16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

L’edifici Nou Espai Benetússer tramita una mitjana de 120 ajudes diàries per la dana

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’edifici municipal Nou Espai de Benetússer ha actuat després de la dana com a oficina de referència a Benetússer per a informar, assessorar i tramitar les ajudes destinades a pal·liar els danys de la riuada. En l’última setmana, s’han gestionat prop de 800 ajudes de la Generalitat per a les persones amb vehicles sinistrats, a una mitjana de 120 ajudes al dia, per a veïns i veïnes de la localitat com de les poblacions properes.

L’Ajuntament de Benetússer ha indicat en un comunicat que, després de les cues dels primers dies, l’equip de l’ADL ha establit una dinàmica basada en la cita prèvia i en l’atenció personalitzada, informant de la documentació necessària i tractant d’evitar desplaçaments innecessaris a la ciutadania, amb una atenció de 9.00 a 17.00 hores.

L’alcaldessa de Benetússer, Eva Sanz, ha ressaltat que, “des del primer moment”, han comptat amb una “oficina d’atenció molt potent, acollint tots els servicis que les diferents administracions ens han oferit per a facilitar al màxim les gestions a la població, proporcionant a més una atenció personalitzada i de proximitat fonamental en els moments tan complicats”.

La gestió d’esta ajuda, per a la qual l’oficina compta amb personal de la Generalitat Valenciana, se sumisca a la presència de molts altres professionals que durant les últimes setmanes han oferit els seus servicis a Nou Espai.

És el cas de l’Agència Tributària, la Mancomunitat de l’Horta Sud, l’assessorament judicial JustiProp o l’atenció de la Policia Nacional per a la renovació del DNI.

Durant el mes de febrer s’incorporarà novament de forma presencial el servici d’atenció al consumidor de l’OCIC i l’atenció a les persones migrants mitjançant el programa Pangea.

Últimes notícies

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.

El PSOE tanca files amb Puente i defén una gestió rigorosa després de l’accident de Adamuz

El PSOE ha recolzat l'actuació d'Óscar Puente després de l'accident de Adamuz i la situació de Rodalies, reivindicant transparència, dades i atenció a les víctimes.

La Generalitat retira més de 840 tones d’enderrocs a Xirivella i dona per finalitzat el pla de suport

La Generalitat ha culminat la retirada de més de 840 tones de restes a Xirivella i tanca la fase de suport per a la gestió de residus de les riuades. L'actuació ha suposat 125.000 euros dins d'un pla que aconseguix a 19 municipis.

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.