Un home mata la dona i els dos fills a Barcelona

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’una dona i dels seus dos fills dimarts a la nit a un pis del Prat de Llobregat (Barcelona). Segons informa la policia catalana en un comunicat, hores abans de localitzar els cossos, el pare dels menors –presumpte autor dels fets– s’havia suïcidat a l’estació del municipi.

El jutge que instrueix el cas ha decretat el secret de les actuacions mentre els agents de Mossos de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Metropolitana Sud duen a terme la investigació.

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha informat que no consten antecedents judicials entre la dona trobada morta violentament amb els seus fills en un domicili del Prat de Llobregat (Barcelona) i el pare, presumpte autor dels fets.

Segons un comunicat, el jutjat d’instrucció 4 de la localitat, en funcions de guàrdia, ha dut a terme l’alçament del cadàver dels quatre membres de la família.

Este jutjat s’ha inhibit en favor del jutjat d’instrucció 5 de la mateixa ciutat, encarregat de les causes de violència sobre la dona.

Els Mossos d’Esquadra investiguen el cas, després de trobar este dimecres a la matinada el cos de la mare, de 43 anys, i els seus dos fills, bessons de 8 anys. Abans de localitzar els cossos, el pare, de 42 anys, s’havia suïcidat a l’estació del municipi.

Últimes notícies

Cauen dues plantacions de marihuana a Sax i Petrer amb dos detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions de marihuana en vivendes de Sax i Petrer i ha detingut dos hòmens de 34 i 37 anys, investigats també per defraudació de fluït elèctric.

Els bombers apaguen de matinada un incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes

Els bombers del Consorci Provincial de València han apagat de matinada un incendi declarat dimarts en un abocador de Caudete de las Fuentes, després de diverses hores de treball.

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.