Les primeres exploracions en el pàrquing del centre MN4 no troben víctimes: ‘En principi, bones notícies’

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Les primeres exploracions dels bombers en el primer soterrani del pàrquing del centre comercial MN4, a la localitat valenciana d’Alfafar, no han trobat víctimes mortals. «En principi, tot són bones notícies», ha manifestat, en declaracions a Europa Press, el director general de l’empresa propietària de la gran superfície, Grupo Martí, Javier Martí.

El directiu ha explicat que els bombers han entrat hui dilluns en la primera planta de l’aparcament, on l’aigua va arribar als 40 centímetres després de la DANA que ha assotat a la província de València, i han revisat l’interior de tots els vehicles, al mateix temps que han inspeccionat la zona amb pals. «En principi, no hi ha ningú», ha apuntat.

Martí ha assenyalat que encara han de revisar-se els baixos dels cotxes per a assegurar que cap cos ha quedat atrapat, alhora que ha comentat que la intenció és baixar posteriorment al segon soterrani «per a comprovar que l’aigua no va arrossegar cap persona».

«Normalment, la segona planta del pàrquing només s’obri els caps de setmanes, per la qual cosa en principi no hauria d’haver-hi cotxes», ha precisat, encara que ha insistit que també baixaran a este soterrani «per a comprovar».

Últimes notícies

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.