L’AN admet el recurs de Foment pel rebuig de la CNMC a poder-se personar en l’OPA de BBVA al Sabadell

La patronal reclama que s’escolten les seues consideracions en la fase 2

BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)

L’Audiència Nacional (AN) ha admés a tràmit el recurs presentat per Foment del Treball davant el rebuig de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) a que es puga personar en la fase 2 de l’estudi sobre l’oferta pública d’adquisició (OPA) de BBVA sobre Banc Sabadell, expliquen fonts de la patronal a Europa Press este dimecres.

Segons ha avançat ‘La Vanguardia’, l’AN ha requerit a la CNMC que remeta els expedients administratius del seu rebuig a que Foment del Treball participi en el procés.

En el recurs, Foment del Treball reclamava poder participar en esta fase 2 i que s’escolten les seues al·legacions sobre l’operació.

CALENDARI DE L’OPA

Elevar a fase 2 l’operació ha suposat, en la pràctica, ampliar el calendari de l’OPA que BBVA plantejava en un primer moment.

Esta fase pot durar fins a tres mesos, si bé no compten en este termini les possibles suspensions que Competència pot aplicar per sol·licitar més informació.

Una vegada conclosa esta anàlisi en profunditat, Competència podrà aprovar l’operació sense condicions, amb condicions o prohibir-les.

En els dos últims supòsits, l’operació s’elevaria al Ministeri d’Economia, que de retruc la podria portar al Consell de Ministres, el qual es pronunciaria sobre altres criteris com la defensa i la seguretat nacionals o la garantia d’un adequat manteniment dels objectius de regulació sectorial.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.