Mata al caixer d’una gasolinera per demanar-li que es posara la mascareta

 

Les disputes per l’ús de les mascaretes han generat al llarg de tota la pandèmia del covid disputes i discussions entre els ciutadans, arribant en alguns casos extrems a altercats mortals com la succeïda recentment a Alemanya.

La Fiscalia d’Alemanya ha informat que el caixer d’una gasolinera ha sigut assassinat a tirs per una disputa sobre l’ús de la mascareta contra el coronavirus, després que es negara a vendre-li cervesa a un home que no la portava posada.

 

L’empleat es va negar a vendre-li cervesa

 

El fiscal cap de la ciutat de Trèveris, Kai Fuhrmann, ha explicat que un home de 49 anys es trobava en una gasolinera de la ciutat d’Idar-Oberstein, quan es va enfurir després que l’empleat es negara a vendre-li cervesa per no portar la mascareta.

El presumpte autor ha confessat haver matat a l’estudiant de 20 anys que treballava en la gasolinera amb un tret al cap, argumentant que la càrrega de la pandèmia l’havia portat a disparar, segons Fuhrmann.

En este sentit, ha indicat que es va sentir acorralat i «no va veure una altra eixida» per a donar exemple, ha explicat el fiscal, que ha agregat que el presumpte autor semblava «responsable de la situació general, ja que feia complir les normes».

Va tornar hores més tard de ser requerit a portar la mascareta

 

Els investigadors assenyalen que l’home va entrar en la gasolinera sense mascareta el dissabte a la nit i va col·locar les cerveses sobre el taulell, quan el caixer li va indicar el requisit de portar-la, l’home va abandonar la gasolinera per a tornar una hora més tard amb la mascareta posada.

Va tornar a col·locar les cerveses sobre el taulell, on va procedir a baixar-se la mascareta, després de la qual cosa el caixer li va tornar a demanar que complira amb les normes de l’establiment. Llavors, l’home va traure un revòlver i va disparar al jove al cap.

El sospitós va ser detingut el diumenge al matí en Idar-Oberstein.

Últimes notícies

El Consell amplia a 30,9 milions les ajudes al lloguer i garantix cobrir al 100% de sol·licitants en 2025

La Generalitat destina 7,1 milions addicionals a les ajudes al lloguer de 2025, eleva el pressupost total a 30,9 milions i assegura arribar al 100% de sol·licitants que complixen requisits per segon any consecutiu.

Huit morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana al maig, mateix balanç que un any abans

Huit persones van morir en accidents de trànsit al maig en la Comunitat Valenciana, el mateix número que un any abans, en un context de descens general de morts en carretera a Espanya.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en els pròxims deu anys

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint llargmetratges en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, consolidant el complex com a pol audiovisual europeu.

Nous aturs en el metre de València i Alacant amb un 80% de servicis mínims per la PAU

El metre i tramvia de València i Alacant afronten nous aturs convocats pel sindicat de maquinistes coincidint amb els exàmens de la PAU, amb servicis mínims reforçats per a garantir la mobilitat de l'alumnat.

José María Ángel declararà al Senat per la seua gestió després de la dana a València

El excomisionado per a la reconstrucció després de la dana a València, José María Ángel Batalla, compareixerà el 15 de juny davant la comissió del Senat que investiga la tragèdia. El PP, amb majoria en la Cambra alta, centrarà les preguntes en la seua gestió i en la polèmica sobre el seu currículum.

Cocemfe denuncia que les persones amb discapacitat seguixen fora de les platges d’Alacant al juny

Cocemfe Alacant denuncia que les platges de la ciutat obrin l'1 de juny mentres els punts accessibles es retarden fins a juliol, deixant un mes més fora de la mar a les persones amb discapacitat.

Ryanair supera el milió de passatgers a Castelló i estrena rutes a Manchester i Bolonya

Ryanair celebra en l'aeroport de Castelló l'estrena de dos rutes estivals a Manchester i Bolonya després de superar el milió de passatgers des de 2015. L'aeròdrom aconseguix 15 connexions regulars i encara la seua major programació de vols.

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.