16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Mata al caixer d’una gasolinera per demanar-li que es posara la mascareta

 

Les disputes per l’ús de les mascaretes han generat al llarg de tota la pandèmia del covid disputes i discussions entre els ciutadans, arribant en alguns casos extrems a altercats mortals com la succeïda recentment a Alemanya.

La Fiscalia d’Alemanya ha informat que el caixer d’una gasolinera ha sigut assassinat a tirs per una disputa sobre l’ús de la mascareta contra el coronavirus, després que es negara a vendre-li cervesa a un home que no la portava posada.

 

L’empleat es va negar a vendre-li cervesa

 

El fiscal cap de la ciutat de Trèveris, Kai Fuhrmann, ha explicat que un home de 49 anys es trobava en una gasolinera de la ciutat d’Idar-Oberstein, quan es va enfurir després que l’empleat es negara a vendre-li cervesa per no portar la mascareta.

El presumpte autor ha confessat haver matat a l’estudiant de 20 anys que treballava en la gasolinera amb un tret al cap, argumentant que la càrrega de la pandèmia l’havia portat a disparar, segons Fuhrmann.

En este sentit, ha indicat que es va sentir acorralat i “no va veure una altra eixida” per a donar exemple, ha explicat el fiscal, que ha agregat que el presumpte autor semblava “responsable de la situació general, ja que feia complir les normes”.

Va tornar hores més tard de ser requerit a portar la mascareta

 

Els investigadors assenyalen que l’home va entrar en la gasolinera sense mascareta el dissabte a la nit i va col·locar les cerveses sobre el taulell, quan el caixer li va indicar el requisit de portar-la, l’home va abandonar la gasolinera per a tornar una hora més tard amb la mascareta posada.

Va tornar a col·locar les cerveses sobre el taulell, on va procedir a baixar-se la mascareta, després de la qual cosa el caixer li va tornar a demanar que complira amb les normes de l’establiment. Llavors, l’home va traure un revòlver i va disparar al jove al cap.

El sospitós va ser detingut el diumenge al matí en Idar-Oberstein.

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.