Luis Enrique deixa la selecció espanyola

Luis Enrique hauria decidit deixar la selecció espanyola pel problema que patiria la seua filla | València Diari

 

Luis Enrique deixa la selecció espanyola. Només uns mesos després d’haver assumit el càrrec de seleccionador, l’exentrenador del Barça hauria decidit deixar el combinat arran dels problemes de salut que estaria patint la seua filla. 

 

Ja fa uns dies, de fet, que s’especulava amb la possibilitat que l’asturià valorara deixar la selecció a causa del «greu problema familiar» que patia en relació a la malaltia de la seua filla. Cal destacar, en eixa mateixa línia, que Luis Enrique fa uns mesos que està apartat de la selecció i era Robert Moreno, qui va ser mà dreta de l’asturià en el Barça, qui s’estava fent càrrec de l’equip. 

 

Segons el portal ‘La Coctelera’, este problema greu tindria relació amb la seua filla, que patiria una greu malaltia. De fet, la filla de Luis Enrique estaria seguint tractament en els Estats Units, fet que demostra la gravetat de l’assumpte. L’entrenador no ho ha valorat públicament en cap moment, però segons ‘Informalia’, el tema va ser tractat durant el casament de Sergio Ramos.

 

Ja durant el passat cap de setmana se sabia que Luis Enrique havia posat el seu càrrec a disposició del president de la Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, que compareixerà este dimecres de vesprada per a anunciar l’adéu voluntari de l’entrenador.

 

Luis Enrique, pare de tres fills

Luis Enrique està casat amb Elena Culell, amb qui va contraure matrimoni l’any 1997. A més a més, és pare de Pacho, que en té 17, de Sira, que en té 16 i de Xana, la menuda amb 7 anys.  El su domicili està en Gavà, ciutat que acull diversos jugadors històrics del Barça, així com alguns dels actuals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.