12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Les primeres exploracions en el pàrquing del centre MN4 no troben víctimes: ‘En principi, bones notícies’

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Les primeres exploracions dels bombers en el primer soterrani del pàrquing del centre comercial MN4, a la localitat valenciana d’Alfafar, no han trobat víctimes mortals. “En principi, tot són bones notícies”, ha manifestat, en declaracions a Europa Press, el director general de l’empresa propietària de la gran superfície, Grupo Martí, Javier Martí.

El directiu ha explicat que els bombers han entrat hui dilluns en la primera planta de l’aparcament, on l’aigua va arribar als 40 centímetres després de la DANA que ha assotat a la província de València, i han revisat l’interior de tots els vehicles, al mateix temps que han inspeccionat la zona amb pals. “En principi, no hi ha ningú”, ha apuntat.

Martí ha assenyalat que encara han de revisar-se els baixos dels cotxes per a assegurar que cap cos ha quedat atrapat, alhora que ha comentat que la intenció és baixar posteriorment al segon soterrani “per a comprovar que l’aigua no va arrossegar cap persona”.

“Normalment, la segona planta del pàrquing només s’obri els caps de setmanes, per la qual cosa en principi no hauria d’haver-hi cotxes”, ha precisat, encara que ha insistit que també baixaran a este soterrani “per a comprovar”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.