Publiquen un primer llistat provisional d’ajuts del Bo de Lloguer jove 2023-2024

La Vicepresidència Segona i la Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, a través de la direcció general d’Emergència de l’habitatge, publica a la seua pàgina web el llistat provisional de les sol·licituds presentades en la segona convocatòria para les ajudes al lloguer del Bo jove 2023-2024.

A les ajudes s’han destinat a esta segona convocatòria 22,8 milions d’euros per als exercicis 2023 i 2024. Es preveu que prop de 4.000 mil joves de la Comunitat Valenciana es voran beneficiats del Bo Lloguer jove, una vegada finalitzat el procés de revisió del total dels expedients.

En la revisió efectuada, que ha donat lloc a la primera llista provisional, s’han examinat 6.060 expedients, els presentats durant els primers dies en què es va obrir el termini, del 2 al 9 de maig. Cerca de 2.054 tenen tota la documentació completa i la resta, 4.006 estan pendents d’aportar algun tipus de documentació.

Les persones sol·licitants rebran un missatge de text telefònic (SMS) en què se’ls informarà de l’estat complet/incomplet. Aquelles persones sol·licitants que hagen d’aportar documentació disposaran d’un termini de 10 dies, des del 3 de juliol fins al 14 de juliol inclòs, per completar la vostra sol·licitud.

A partir de d’este llistat es proposarà una primera resolució de la concessió d’estes ajudes dels expedients amb la documentació completa.

Ajuda de 250 euros mensuals per a persones menors de 35 anys

El Bó Lloguer jove jove es una ajuda de 250 euros mensuals per a les persones joves que no superen els 35 anys. Una ajuda total de 6.000 euros repartida en 24 mensualitats.

Per accedir a este bo, la persona beneficiària ha de tenir entre 18 i 35 anys. A més, un contracte de treball que no li genere més de tres vegades l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (IPREM) i estar empadronat al municipi on resideix de lloguer. L’habitatge o habitació haurà de ser la residència habitual i permanent durant tot el període pel qual es concedisca l’ajut.

El Bono jove no serà compatible amb les ajudes de lloguer que ja s’estaven concedint, excepte en casos de vulnerabilitat extrema, violència de gènere o altres excepcions previstes a la convocatòria.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.