Un home mata la dona i els dos fills a Barcelona

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’una dona i dels seus dos fills dimarts a la nit a un pis del Prat de Llobregat (Barcelona). Segons informa la policia catalana en un comunicat, hores abans de localitzar els cossos, el pare dels menors –presumpte autor dels fets– s’havia suïcidat a l’estació del municipi.

El jutge que instrueix el cas ha decretat el secret de les actuacions mentre els agents de Mossos de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Metropolitana Sud duen a terme la investigació.

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat que no consten antecedents judicials entre la dona trobada morta violentament amb els seus fills en un domicili del Prat de Llobregat (Barcelona) i el pare, presumpte autor dels fets.

Segons un comunicat, el jutjat d’instrucció 4 de la localitat, en funcions de guàrdia, ha dut a terme l’alçament del cadàver dels quatre membres de la família.

Este jutjat s’ha inhibit en favor del jutjat d’instrucció 5 de la mateixa ciutat, encarregat de les causes de violència sobre la dona.

Els Mossos d’Esquadra investiguen el cas, després de trobar este dimecres a la matinada el cos de la mare, de 43 anys, i els seus dos fills, bessons de 8 anys. Abans de localitzar els cossos, el pare, de 42 anys, s’havia suïcidat a l’estació del municipi.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.