LaLiga sol·licita l’ajornament de l’Espanyol-València i del Tenerife-Llevant del cap de setmana

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

LaLiga ha comunicat que ha sol·licitat a la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) l’ajornament dels partits del cap de setmana vinent entre el RCD Espanyol i el València CF i entre el CD Tenerife i el Llevant, a conseqüència de la tràgica DANA que va assolar la passada setmana principalment la província de València.

«Davant de la situació patida a Espanya per la DANA, amb especial afecció en la província de València, LaLiga a petició dels clubs, ha sol·licitat a la RFEF l’ajornament de les dos partits de la jornada 13 de LaLiga EA Sports i de la jornada 14 de LaLiga Hypermotion que havien de jugar els dos clubs de la província durant el cap de setmana: RCD Espanyol-València CF, previst per al dissabte 9, i CD Tenerife-Llevant UE, previst per al diumenge 10», informa la patronal.

El conjunt valencianista i el ‘granota’ recorden que «només ha passat una setmana des que es produïra la catàstrofe de la DANA i la situació seguix sent molt greu».

«Agraïm la comprensió i l’empatia mostrada per LaLiga, la RFEF i els nostres rivals i mantenim el nostre ferm compromís amb seguir ajudant a tots els municipis afectats de la província de València», subratllen en un comunicat conjunt.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.