L’edifici Nou Espai Benetússer tramita una mitjana de 120 ajudes diàries per la dana

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’edifici municipal Nou Espai de Benetússer ha actuat després de la dana com a oficina de referència a Benetússer per a informar, assessorar i tramitar les ajudes destinades a pal·liar els danys de la riuada. En l’última setmana, s’han gestionat prop de 800 ajudes de la Generalitat per a les persones amb vehicles sinistrats, a una mitjana de 120 ajudes al dia, per a veïns i veïnes de la localitat com de les poblacions properes.

L’Ajuntament de Benetússer ha indicat en un comunicat que, després de les cues dels primers dies, l’equip de l’ADL ha establit una dinàmica basada en la cita prèvia i en l’atenció personalitzada, informant de la documentació necessària i tractant d’evitar desplaçaments innecessaris a la ciutadania, amb una atenció de 9.00 a 17.00 hores.

L’alcaldessa de Benetússer, Eva Sanz, ha ressaltat que, “des del primer moment”, han comptat amb una “oficina d’atenció molt potent, acollint tots els servicis que les diferents administracions ens han oferit per a facilitar al màxim les gestions a la població, proporcionant a més una atenció personalitzada i de proximitat fonamental en els moments tan complicats”.

La gestió d’esta ajuda, per a la qual l’oficina compta amb personal de la Generalitat Valenciana, se sumisca a la presència de molts altres professionals que durant les últimes setmanes han oferit els seus servicis a Nou Espai.

És el cas de l’Agència Tributària, la Mancomunitat de l’Horta Sud, l’assessorament judicial JustiProp o l’atenció de la Policia Nacional per a la renovació del DNI.

Durant el mes de febrer s’incorporarà novament de forma presencial el servici d’atenció al consumidor de l’OCIC i l’atenció a les persones migrants mitjançant el programa Pangea.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb zones per a frenar inundacions

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 quilòmetres amb zones de laminació, senderes i reforestació.

Mor un home de 59 anys després d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys, de nacionalitat colombiana, ha mort en la nit d'este dimecres després de rebre un tret mentres era al balcó de la seua vivenda a Alacant. El succés va ocórrer sobre les 22.00 a Carolines Altes; la Policia investiga i no hi ha detencions.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb 20 km i zones inundables

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 km amb zones de laminació i àrees inundables per a mitigar riuades.

Condemnat a 11 anys de presó per set robatoris en vivendes d’Alacant i El Campello

L'Audiència Provincial d'Alacant ha confirmat 11 anys de presó per a un home que va assaltar set vivendes entre gener i febrer de 2025. El tribunal manté els atenuants de reparació del mal i alteració mental i l'agreujant de reincidència.

Tres detinguts a Paterna per vendre cocaïna i amenaçar amb armes a clients deutors

La Policia ha arrestat a dos hòmens i una dona per presumpte narcotràfic i amenaces a clients morosos a Paterna. Es van confiscar cocaïna, una arma simulada i diners.

Kambwala entrarà en la convocatòria per a Vitòria i Pau Navarro és dubte

Willy Kambwala torna després de set mesos i entrarà en la llista del Vila-real per a visitar a l'Alabés a Vitòria. Pau Navarro és dubte a costa de l'entrenament de hui.