L’ocupació hotelera a València arriba al 91% durant la Setmana Santa de 2025

VALÈNCIA, 24

La ciutat de València ha registrat una ocupació hotelera mitjana del 91% durant les quatre nits principals de la Setmana Santa de 2025, segons ha informat l’ajuntament de la capital valenciana a partir del sondeig realitzat per la Fundació Visit València.

El consistori ha assenyalat, en un comunicat, que aquest percentatge «millora significativament» la dada del sondeig previ ofert també per aquesta entitat, que es fixava en un 71%. La xifra actual se situa en la línia de la registrada l’any passat, que va ser del 90%. El Divendres Sant ha tornat a ser la jornada amb major ocupació a la ciutat de València, amb un impressionant 98%.

La regidora de Turisme a la capital valenciana i presidenta de la Fundació Visit València, Paula Llobet, ha assenyalat que «un cop més, el volum de reserves d’última hora ha sigut un factor determinant». Aquest comportament ha suposat un increment de 20 punts percentuals durant l’última setmana, un patró molt similar al registrat el 2024.

“Després d’uns mesos complicats pels efectes de la dana en els mercats internacionals, les dades d’aquesta Setmana Santa confirmen el posicionament de la ciutat com una destinació atractiva i competitiva”, ha afegit Llobet.

Impulsar un turisme sostenible

L’edil ha assegurat que aquests resultats «són una bona notícia, no només per al sector hoteler», sinó que representen «una oportunitat per a seguir avançant cap a un model de turisme sostenible que combina creixement amb equilibri».

“Aquests resultats permeten mirar a l’estiu amb optimisme i consoliden València com una ciutat preparada per afrontar els reptes del turisme del futur”, ha conclòs Paula Llobet.

El preu mitjà per nit durant aquestes dates ha sigut a València de 177 euros, per damunt tant de la previsió inicial (163 euros) com de la dada de l’any passat (164 euros). En termes generals, s’ha produït un increment de més de 10 euros per nit respecte al 2024, un reflex d’una oferta turística consolidada i d’una demanda sostinguda malgrat certa incertesa en els últims mesos, tant a nivell nacional com internacional, ha afegit el consistori.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.