Luis Enrique deixa la selecció espanyola

Luis Enrique hauria decidit deixar la selecció espanyola pel problema que patiria la seua filla | València Diari

 

Luis Enrique deixa la selecció espanyola. Només uns mesos després d’haver assumit el càrrec de seleccionador, l’exentrenador del Barça hauria decidit deixar el combinat arran dels problemes de salut que estaria patint la seua filla. 

 

Ja fa uns dies, de fet, que s’especulava amb la possibilitat que l’asturià valorara deixar la selecció a causa del «greu problema familiar» que patia en relació a la malaltia de la seua filla. Cal destacar, en eixa mateixa línia, que Luis Enrique fa uns mesos que està apartat de la selecció i era Robert Moreno, qui va ser mà dreta de l’asturià en el Barça, qui s’estava fent càrrec de l’equip. 

 

Segons el portal ‘La Coctelera’, este problema greu tindria relació amb la seua filla, que patiria una greu malaltia. De fet, la filla de Luis Enrique estaria seguint tractament en els Estats Units, fet que demostra la gravetat de l’assumpte. L’entrenador no ho ha valorat públicament en cap moment, però segons ‘Informalia’, el tema va ser tractat durant el casament de Sergio Ramos.

 

Ja durant el passat cap de setmana se sabia que Luis Enrique havia posat el seu càrrec a disposició del president de la Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, que compareixerà este dimecres de vesprada per a anunciar l’adéu voluntari de l’entrenador.

 

Luis Enrique, pare de tres fills

Luis Enrique està casat amb Elena Culell, amb qui va contraure matrimoni l’any 1997. A més a més, és pare de Pacho, que en té 17, de Sira, que en té 16 i de Xana, la menuda amb 7 anys.  El su domicili està en Gavà, ciutat que acull diversos jugadors històrics del Barça, així com alguns dels actuals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.