16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

L’edifici Nou Espai Benetússer tramita una mitjana de 120 ajudes diàries per la dana

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’edifici municipal Nou Espai de Benetússer ha actuat després de la dana com a oficina de referència a Benetússer per a informar, assessorar i tramitar les ajudes destinades a pal·liar els danys de la riuada. En l’última setmana, s’han gestionat prop de 800 ajudes de la Generalitat per a les persones amb vehicles sinistrats, a una mitjana de 120 ajudes al dia, per a veïns i veïnes de la localitat com de les poblacions properes.

L’Ajuntament de Benetússer ha indicat en un comunicat que, després de les cues dels primers dies, l’equip de l’ADL ha establit una dinàmica basada en la cita prèvia i en l’atenció personalitzada, informant de la documentació necessària i tractant d’evitar desplaçaments innecessaris a la ciutadania, amb una atenció de 9.00 a 17.00 hores.

L’alcaldessa de Benetússer, Eva Sanz, ha ressaltat que, “des del primer moment”, han comptat amb una “oficina d’atenció molt potent, acollint tots els servicis que les diferents administracions ens han oferit per a facilitar al màxim les gestions a la població, proporcionant a més una atenció personalitzada i de proximitat fonamental en els moments tan complicats”.

La gestió d’esta ajuda, per a la qual l’oficina compta amb personal de la Generalitat Valenciana, se sumisca a la presència de molts altres professionals que durant les últimes setmanes han oferit els seus servicis a Nou Espai.

És el cas de l’Agència Tributària, la Mancomunitat de l’Horta Sud, l’assessorament judicial JustiProp o l’atenció de la Policia Nacional per a la renovació del DNI.

Durant el mes de febrer s’incorporarà novament de forma presencial el servici d’atenció al consumidor de l’OCIC i l’atenció a les persones migrants mitjançant el programa Pangea.

Últimes notícies

Els termòmetres han marcat 18é a Pego i han fregat 17é a València a primera hora

Pego ha registrat 18é de matinada i València ha fregat els 17é a primera hora d'este dimarts. El vent de l'oest bufarà moderat a fort, amb ratxes molt fortes a l'interior.

Cuina valenciana sense carn

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana presenta el llibre com una guia completa de cuina valenciana sense carn, que combina tradició, cultura, llengua i compromís amb una manera de menjar més conscient, sense renunciar a l’essència mediterrània

L’ocupació en la Comunitat Valenciana va sumar 98.800 persones en 2025 i l’atur va baixar al 10,39%

La Comunitat Valenciana va sumar 98.800 ocupats en 2025 i va tancar l'any amb 2,47 milions de treballadors. La taxa d'atur es va situar en el 10,39% després d'una forta retallada trimestral.

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.