Localitzen sense vida a un treballador soterrat sota plaques de formigó desplomades d’una empresa de Paterna

L’enfonsament de la plaques de formigó d’una façana d’una empresa de Paterna ha deixat soterrat a un treballador el cos del qual ha sigut trobat sense vida sota la muntanya d’enderrocs.

Després de la confirmació oficial, el mateix alcalde de Paterna, en les seues xarxes socials, ha informat de la notícia del sinistre en el polígon de Tàcita d’este municipi.

Efectius del Consorci de Bombers de València s’han desplaçat per a ajudar en les tasques de rescat després d’este enfonsament de les peces de la façana.

Els fets, dels quals s’han rebut avís a les 11.40 h, s’han produït en una zona en obres, on haurien caigut, en total 8 panells de formigó.

Fins allí s’han mobilitzat tres dotacions de bombers de Paterna i Burjassot, sergent de Paterna, oficial de guàrdia, cap de sector, cap de parc de l’Eliana i la UREC, unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes del Consorci, especialitzada en escenaris d’enderrocs.

Els membres de la UREC han seccionant els panells de formigó i els han retirats amb vehicle ploma, fins a localitzar el cos ja sense vida del treballador.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.