Les primeres exploracions en el pàrquing del centre MN4 no troben víctimes: ‘En principi, bones notícies’

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Les primeres exploracions dels bombers en el primer soterrani del pàrquing del centre comercial MN4, a la localitat valenciana d’Alfafar, no han trobat víctimes mortals. «En principi, tot són bones notícies», ha manifestat, en declaracions a Europa Press, el director general de l’empresa propietària de la gran superfície, Grupo Martí, Javier Martí.

El directiu ha explicat que els bombers han entrat hui dilluns en la primera planta de l’aparcament, on l’aigua va arribar als 40 centímetres després de la DANA que ha assotat a la província de València, i han revisat l’interior de tots els vehicles, al mateix temps que han inspeccionat la zona amb pals. «En principi, no hi ha ningú», ha apuntat.

Martí ha assenyalat que encara han de revisar-se els baixos dels cotxes per a assegurar que cap cos ha quedat atrapat, alhora que ha comentat que la intenció és baixar posteriorment al segon soterrani «per a comprovar que l’aigua no va arrossegar cap persona».

«Normalment, la segona planta del pàrquing només s’obri els caps de setmanes, per la qual cosa en principi no hauria d’haver-hi cotxes», ha precisat, encara que ha insistit que també baixaran a este soterrani «per a comprovar».

Últimes notícies

CCOO PV denúncia el bloqueig empresarial que deixa sense conveni a la sanitat privada valenciana

CCOO PV alerta de la greu situació del personal de la sanitat privada en la Comunitat Valenciana pel bloqueig empresarial que impedix renovar un conveni caducat des de fa anys, amb salaris congelats i major precarietat.

La Generalitat obri la cita prèvia per a l’atenció presencial de la renda en la Comunitat Valenciana

L'Agència Tributària Valenciana obri el termini per a demanar cita prèvia i accedir al servici gratuït d'ajuda presencial per a la declaració de l'IRPF, disponible de l'1 al 30 de juny en una àmplia xarxa d'oficines.

La UPV reforça a la Xina la seua aliança tecnològica amb Huawei i Unitree Robotics

La Universitat Politècnica de València segella en Xinesa acords estratègics amb Huawei i Unitree Robotics per a integrar a les dos companyies en l'ecosistema del Beihang València Polytechnic Institute i reforçar la seua connexió amb la indústria tecnològica xinesa.

Thierry Rendall s’acomiada del València després de set anys: ‘El meu cicle ha arribat a la seua fi’

Thierry Rendall confirma que no renovarà amb el València després de set anys en el club. El lateral portugués repassa una etapa marcada per lesions, alts i baixos i la inestabilitat institucional.

Professors correctors de la PAU renuncien per la vaga i titllen d’abusius els servicis mínims

Professors correctors de la PAU en la Comunitat Valenciana estan presentant les seues renúncies en protesta pels servicis mínims del 100% sol·licitats per la Conselleria d'Educació, que consideren abusius i contraris al dret de vaga.

València celebrarà els Premis Rei Jaume I amb un espectacle pirotècnic en la plaça de l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà l'1 de juny un espectacle pirotècnic de cinc minuts en la plaça de l'Ajuntament per a acompanyar la reunió dels jurats dels Premis Rei Jaume I.

Aemet activa l’avís groc en el litoral de València per màximes de 36 graus este divendres

Aemet activa este divendres l'avís groc en el litoral de la província de València per temperatures màximes de fins a 36 graus, amb una probabilitat d'entre el 40 i el 70 per cent.

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.