Localitzat el conductor escapolit després d’un accident a Picassent

Agents de la Guàrdia Civil del Destacament de Trànsit de Xàtiva han investigat a un home de 33 anys i de nacionalitat espanyola, com a autor d’un presumpte delicte Contra la Seguretat Viària (abandó del lloc de l’accident), conducció temerària agreujada, conducció sota la influència de begudes alcohòliques i lesions greus.

El passat 1 de gener de 2022 a les 08.35 hores, es va produir un sinistre vial en l’autovia A-7, a l’altura del km 357 sentit València del terme municipal de Picassent, consistent en la col·lisió entre dos vehicles, donant-se a la fugida un d’ells.

L’investigat hauria colpejat per darrere i tret de la carretera a l’altre vehicle, quedant aquest, bolcat i ocupant dos dels carrils. Motiu pel qual l’ocupant del vehicle va haver de ser excarcerat per bombers i atés per serveis mèdics del SAMU.

Al punt es va desplaçar un Equip d’Atestats del Destacament de Xàtiva per a instruir les corresponents diligències i continuar amb la investigació a fi de localitzar i identificar el vehicle implicat.

Fruit de les investigacions practicades, es va poder identificar al conductor implicat en els fets i determinar la seua vinculació amb el sinistre vial.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Picassent.

En aquest sentit, la Guàrdia Civil apel·la a la ciutadania perquè, quan presencien o tinguen coneixement d’un accident de circulació prenguen nota del major nombre de dades possibles, especialment el tipus i característiques del vehicle i la seua placa de matrícula, i els comuniquen a la Guàrdia Civil, telefonant al 062

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.