18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Localitzat el conductor escapolit després d’un accident a Picassent

Agents de la Guàrdia Civil del Destacament de Trànsit de Xàtiva han investigat a un home de 33 anys i de nacionalitat espanyola, com a autor d’un presumpte delicte Contra la Seguretat Viària (abandó del lloc de l’accident), conducció temerària agreujada, conducció sota la influència de begudes alcohòliques i lesions greus.

El passat 1 de gener de 2022 a les 08.35 hores, es va produir un sinistre vial en l’autovia A-7, a l’altura del km 357 sentit València del terme municipal de Picassent, consistent en la col·lisió entre dos vehicles, donant-se a la fugida un d’ells.

L’investigat hauria colpejat per darrere i tret de la carretera a l’altre vehicle, quedant aquest, bolcat i ocupant dos dels carrils. Motiu pel qual l’ocupant del vehicle va haver de ser excarcerat per bombers i atés per serveis mèdics del SAMU.

Al punt es va desplaçar un Equip d’Atestats del Destacament de Xàtiva per a instruir les corresponents diligències i continuar amb la investigació a fi de localitzar i identificar el vehicle implicat.

Fruit de les investigacions practicades, es va poder identificar al conductor implicat en els fets i determinar la seua vinculació amb el sinistre vial.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Picassent.

En aquest sentit, la Guàrdia Civil apel·la a la ciutadania perquè, quan presencien o tinguen coneixement d’un accident de circulació prenguen nota del major nombre de dades possibles, especialment el tipus i característiques del vehicle i la seua placa de matrícula, i els comuniquen a la Guàrdia Civil, telefonant al 062

Últimes notícies

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.

El 74% de la població a Espanya vivia a menys de 15 minuts d’un hospital en 2024

Un estudi situa al 74% de la població a Espanya a menys de 15 minuts d'un hospital en 2024, però 783.000 persones encara superaven una hora de viatge. L'accessibilitat millora de forma sostinguda, encara que persistixen grans bretxes territorials.

El Vila-real s’acomiada de la Champions amb la seua pitjor ratxa europea i una sequera a domicili

El 3-0 en Leverkusen va tancar la participació del Vila-real en la Lliga de Campions i ha confirmat la seua pitjor ratxa europea: huit partits sense guanyar. L'equip va encadenar la seua quinta derrota a domicili i suma 460 minuts sense marcar fora.

L’Elx s’exercita amb cinc absències abans de rebre al Barcelona

L'Elx s'ha exercitat este dijous amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona del dissabte. Vàries són per precaució i gestió de càrregues.

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.

Marató València firma un acord per a reparar la pista de la UPV amb 120.000 euros i obrir-la a clubs i federats

La Marató València ha acordat amb la UPV aportar 120.000 euros per a reparar la seua pista i obrir-la a clubs i federats. La instal·lació serà homologada després de les obres previstes fins a 2026.

La compravenda de vivendes va caure un 4,1% al novembre en la Comunitat Valenciana i els preus van pujar un 12,7%

Al novembre, la Comunitat Valenciana va registrar un 4,1% menys d'operacions mentres el preu de la vivenda va escalar un 12,7%. A Espanya, les compravendes van baixar un 2,4% i les hipoteques van créixer un 6,5%

71 carreteres seguixen afectades per la borrasca, cap en la xarxa principal

El temporal de neu i pluja manté 71 carreteres amb problemes, amb 19 tancaments i 21 trams amb cadenes, sense afecció en la xarxa principal. Aragó, Astúries, Castella i Lleó i la Comunitat Valenciana concentren les majors incidències.