Localitzat el conductor escapolit després d’un accident a Picassent

Agents de la Guàrdia Civil del Destacament de Trànsit de Xàtiva han investigat a un home de 33 anys i de nacionalitat espanyola, com a autor d’un presumpte delicte Contra la Seguretat Viària (abandó del lloc de l’accident), conducció temerària agreujada, conducció sota la influència de begudes alcohòliques i lesions greus.

El passat 1 de gener de 2022 a les 08.35 hores, es va produir un sinistre vial en l’autovia A-7, a l’altura del km 357 sentit València del terme municipal de Picassent, consistent en la col·lisió entre dos vehicles, donant-se a la fugida un d’ells.

L’investigat hauria colpejat per darrere i tret de la carretera a l’altre vehicle, quedant aquest, bolcat i ocupant dos dels carrils. Motiu pel qual l’ocupant del vehicle va haver de ser excarcerat per bombers i atés per serveis mèdics del SAMU.

Al punt es va desplaçar un Equip d’Atestats del Destacament de Xàtiva per a instruir les corresponents diligències i continuar amb la investigació a fi de localitzar i identificar el vehicle implicat.

Fruit de les investigacions practicades, es va poder identificar al conductor implicat en els fets i determinar la seua vinculació amb el sinistre vial.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Picassent.

En aquest sentit, la Guàrdia Civil apel·la a la ciutadania perquè, quan presencien o tinguen coneixement d’un accident de circulació prenguen nota del major nombre de dades possibles, especialment el tipus i característiques del vehicle i la seua placa de matrícula, i els comuniquen a la Guàrdia Civil, telefonant al 062

Últimes notícies

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’exalcalde de Turís assegura que ningú va avisar del risc abans de la dana

L’exalcalde de Turís Ismael Corell ha explicat davant la jutgessa de Catarroja que el 29 d’octubre de 2024 no va rebre cap avís oficial de risc per la dana, malgrat acumular-se més de 700 litres per metre quadrat al municipi.
FILMOTECA D'ESTIU