Les primeres exploracions en el pàrquing del centre MN4 no troben víctimes: ‘En principi, bones notícies’

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Les primeres exploracions dels bombers en el primer soterrani del pàrquing del centre comercial MN4, a la localitat valenciana d’Alfafar, no han trobat víctimes mortals. «En principi, tot són bones notícies», ha manifestat, en declaracions a Europa Press, el director general de l’empresa propietària de la gran superfície, Grupo Martí, Javier Martí.

El directiu ha explicat que els bombers han entrat hui dilluns en la primera planta de l’aparcament, on l’aigua va arribar als 40 centímetres després de la DANA que ha assotat a la província de València, i han revisat l’interior de tots els vehicles, al mateix temps que han inspeccionat la zona amb pals. «En principi, no hi ha ningú», ha apuntat.

Martí ha assenyalat que encara han de revisar-se els baixos dels cotxes per a assegurar que cap cos ha quedat atrapat, alhora que ha comentat que la intenció és baixar posteriorment al segon soterrani «per a comprovar que l’aigua no va arrossegar cap persona».

«Normalment, la segona planta del pàrquing només s’obri els caps de setmanes, per la qual cosa en principi no hauria d’haver-hi cotxes», ha precisat, encara que ha insistit que també baixaran a este soterrani «per a comprovar».

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.