Un home mata la dona i els dos fills a Barcelona

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’una dona i dels seus dos fills dimarts a la nit a un pis del Prat de Llobregat (Barcelona). Segons informa la policia catalana en un comunicat, hores abans de localitzar els cossos, el pare dels menors –presumpte autor dels fets– s’havia suïcidat a l’estació del municipi.

El jutge que instrueix el cas ha decretat el secret de les actuacions mentre els agents de Mossos de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Metropolitana Sud duen a terme la investigació.

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat que no consten antecedents judicials entre la dona trobada morta violentament amb els seus fills en un domicili del Prat de Llobregat (Barcelona) i el pare, presumpte autor dels fets.

Segons un comunicat, el jutjat d’instrucció 4 de la localitat, en funcions de guàrdia, ha dut a terme l’alçament del cadàver dels quatre membres de la família.

Este jutjat s’ha inhibit en favor del jutjat d’instrucció 5 de la mateixa ciutat, encarregat de les causes de violència sobre la dona.

Els Mossos d’Esquadra investiguen el cas, després de trobar este dimecres a la matinada el cos de la mare, de 43 anys, i els seus dos fills, bessons de 8 anys. Abans de localitzar els cossos, el pare, de 42 anys, s’havia suïcidat a l’estació del municipi.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.