María Dueñas, Rafa Lahuerta i María José Llergo, protagonistes de l’III Festival Fronteres València

L’Ajuntament de València s’adhereix a la tercera edició del Festival Fronteres València, un esdeveniment cultural que busca promoure la cultura a través de la música, la literatura i el cinema. Aquesta edició tindrà lloc del 28 al 31 de maig en diverses localitzacions de la ciutat, incloent les biblioteques municipals, el Palau de Les Arts i algunes llibreries de l’Horta Sud.
Encara que l’organització del festival no ha completat la programació oficial, ja ha avançat la participació d’importants figures com l’autora de ‘El tiempo entre costuras’, María Dueñas; el director i guionista Marcel Barrena, guanyador d’un Goya a la Millor Pel·lícula amb ‘El 47’; la novel·lista i dramaturga Vanessa Montfort, coneguda per ‘Mujeres que compran flores’; el valencià Rafa Lahuerta, autor de ‘Noruega’; i la destacada compositora i cantant María José Llergo, qui ha rebut el Premi Goya a la Millor Cançó per ‘Te espera el mar’.
En la seua última reunió, la junta de govern local va aprovar una subvenció de 45.000 euros a l’entitat La Fábrica Gestió Más Cultura SL, que s’encarrega de la programació i organització del festival.
Aquest certamen, que ja ha crescut en popularitat, convertirà novament València en un important punt de trobada cultural, amb converses amb autors, cafès literaris amb escriptors i actuacions en viu de músics tant en biblioteques com en llibreries.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.