15.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

L’edifici Nou Espai Benetússer tramita una mitjana de 120 ajudes diàries per la dana

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’edifici municipal Nou Espai de Benetússer ha actuat després de la dana com a oficina de referència a Benetússer per a informar, assessorar i tramitar les ajudes destinades a pal·liar els danys de la riuada. En l’última setmana, s’han gestionat prop de 800 ajudes de la Generalitat per a les persones amb vehicles sinistrats, a una mitjana de 120 ajudes al dia, per a veïns i veïnes de la localitat com de les poblacions properes.

L’Ajuntament de Benetússer ha indicat en un comunicat que, després de les cues dels primers dies, l’equip de l’ADL ha establit una dinàmica basada en la cita prèvia i en l’atenció personalitzada, informant de la documentació necessària i tractant d’evitar desplaçaments innecessaris a la ciutadania, amb una atenció de 9.00 a 17.00 hores.

L’alcaldessa de Benetússer, Eva Sanz, ha ressaltat que, “des del primer moment”, han comptat amb una “oficina d’atenció molt potent, acollint tots els servicis que les diferents administracions ens han oferit per a facilitar al màxim les gestions a la població, proporcionant a més una atenció personalitzada i de proximitat fonamental en els moments tan complicats”.

La gestió d’esta ajuda, per a la qual l’oficina compta amb personal de la Generalitat Valenciana, se sumisca a la presència de molts altres professionals que durant les últimes setmanes han oferit els seus servicis a Nou Espai.

És el cas de l’Agència Tributària, la Mancomunitat de l’Horta Sud, l’assessorament judicial JustiProp o l’atenció de la Policia Nacional per a la renovació del DNI.

Durant el mes de febrer s’incorporarà novament de forma presencial el servici d’atenció al consumidor de l’OCIC i l’atenció a les persones migrants mitjançant el programa Pangea.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.