11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Condemnat a 12 anys i mig de presó per llançar a un home des d’un seté pis

 

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a una pena de presó de dotze anys i mig per un delicte d’homicidi a un home que va llançar a un altre al buit des d’un seté pis. La sentència, dictada després que un jurat popular emetera veredicte de culpabilitat el passat 9 de juliol, imposa al penat una indemnització de 150.000 euros per als pares de la víctima.

 

Segons el relat de fets provats de la resolució, la matinada del 29 de setembre de 2019 agressor i víctima, que s’havien conegut aqueixa mateixa vesprada en un bar de València, van anar plegats fins a la casa del condemnat, en el seté pis d’una finca de València.

 

Una vegada en l’habitatge, van mantindre una violenta discussió i un forcejament durant el qual l’amo de la casa va agarrar del coll i dels braços al seu acompanyant, el va espentar i el va llançar per una finestra que donava al carrer, amb la intenció de posar fi a la seua vida. La víctima va morir a conseqüència del sever politraumatisme causat pel colp contra el sòl. La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.