16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Luis Enrique deixa la selecció espanyola

Luis Enrique hauria decidit deixar la selecció espanyola pel problema que patiria la seua filla | València Diari

 

Luis Enrique deixa la selecció espanyola. Només uns mesos després d’haver assumit el càrrec de seleccionador, l’exentrenador del Barça hauria decidit deixar el combinat arran dels problemes de salut que estaria patint la seua filla. 

 

Ja fa uns dies, de fet, que s’especulava amb la possibilitat que l’asturià valorara deixar la selecció a causa del «greu problema familiar» que patia en relació a la malaltia de la seua filla. Cal destacar, en eixa mateixa línia, que Luis Enrique fa uns mesos que està apartat de la selecció i era Robert Moreno, qui va ser mà dreta de l’asturià en el Barça, qui s’estava fent càrrec de l’equip. 

 

Segons el portal ‘La Coctelera’, este problema greu tindria relació amb la seua filla, que patiria una greu malaltia. De fet, la filla de Luis Enrique estaria seguint tractament en els Estats Units, fet que demostra la gravetat de l’assumpte. L’entrenador no ho ha valorat públicament en cap moment, però segons ‘Informalia’, el tema va ser tractat durant el casament de Sergio Ramos.

 

Ja durant el passat cap de setmana se sabia que Luis Enrique havia posat el seu càrrec a disposició del president de la Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, que compareixerà este dimecres de vesprada per a anunciar l’adéu voluntari de l’entrenador.

 

Luis Enrique, pare de tres fills

Luis Enrique està casat amb Elena Culell, amb qui va contraure matrimoni l’any 1997. A més a més, és pare de Pacho, que en té 17, de Sira, que en té 16 i de Xana, la menuda amb 7 anys.  El su domicili està en Gavà, ciutat que acull diversos jugadors històrics del Barça, així com alguns dels actuals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP afirma que les víctimes de la DANA compareixeran en la quinta sessió de la comissió

El síndic del PP en Les Corts ha assegurat que les associacions de víctimes de la DANA declararan en la quinta sessió de la comissió autonòmica. Ha comparat el calendari amb el cas del metre i ha acusat l'oposició d'hipocresia, a més de criticar l''espectacle' en el Congrés

Delegats de CCOO en CaixaBank demanen a València millorar el clima laboral i repartir beneficis

Delegats de CCOO s'han concentrat davant la seu social de CaixaBank a València per a reclamar millores en el clima laboral i que els beneficis arriben a la plantilla. Demanen obrir immediatament una taula de diàleg i revisar objectius i retribució variable.

Compromís demana a Barcala enviar a la Policia per a verificar l’ús de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Compromís ha instat l'alcalde Luis Barcala a enviar a la Policia a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan per a comprovar si les ocupen els seus adjudicataris. El grup exigix a més un ple extraordinari i transparència sobre 6,6 milions d'euros vinculats a la promoció.

La Generalitat intensificarà els controls en l’adjudicació de vivendes socials després del cas d’Alacant

El Consell reforçarà la revisió de visats i crearà una comissió específica després de detectar possibles irregularitats en una promoció d'Alacant.

L’Eurolliga confirma que el Hapoel Tel Aviv-València es jugarà el dijous a Israel

L'Eurolliga va ratificar que el Hapoel Tel Aviv-València del dijous es disputarà a Israel, com estava previst. Després dels rumors per la tensió amb l'Iran, el Hapoel va iniciar la venda d'entrades i l'organització va confirmar el Menora Mivtachim Arena.

Alacant creuarà les llistes de funcionaris i adjudicataris de vivendes públiques

El consistori creuarà les dades d'adjudicataris amb la plantilla per a detectar possibles vincles i depurar responsabilitats. Hi haurà ple extraordinari i denúncia davant fiscalia.

El jurat declara culpable a l’acusat de l’assassinat del canonge de València

Un jurat popular ha declarat culpable per majoria a l'acusat de l'assassinat del canonge emèrit de València i ha rebutjat l'indult; la Fiscalia demana penes de presó.

Avís groc a Alacant per fenòmens costaners: vent de força 7 i ones de 3 a 4 metres

Aemet ha establit avís groc a Alacant este dimecres per fenòmens costaners, amb vent del sud-oest de força 7 i ones de fins a 3 metres. El dijous hi haurà avisos per vents de fins a 80 km/h i per onatge de 3 a 4 metres en diferents trams del litoral alacantí.