licita l’ajornament de l’Espanyol-València i del Tenerife-Llevant del cap de setmana

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

LaLiga ha comunicat que ha sol·licitat a la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) l’ajornament dels partits del cap de setmana vinent entre el RCD Espanyol i el València CF i entre el CD Tenerife i el Llevant, a conseqüència de la tràgica DANA que va assolar la passada setmana principalment la província de València.

«Davant de la situació patida a Espanya per la DANA, amb especial afecció en la província de València, LaLiga a petició dels clubs, ha sol·licitat a la RFEF l’ajornament de les dos partits de la jornada 13 de LaLiga EA Sports i de la jornada 14 de LaLiga Hypermotion que havien de jugar els dos clubs de la província durant el cap de setmana: RCD Espanyol-València CF, previst per al dissabte 9, i CD Tenerife-Llevant UE, previst per al diumenge 10», informa la patronal.

El conjunt valencianista i el ‘granota’ recorden que «només ha passat una setmana des que es produïra la catàstrofe de la DANA i la situació seguix sent molt greu».

«Agraïm la comprensió i l’empatia mostrada per LaLiga, la RFEF i els nostres rivals i mantenim el nostre ferm compromís amb seguir ajudant a tots els municipis afectats de la província de València», subratllen en un comunicat conjunt.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.