Publiquen un primer llistat provisional d’ajuts del Bo de Lloguer jove 2023-2024

La Vicepresidència Segona i la Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, a través de la direcció general d’Emergència de l’habitatge, publica a la seua pàgina web el llistat provisional de les sol·licituds presentades en la segona convocatòria para les ajudes al lloguer del Bo jove 2023-2024.

A les ajudes s’han destinat a esta segona convocatòria 22,8 milions d’euros per als exercicis 2023 i 2024. Es preveu que prop de 4.000 mil joves de la Comunitat Valenciana es voran beneficiats del Bo Lloguer jove, una vegada finalitzat el procés de revisió del total dels expedients.

En la revisió efectuada, que ha donat lloc a la primera llista provisional, s’han examinat 6.060 expedients, els presentats durant els primers dies en què es va obrir el termini, del 2 al 9 de maigCerca de 2.054 tenen tota la documentació completa i la resta, 4.006 estan pendents d’aportar algun tipus de documentació.

Les persones sol·licitants rebran un missatge de text telefònic (SMS) en què se’ls informarà de l’estat complet/incomplet. Aquelles persones sol·licitants que hagen d’aportar documentació disposaran d’un termini de 10 dies, des del 3 de juliol fins al 14 de juliol inclòs, per completar la vostra sol·licitud.

A partir de d’este llistat es proposarà una primera resolució de la concessió d’estes ajudes dels expedients amb la documentació completa.

Ajuda de 250 euros mensuals per a persones menors de 35 anys

El Bó Lloguer jove jove es una ajuda de 250 euros mensuals per a les persones joves que no superen els 35 anys. Una ajuda total de 6.000 euros repartida en 24 mensualitats.

Per accedir a este bo, la persona beneficiària ha de tenir entre 18 i 35 anys. A més, un contracte de treball que no li genere més de tres vegades l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (IPREM) i estar empadronat al municipi on resideix de lloguer. L’habitatge o habitació haurà de ser la residència habitual i permanent durant tot el període pel qual es concedisca l’ajut.

El Bono jove no serà compatible amb les ajudes de lloguer que ja s’estaven concedint, excepte en casos de vulnerabilitat extrema, violència de gènere o altres excepcions previstes a la convocatòria.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.