Anuncios

Les altes temperatures deixen més d’una vintena de morts al Marroc

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

Les autoritats del Marroc han confirmat que l’ona d’altes temperatures en el país, especialment a la cèntrica regió de Beni Melal-Jenifra, han deixat ja almenys 21 morts, en la seua majoria persones majors i malalts crònics.

Anuncios

Així ho ha confirmat la direcció regional de Salut de la citada regió, que assenyala que la zona ha registrat temperatures de fins a 50ºC i matisa que la majoria de les defuncions s’han produït en hospitals, segons arreplega el portal de notícies Le360.

Per la seua banda, el Ministeri de Salut ha emès un comunicat en el qual confirma que ha mobilitzat al seu personal sanitari per a atendre emergències derives de l’ona de calor.

Les autoritats han animat a la població local a prendre “les precaucions necessàries” per a prevenir episodis relacionats amb colps de calor i insolacions, especialment en xiquets, dones embarassades, ancians i malalts crònics.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sarabia demana a l’Elx controlar les emocions davant un dol clau amb el Betis

Eder Sarabia reclama a l'Elx màxima calma i control emocional abans de visitar al Betis, un rival al qual considera un equipazo, en plena baralla per la permanència en LaLiga.

Dimitrievski mira al dol davant el Raig amb ganes de celebrar la salvació a Mestalla

Stole Dimitrievski destaca la importància del partit del dijous davant el Rayo Vallecano a Mestalla, on el València busca certificar la salvació i festejar-la amb la seua afició després del triomf en San Mames.

Arranca la vaga indefinida del professorat en tots els centres públics valencians

La vaga indefinida en l'educació pública valenciana comença amb 78.000 docents cridats a parar, servicis mínims polèmics i manifestacions en les principals ciutats.

Sis detinguts i sis plantacions de marihuana desmantellades a Alcoi, Cocentaina i l’Alqueria d’Asnar

Policia Nacional i Guàrdia Civil detenen a sis persones i desmantellen sis plantacions de marihuana a Alcoi, Cocentaina i l'Alqueria d'Asnar, després de 21 registres en tres mesos.

La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella

Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.
Anuncios