Localitzen sense vida a un treballador soterrat sota plaques de formigó desplomades d’una empresa de Paterna

L’enfonsament de la plaques de formigó d’una façana d’una empresa de Paterna ha deixat soterrat a un treballador el cos del qual ha sigut trobat sense vida sota la muntanya d’enderrocs.

Després de la confirmació oficial, el mateix alcalde de Paterna, en les seues xarxes socials, ha informat de la notícia del sinistre en el polígon de Tàcita d’este municipi.

Efectius del Consorci de Bombers de València s’han desplaçat per a ajudar en les tasques de rescat després d’este enfonsament de les peces de la façana.

Els fets, dels quals s’han rebut avís a les 11.40 h, s’han produït en una zona en obres, on haurien caigut, en total 8 panells de formigó.

Fins allí s’han mobilitzat tres dotacions de bombers de Paterna i Burjassot, sergent de Paterna, oficial de guàrdia, cap de sector, cap de parc de l’Eliana i la UREC, unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes del Consorci, especialitzada en escenaris d’enderrocs.

Els membres de la UREC han seccionant els panells de formigó i els han retirats amb vehicle ploma, fins a localitzar el cos ja sense vida del treballador.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.