Localitzat el conductor escapolit després d’un accident a Picassent

Agents de la Guàrdia Civil del Destacament de Trànsit de Xàtiva han investigat a un home de 33 anys i de nacionalitat espanyola, com a autor d’un presumpte delicte Contra la Seguretat Viària (abandó del lloc de l’accident), conducció temerària agreujada, conducció sota la influència de begudes alcohòliques i lesions greus.

El passat 1 de gener de 2022 a les 08.35 hores, es va produir un sinistre vial en l’autovia A-7, a l’altura del km 357 sentit València del terme municipal de Picassent, consistent en la col·lisió entre dos vehicles, donant-se a la fugida un d’ells.

L’investigat hauria colpejat per darrere i tret de la carretera a l’altre vehicle, quedant aquest, bolcat i ocupant dos dels carrils. Motiu pel qual l’ocupant del vehicle va haver de ser excarcerat per bombers i atés per serveis mèdics del SAMU.

Al punt es va desplaçar un Equip d’Atestats del Destacament de Xàtiva per a instruir les corresponents diligències i continuar amb la investigació a fi de localitzar i identificar el vehicle implicat.

Fruit de les investigacions practicades, es va poder identificar al conductor implicat en els fets i determinar la seua vinculació amb el sinistre vial.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Picassent.

En aquest sentit, la Guàrdia Civil apel·la a la ciutadania perquè, quan presencien o tinguen coneixement d’un accident de circulació prenguen nota del major nombre de dades possibles, especialment el tipus i característiques del vehicle i la seua placa de matrícula, i els comuniquen a la Guàrdia Civil, telefonant al 062

Últimes notícies

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.