L’ocupació hotelera a València arriba al 91% durant la Setmana Santa de 2025

VALÈNCIA, 24

La ciutat de València ha registrat una ocupació hotelera mitjana del 91% durant les quatre nits principals de la Setmana Santa de 2025, segons ha informat l’ajuntament de la capital valenciana a partir del sondeig realitzat per la Fundació Visit València.

El consistori ha assenyalat, en un comunicat, que aquest percentatge «millora significativament» la dada del sondeig previ ofert també per aquesta entitat, que es fixava en un 71%. La xifra actual se situa en la línia de la registrada l’any passat, que va ser del 90%. El Divendres Sant ha tornat a ser la jornada amb major ocupació a la ciutat de València, amb un impressionant 98%.

La regidora de Turisme a la capital valenciana i presidenta de la Fundació Visit València, Paula Llobet, ha assenyalat que «un cop més, el volum de reserves d’última hora ha sigut un factor determinant». Aquest comportament ha suposat un increment de 20 punts percentuals durant l’última setmana, un patró molt similar al registrat el 2024.

“Després d’uns mesos complicats pels efectes de la dana en els mercats internacionals, les dades d’aquesta Setmana Santa confirmen el posicionament de la ciutat com una destinació atractiva i competitiva”, ha afegit Llobet.

Impulsar un turisme sostenible

L’edil ha assegurat que aquests resultats «són una bona notícia, no només per al sector hoteler», sinó que representen «una oportunitat per a seguir avançant cap a un model de turisme sostenible que combina creixement amb equilibri».

“Aquests resultats permeten mirar a l’estiu amb optimisme i consoliden València com una ciutat preparada per afrontar els reptes del turisme del futur”, ha conclòs Paula Llobet.

El preu mitjà per nit durant aquestes dates ha sigut a València de 177 euros, per damunt tant de la previsió inicial (163 euros) com de la dada de l’any passat (164 euros). En termes generals, s’ha produït un increment de més de 10 euros per nit respecte al 2024, un reflex d’una oferta turística consolidada i d’una demanda sostinguda malgrat certa incertesa en els últims mesos, tant a nivell nacional com internacional, ha afegit el consistori.

Últimes notícies

Ruixats forts i granís en l’interior nord mentre el sud lluïx ras

L’interior de la mitat nord de la Comunitat Valenciana espera esta vesprada ruixats i tronades localment fortes amb granís, mentre que el sud tindrà cel poc nuvolós o ras i temperatures sense grans canvis.

Una dona cau des del bany de la seua vivenda sobre un llavacotxes a Benetússer

Una dona ha resultat ferida en cedir el sòl del bany de la seua vivenda i caure uns cinc metres sobre un llavacotxes tancat al públic a Benetússer. La Policia Local i Urbanisme investiguen hui si el colapse està relacionat amb obres o amb el mal estat de la finca.

Controlat de matinada l’incendi forestal de Forcall originat per un camió accidentat

Els bombers han estabilitzat de matinada l’incendi forestal declarat diumenge a Forcall (Castelló), provocat per un camió accidentat en un barranc. El foc ha obligat a desplegar mitjans aeris i terrestres i a activar la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals.

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.