5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Mata al caixer d’una gasolinera per demanar-li que es posara la mascareta

 

Les disputes per l’ús de les mascaretes han generat al llarg de tota la pandèmia del covid disputes i discussions entre els ciutadans, arribant en alguns casos extrems a altercats mortals com la succeïda recentment a Alemanya.

La Fiscalia d’Alemanya ha informat que el caixer d’una gasolinera ha sigut assassinat a tirs per una disputa sobre l’ús de la mascareta contra el coronavirus, després que es negara a vendre-li cervesa a un home que no la portava posada.

 

L’empleat es va negar a vendre-li cervesa

 

El fiscal cap de la ciutat de Trèveris, Kai Fuhrmann, ha explicat que un home de 49 anys es trobava en una gasolinera de la ciutat d’Idar-Oberstein, quan es va enfurir després que l’empleat es negara a vendre-li cervesa per no portar la mascareta.

El presumpte autor ha confessat haver matat a l’estudiant de 20 anys que treballava en la gasolinera amb un tret al cap, argumentant que la càrrega de la pandèmia l’havia portat a disparar, segons Fuhrmann.

En este sentit, ha indicat que es va sentir acorralat i “no va veure una altra eixida” per a donar exemple, ha explicat el fiscal, que ha agregat que el presumpte autor semblava “responsable de la situació general, ja que feia complir les normes”.

Va tornar hores més tard de ser requerit a portar la mascareta

 

Els investigadors assenyalen que l’home va entrar en la gasolinera sense mascareta el dissabte a la nit i va col·locar les cerveses sobre el taulell, quan el caixer li va indicar el requisit de portar-la, l’home va abandonar la gasolinera per a tornar una hora més tard amb la mascareta posada.

Va tornar a col·locar les cerveses sobre el taulell, on va procedir a baixar-se la mascareta, després de la qual cosa el caixer li va tornar a demanar que complira amb les normes de l’establiment. Llavors, l’home va traure un revòlver i va disparar al jove al cap.

El sospitós va ser detingut el diumenge al matí en Idar-Oberstein.

Últimes notícies

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.