L’edifici Nou Espai Benetússer tramita una mitjana de 120 ajudes diàries per la dana

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’edifici municipal Nou Espai de Benetússer ha actuat després de la dana com a oficina de referència a Benetússer per a informar, assessorar i tramitar les ajudes destinades a pal·liar els danys de la riuada. En l’última setmana, s’han gestionat prop de 800 ajudes de la Generalitat per a les persones amb vehicles sinistrats, a una mitjana de 120 ajudes al dia, per a veïns i veïnes de la localitat com de les poblacions properes.

L’Ajuntament de Benetússer ha indicat en un comunicat que, després de les cues dels primers dies, l’equip de l’ADL ha establit una dinàmica basada en la cita prèvia i en l’atenció personalitzada, informant de la documentació necessària i tractant d’evitar desplaçaments innecessaris a la ciutadania, amb una atenció de 9.00 a 17.00 hores.

L’alcaldessa de Benetússer, Eva Sanz, ha ressaltat que, «des del primer moment», han comptat amb una «oficina d’atenció molt potent, acollint tots els servicis que les diferents administracions ens han oferit per a facilitar al màxim les gestions a la població, proporcionant a més una atenció personalitzada i de proximitat fonamental en els moments tan complicats».

La gestió d’esta ajuda, per a la qual l’oficina compta amb personal de la Generalitat Valenciana, se sumisca a la presència de molts altres professionals que durant les últimes setmanes han oferit els seus servicis a Nou Espai.

És el cas de l’Agència Tributària, la Mancomunitat de l’Horta Sud, l’assessorament judicial JustiProp o l’atenció de la Policia Nacional per a la renovació del DNI.

Durant el mes de febrer s’incorporarà novament de forma presencial el servici d’atenció al consumidor de l’OCIC i l’atenció a les persones migrants mitjançant el programa Pangea.

Últimes notícies

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.