María Dueñas, Rafa Lahuerta i María José Llergo, protagonistes de l’III Festival Fronteres València

L’Ajuntament de València s’adhereix a la tercera edició del Festival Fronteres València, un esdeveniment cultural que busca promoure la cultura a través de la música, la literatura i el cinema. Aquesta edició tindrà lloc del 28 al 31 de maig en diverses localitzacions de la ciutat, incloent les biblioteques municipals, el Palau de Les Arts i algunes llibreries de l’Horta Sud.
Encara que l’organització del festival no ha completat la programació oficial, ja ha avançat la participació d’importants figures com l’autora de ‘El tiempo entre costuras’, María Dueñas; el director i guionista Marcel Barrena, guanyador d’un Goya a la Millor Pel·lícula amb ‘El 47’; la novel·lista i dramaturga Vanessa Montfort, coneguda per ‘Mujeres que compran flores’; el valencià Rafa Lahuerta, autor de ‘Noruega’; i la destacada compositora i cantant María José Llergo, qui ha rebut el Premi Goya a la Millor Cançó per ‘Te espera el mar’.
En la seua última reunió, la junta de govern local va aprovar una subvenció de 45.000 euros a l’entitat La Fábrica Gestió Más Cultura SL, que s’encarrega de la programació i organització del festival.
Aquest certamen, que ja ha crescut en popularitat, convertirà novament València en un important punt de trobada cultural, amb converses amb autors, cafès literaris amb escriptors i actuacions en viu de músics tant en biblioteques com en llibreries.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.