LaLiga sol·licita l’ajornament de l’Espanyol-València i del Tenerife-Llevant del cap de setmana

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

LaLiga ha comunicat que ha sol·licitat a la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) l’ajornament dels partits del cap de setmana vinent entre el RCD Espanyol i el València CF i entre el CD Tenerife i el Llevant, a conseqüència de la tràgica DANA que va assolar la passada setmana principalment la província de València.

«Davant de la situació patida a Espanya per la DANA, amb especial afecció en la província de València, LaLiga a petició dels clubs, ha sol·licitat a la RFEF l’ajornament de les dos partits de la jornada 13 de LaLiga EA Sports i de la jornada 14 de LaLiga Hypermotion que havien de jugar els dos clubs de la província durant el cap de setmana: RCD Espanyol-València CF, previst per al dissabte 9, i CD Tenerife-Llevant UE, previst per al diumenge 10», informa la patronal.

El conjunt valencianista i el ‘granota’ recorden que «només ha passat una setmana des que es produïra la catàstrofe de la DANA i la situació seguix sent molt greu».

«Agraïm la comprensió i l’empatia mostrada per LaLiga, la RFEF i els nostres rivals i mantenim el nostre ferm compromís amb seguir ajudant a tots els municipis afectats de la província de València», subratllen en un comunicat conjunt.

Últimes notícies

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.