16 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

L’espanyola Jessica Bouzas s’acomiada del torneig de Guangzhou (Xina) en quarts de final

MADRID, 25 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Jessica Bouzas va resultar este divendres eliminada del torneig de Guangzhou (Xina), puntuable per a la WTA i que es disputa sobre pista dura, en caure en els quarts de final davant de la nord-americana Cristina Dolehide en tres sets per 6-4, 4-6, 6-0.

La jugadora gallega, setè cap de sèrie de l’esdeveniment, no va poder aconseguir les semifinals després de fer una bona remuntada després de perdre el primer parcial per culpa d’un ‘break’ amb 5-4 i veure’s 3-0 a baix 3-0 a baix en el segon.

Però la de Vilagarcía d’Arousa no es va enfonsar, va aconseguir recuperar el trencament i va acabar forçant una tercera i definitiva màniga amb un nou fallisca amb 4-4 que no va deixar escapar. No obstant això, l’americana va ser devastadora i va tancar el xoc sense donar massa concessions a la jugadora espanyola.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.