Mata al caixer d’una gasolinera per demanar-li que es posara la mascareta

 

Les disputes per l’ús de les mascaretes han generat al llarg de tota la pandèmia del covid disputes i discussions entre els ciutadans, arribant en alguns casos extrems a altercats mortals com la succeïda recentment a Alemanya.

La Fiscalia d’Alemanya ha informat que el caixer d’una gasolinera ha sigut assassinat a tirs per una disputa sobre l’ús de la mascareta contra el coronavirus, després que es negara a vendre-li cervesa a un home que no la portava posada.

 

L’empleat es va negar a vendre-li cervesa

 

El fiscal cap de la ciutat de Trèveris, Kai Fuhrmann, ha explicat que un home de 49 anys es trobava en una gasolinera de la ciutat d’Idar-Oberstein, quan es va enfurir després que l’empleat es negara a vendre-li cervesa per no portar la mascareta.

El presumpte autor ha confessat haver matat a l’estudiant de 20 anys que treballava en la gasolinera amb un tret al cap, argumentant que la càrrega de la pandèmia l’havia portat a disparar, segons Fuhrmann.

En este sentit, ha indicat que es va sentir acorralat i “no va veure una altra eixida” per a donar exemple, ha explicat el fiscal, que ha agregat que el presumpte autor semblava “responsable de la situació general, ja que feia complir les normes”.

Va tornar hores més tard de ser requerit a portar la mascareta

 

Els investigadors assenyalen que l’home va entrar en la gasolinera sense mascareta el dissabte a la nit i va col·locar les cerveses sobre el taulell, quan el caixer li va indicar el requisit de portar-la, l’home va abandonar la gasolinera per a tornar una hora més tard amb la mascareta posada.

Va tornar a col·locar les cerveses sobre el taulell, on va procedir a baixar-se la mascareta, després de la qual cosa el caixer li va tornar a demanar que complira amb les normes de l’establiment. Llavors, l’home va traure un revòlver i va disparar al jove al cap.

El sospitós va ser detingut el diumenge al matí en Idar-Oberstein.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.