Les primeres exploracions en el pàrquing del centre MN4 no troben víctimes: ‘En principi, bones notícies’

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Les primeres exploracions dels bombers en el primer soterrani del pàrquing del centre comercial MN4, a la localitat valenciana d’Alfafar, no han trobat víctimes mortals. “En principi, tot són bones notícies”, ha manifestat, en declaracions a Europa Press, el director general de l’empresa propietària de la gran superfície, Grupo Martí, Javier Martí.

El directiu ha explicat que els bombers han entrat hui dilluns en la primera planta de l’aparcament, on l’aigua va arribar als 40 centímetres després de la DANA que ha assotat a la província de València, i han revisat l’interior de tots els vehicles, al mateix temps que han inspeccionat la zona amb pals. “En principi, no hi ha ningú”, ha apuntat.

Martí ha assenyalat que encara han de revisar-se els baixos dels cotxes per a assegurar que cap cos ha quedat atrapat, alhora que ha comentat que la intenció és baixar posteriorment al segon soterrani “per a comprovar que l’aigua no va arrossegar cap persona”.

“Normalment, la segona planta del pàrquing només s’obri els caps de setmanes, per la qual cosa en principi no hauria d’haver-hi cotxes”, ha precisat, encara que ha insistit que també baixaran a este soterrani “per a comprovar”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.