16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

L’ocupació hotelera a València arriba al 91% durant la Setmana Santa de 2025

VALÈNCIA, 24

La ciutat de València ha registrat una ocupació hotelera mitjana del 91% durant les quatre nits principals de la Setmana Santa de 2025, segons ha informat l’ajuntament de la capital valenciana a partir del sondeig realitzat per la Fundació Visit València.

El consistori ha assenyalat, en un comunicat, que aquest percentatge “millora significativament” la dada del sondeig previ ofert també per aquesta entitat, que es fixava en un 71%. La xifra actual se situa en la línia de la registrada l’any passat, que va ser del 90%. El Divendres Sant ha tornat a ser la jornada amb major ocupació a la ciutat de València, amb un impressionant 98%.

La regidora de Turisme a la capital valenciana i presidenta de la Fundació Visit València, Paula Llobet, ha assenyalat que “un cop més, el volum de reserves d’última hora ha sigut un factor determinant”. Aquest comportament ha suposat un increment de 20 punts percentuals durant l’última setmana, un patró molt similar al registrat el 2024.

“Després d’uns mesos complicats pels efectes de la dana en els mercats internacionals, les dades d’aquesta Setmana Santa confirmen el posicionament de la ciutat com una destinació atractiva i competitiva”, ha afegit Llobet.

Impulsar un turisme sostenible

L’edil ha assegurat que aquests resultats “són una bona notícia, no només per al sector hoteler”, sinó que representen “una oportunitat per a seguir avançant cap a un model de turisme sostenible que combina creixement amb equilibri”.

“Aquests resultats permeten mirar a l’estiu amb optimisme i consoliden València com una ciutat preparada per afrontar els reptes del turisme del futur”, ha conclòs Paula Llobet.

El preu mitjà per nit durant aquestes dates ha sigut a València de 177 euros, per damunt tant de la previsió inicial (163 euros) com de la dada de l’any passat (164 euros). En termes generals, s’ha produït un increment de més de 10 euros per nit respecte al 2024, un reflex d’una oferta turística consolidada i d’una demanda sostinguda malgrat certa incertesa en els últims mesos, tant a nivell nacional com internacional, ha afegit el consistori.

Últimes notícies

La Generalitat retira més de 840 tones d’enderrocs a Xirivella i dona per finalitzat el pla de suport

La Generalitat ha culminat la retirada de més de 840 tones de restes a Xirivella i tanca la fase de suport per a la gestió de residus de les riuades. L'actuació ha suposat 125.000 euros dins d'un pla que aconseguix a 19 municipis.

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.