Localitzen sense vida a un treballador soterrat sota plaques de formigó desplomades d’una empresa de Paterna

L’enfonsament de la plaques de formigó d’una façana d’una empresa de Paterna ha deixat soterrat a un treballador el cos del qual ha sigut trobat sense vida sota la muntanya d’enderrocs.

Després de la confirmació oficial, el mateix alcalde de Paterna, en les seues xarxes socials, ha informat de la notícia del sinistre en el polígon de Tàcita d’este municipi.

Efectius del Consorci de Bombers de València s’han desplaçat per a ajudar en les tasques de rescat després d’este enfonsament de les peces de la façana.

Els fets, dels quals s’han rebut avís a les 11.40 h, s’han produït en una zona en obres, on haurien caigut, en total 8 panells de formigó.

Fins allí s’han mobilitzat tres dotacions de bombers de Paterna i Burjassot, sergent de Paterna, oficial de guàrdia, cap de sector, cap de parc de l’Eliana i la UREC, unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes del Consorci, especialitzada en escenaris d’enderrocs.

Els membres de la UREC han seccionant els panells de formigó i els han retirats amb vehicle ploma, fins a localitzar el cos ja sense vida del treballador.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.