Luis Enrique deixa la selecció espanyola

Luis Enrique hauria decidit deixar la selecció espanyola pel problema que patiria la seua filla | València Diari

 

Luis Enrique deixa la selecció espanyola. Només uns mesos després d’haver assumit el càrrec de seleccionador, l’exentrenador del Barça hauria decidit deixar el combinat arran dels problemes de salut que estaria patint la seua filla. 

 

Ja fa uns dies, de fet, que s’especulava amb la possibilitat que l’asturià valorara deixar la selecció a causa del «greu problema familiar» que patia en relació a la malaltia de la seua filla. Cal destacar, en eixa mateixa línia, que Luis Enrique fa uns mesos que està apartat de la selecció i era Robert Moreno, qui va ser mà dreta de l’asturià en el Barça, qui s’estava fent càrrec de l’equip. 

 

Segons el portal ‘La Coctelera’, este problema greu tindria relació amb la seua filla, que patiria una greu malaltia. De fet, la filla de Luis Enrique estaria seguint tractament en els Estats Units, fet que demostra la gravetat de l’assumpte. L’entrenador no ho ha valorat públicament en cap moment, però segons ‘Informalia’, el tema va ser tractat durant el casament de Sergio Ramos.

 

Ja durant el passat cap de setmana se sabia que Luis Enrique havia posat el seu càrrec a disposició del president de la Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, que compareixerà este dimecres de vesprada per a anunciar l’adéu voluntari de l’entrenador.

 

Luis Enrique, pare de tres fills

Luis Enrique està casat amb Elena Culell, amb qui va contraure matrimoni l’any 1997. A més a més, és pare de Pacho, que en té 17, de Sira, que en té 16 i de Xana, la menuda amb 7 anys.  El su domicili està en Gavà, ciutat que acull diversos jugadors històrics del Barça, així com alguns dels actuals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza per la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'enfronta al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Copa de la Reina, amb una plaça en la final en joc i l'opció de trencar la seua mala ratxa davant el líder de lliga.

Hosbec espera una Setmana Santa amb ocupació hotelera estable en la Comunitat Valenciana

Hosbec anticipa una ocupació hotelera estable i en nivells habituals per a Setmana Santa en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana prevista entre el 75 i el 77,4% i pics per damunt del 80% en destins clau com Benidorm, València i Peníscola.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant

La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.

Huit detinguts i tres plantacions de marihuana desmantellades a la província de València

La Policia Nacional deté a huit persones i desmantella tres plantacions de marihuana amb més d'un miler de plantes i 33 quilos de cabdells a la província de València. Quatre dels arrestats han ingressat ja a la presó provisional per organització criminal, tràfic de drogues i frau elèctric.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat del presumpte frau en els bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.