LaLiga sol·licita l’ajornament de l’Espanyol-València i del Tenerife-Llevant del cap de setmana

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

LaLiga ha comunicat que ha sol·licitat a la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) l’ajornament dels partits del cap de setmana vinent entre el RCD Espanyol i el València CF i entre el CD Tenerife i el Llevant, a conseqüència de la tràgica DANA que va assolar la passada setmana principalment la província de València.

“Davant de la situació patida a Espanya per la DANA, amb especial afecció en la província de València, LaLiga a petició dels clubs, ha sol·licitat a la RFEF l’ajornament de les dos partits de la jornada 13 de LaLiga EA Sports i de la jornada 14 de LaLiga Hypermotion que havien de jugar els dos clubs de la província durant el cap de setmana: RCD Espanyol-València CF, previst per al dissabte 9, i CD Tenerife-Llevant UE, previst per al diumenge 10”, informa la patronal.

El conjunt valencianista i el ‘granota’ recorden que “només ha passat una setmana des que es produïra la catàstrofe de la DANA i la situació seguix sent molt greu”.

“Agraïm la comprensió i l’empatia mostrada per LaLiga, la RFEF i els nostres rivals i mantenim el nostre ferm compromís amb seguir ajudant a tots els municipis afectats de la província de València”, subratllen en un comunicat conjunt.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.