13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

LaLiga sol·licita l’ajornament de l’Espanyol-València i del Tenerife-Llevant del cap de setmana

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

LaLiga ha comunicat que ha sol·licitat a la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) l’ajornament dels partits del cap de setmana vinent entre el RCD Espanyol i el València CF i entre el CD Tenerife i el Llevant, a conseqüència de la tràgica DANA que va assolar la passada setmana principalment la província de València.

“Davant de la situació patida a Espanya per la DANA, amb especial afecció en la província de València, LaLiga a petició dels clubs, ha sol·licitat a la RFEF l’ajornament de les dos partits de la jornada 13 de LaLiga EA Sports i de la jornada 14 de LaLiga Hypermotion que havien de jugar els dos clubs de la província durant el cap de setmana: RCD Espanyol-València CF, previst per al dissabte 9, i CD Tenerife-Llevant UE, previst per al diumenge 10”, informa la patronal.

El conjunt valencianista i el ‘granota’ recorden que “només ha passat una setmana des que es produïra la catàstrofe de la DANA i la situació seguix sent molt greu”.

“Agraïm la comprensió i l’empatia mostrada per LaLiga, la RFEF i els nostres rivals i mantenim el nostre ferm compromís amb seguir ajudant a tots els municipis afectats de la província de València”, subratllen en un comunicat conjunt.

Últimes notícies

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.