L’estació de Torís va registrar 184,6 l/m2 en una hora el dia de la DANA, xifra rècord a Espanya

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

El dimarts 29 d’octubre –el dia de la catastròfica DANA que ha assolat la província de València–, en catorze hores de pluja, l’estació meteorològica de Torís va arreplegar 771.8 l/m2 i en només una hora es van registrar 184.6 l/m2, la qual cosa suposa el rècord d’Espanya en este període de temps.

Segons detalla l’Agència Estatal de Meteorologia, la precipitació acumulada en l’estació meteorològica de Torís Mes de Calabarra va llançar xifres mai vistes.

De fet, la precipitació màxima registrada en una hora a Torís, 184,6 l/m2, és el màxim històric absolut registrat a Espanya en una hora, superant així els 159.2 l/m2 acumulats a Vinaròs el 19 d’octubre de 2018.

A més, la precipitació màxima en 30 minuts va aplegar als 102.8 l/m2 i als 42.0 l/m2 en 10 minuts.

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.