Localitzat el conductor escapolit després d’un accident a Picassent

Agents de la Guàrdia Civil del Destacament de Trànsit de Xàtiva han investigat a un home de 33 anys i de nacionalitat espanyola, com a autor d’un presumpte delicte Contra la Seguretat Viària (abandó del lloc de l’accident), conducció temerària agreujada, conducció sota la influència de begudes alcohòliques i lesions greus.

El passat 1 de gener de 2022 a les 08.35 hores, es va produir un sinistre vial en l’autovia A-7, a l’altura del km 357 sentit València del terme municipal de Picassent, consistent en la col·lisió entre dos vehicles, donant-se a la fugida un d’ells.

L’investigat hauria colpejat per darrere i tret de la carretera a l’altre vehicle, quedant aquest, bolcat i ocupant dos dels carrils. Motiu pel qual l’ocupant del vehicle va haver de ser excarcerat per bombers i atés per serveis mèdics del SAMU.

Al punt es va desplaçar un Equip d’Atestats del Destacament de Xàtiva per a instruir les corresponents diligències i continuar amb la investigació a fi de localitzar i identificar el vehicle implicat.

Fruit de les investigacions practicades, es va poder identificar al conductor implicat en els fets i determinar la seua vinculació amb el sinistre vial.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Picassent.

En aquest sentit, la Guàrdia Civil apel·la a la ciutadania perquè, quan presencien o tinguen coneixement d’un accident de circulació prenguen nota del major nombre de dades possibles, especialment el tipus i característiques del vehicle i la seua placa de matrícula, i els comuniquen a la Guàrdia Civil, telefonant al 062

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.