Localitzen sense vida a un treballador soterrat sota plaques de formigó desplomades d’una empresa de Paterna

L’enfonsament de la plaques de formigó d’una façana d’una empresa de Paterna ha deixat soterrat a un treballador el cos del qual ha sigut trobat sense vida sota la muntanya d’enderrocs.

Després de la confirmació oficial, el mateix alcalde de Paterna, en les seues xarxes socials, ha informat de la notícia del sinistre en el polígon de Tàcita d’este municipi.

Efectius del Consorci de Bombers de València s’han desplaçat per a ajudar en les tasques de rescat després d’este enfonsament de les peces de la façana.

Els fets, dels quals s’han rebut avís a les 11.40 h, s’han produït en una zona en obres, on haurien caigut, en total 8 panells de formigó.

Fins allí s’han mobilitzat tres dotacions de bombers de Paterna i Burjassot, sergent de Paterna, oficial de guàrdia, cap de sector, cap de parc de l’Eliana i la UREC, unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes del Consorci, especialitzada en escenaris d’enderrocs.

Els membres de la UREC han seccionant els panells de formigó i els han retirats amb vehicle ploma, fins a localitzar el cos ja sense vida del treballador.

Últimes notícies

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.

Martínez i Scariolo reediten 36 anys després el seu primer gran dol europeu

Reial Madrid i València Basket es creuen en semifinals de l'Eurolliga en un enfrontament amb aroma vintage entre Sergio Scariolo i Pedro Martínez, rivals des de la Copa Korac de 1990.

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.