L’espanyola Jessica Bouzas s’acomiada del torneig de Guangzhou (Xina) en quarts de final

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Jessica Bouzas va resultar este divendres eliminada del torneig de Guangzhou (Xina), puntuable per a la WTA i que es disputa sobre pista dura, en caure en els quarts de final davant de la nord-americana Cristina Dolehide en tres sets per 6-4, 4-6, 6-0.

La jugadora gallega, setè cap de sèrie de l’esdeveniment, no va poder aconseguir les semifinals després de fer una bona remuntada després de perdre el primer parcial per culpa d’un ‘break’ amb 5-4 i veure’s 3-0 a baix 3-0 a baix en el segon.

Però la de Vilagarcía d’Arousa no es va enfonsar, va aconseguir recuperar el trencament i va acabar forçant una tercera i definitiva màniga amb un nou fallisca amb 4-4 que no va deixar escapar. No obstant això, l’americana va ser devastadora i va tancar el xoc sense donar massa concessions a la jugadora espanyola.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.