Un home mata la dona i els dos fills a Barcelona

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’una dona i dels seus dos fills dimarts a la nit a un pis del Prat de Llobregat (Barcelona). Segons informa la policia catalana en un comunicat, hores abans de localitzar els cossos, el pare dels menors –presumpte autor dels fets– s’havia suïcidat a l’estació del municipi.

El jutge que instrueix el cas ha decretat el secret de les actuacions mentre els agents de Mossos de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Metropolitana Sud duen a terme la investigació.

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat que no consten antecedents judicials entre la dona trobada morta violentament amb els seus fills en un domicili del Prat de Llobregat (Barcelona) i el pare, presumpte autor dels fets.

Segons un comunicat, el jutjat d’instrucció 4 de la localitat, en funcions de guàrdia, ha dut a terme l’alçament del cadàver dels quatre membres de la família.

Este jutjat s’ha inhibit en favor del jutjat d’instrucció 5 de la mateixa ciutat, encarregat de les causes de violència sobre la dona.

Els Mossos d’Esquadra investiguen el cas, després de trobar este dimecres a la matinada el cos de la mare, de 43 anys, i els seus dos fills, bessons de 8 anys. Abans de localitzar els cossos, el pare, de 42 anys, s’havia suïcidat a l’estació del municipi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.