19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Condemnat a 12 anys i mig de presó per llançar a un home des d’un seté pis

 

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a una pena de presó de dotze anys i mig per un delicte d’homicidi a un home que va llançar a un altre al buit des d’un seté pis. La sentència, dictada després que un jurat popular emetera veredicte de culpabilitat el passat 9 de juliol, imposa al penat una indemnització de 150.000 euros per als pares de la víctima.

 

Segons el relat de fets provats de la resolució, la matinada del 29 de setembre de 2019 agressor i víctima, que s’havien conegut aqueixa mateixa vesprada en un bar de València, van anar plegats fins a la casa del condemnat, en el seté pis d’una finca de València.

 

Una vegada en l’habitatge, van mantindre una violenta discussió i un forcejament durant el qual l’amo de la casa va agarrar del coll i dels braços al seu acompanyant, el va espentar i el va llançar per una finestra que donava al carrer, amb la intenció de posar fi a la seua vida. La víctima va morir a conseqüència del sever politraumatisme causat pel colp contra el sòl. La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.

L’efecte Castro es diluïx: el Llevant encadena quatre derrotes seguides

L'equip és penúltim a set punts de la salvació i acumula tres partits sense marcar; l'impuls inicial amb Luís Castro s'ha esvaït.

Detinguts quatre empleats d’immobiliàries a Alacant per estafar a compradors estrangers

La Policia Nacional ha arrestat a tres hòmens i una dona de dos immobiliàries a Alacant per cobrar arres de vivendes inviables i manipular documentació. El perjuí supera els 100.000 euros i la causa continua oberta.

Els detinguts per matar al seu veí a Benimàmet passaran el dimecres a disposició judicial

La família arrestada per la mort a punyalades d'un veí a Benimàmet passarà previsiblement el dimecres a disposició judicial. El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada després de l'alerta d'una veïna al 112.

A presó un home sense antecedents amb 17 quilos de cocaïna en el maleter

Un veí de Múrcia de 44 anys ha ingressat a la presó provisional després de ser detingut a San Isidro amb 15 paquets de cocaïna que sumaven uns 17 quilos. La Guàrdia Civil va intervindre el cotxe i va trobar la droga oculta en bosses en el portaequipajes.

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.