Confessa que ha matat la seua parella a Castelló i es lliura amb el cadàver al maleter

Barcelona, 13 abr (EFE).– Un home de 43 anys ha sigut detingut per la policia catalana després d’admetre que havia matat la seua parella a Castelló i portar el cos sense vida en el maleter del cotxe. Es va entregar voluntàriament a una patrulla dels Mossos d’Esquadra en una gasolinera de l’AP-7, a Constantí, prop de Tarragona.

Els fets van ocórrer este divendres a les 18.12 hores, segons ha informat el cos policial. Una patrulla donava suport a una grua quan va observar com un vehicle es detenia al voral de l’autopista i el conductor, únic ocupant, baixava del cotxe i s’acostava als agents.

Portava el cadàver de la dona assassinada en el cotxe

L’home els va comunicar que portava el cos de la seua parella al maleter. Els agents van comprovar immediatament que hi havia el cadàver d’una dona amb signes evidents de violència. Els Mossos el van detindre en aquell moment com a presumpte autor d’un homicidi.

La víctima és la parella sentimental de l’home, segons han confirmat fonts policials. Es tracta d’un nou cas de feminicidi per violència masclista.

Els Mossos han traslladat el cos al Institut Anatòmic Forense de Tarragona, on li faran l’autòpsia per determinar amb exactitud la causa de la mort.

El detingut roman custodiat i el cas està sota secret

L’home es troba detingut a dependències policials. La Divisió d’Investigació Criminal de Tarragona ha assumit la instrucció del cas. Per ordre judicial, la causa es manté sota secret de sumari.

Des del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat han confirmat que fan seguiment del cas i han expressat que es tracta d’un feminicidi produït a Castelló. El presumpte autor es va entregar posteriorment a Constantí, municipi situat a pocs quilòmetres de Tarragona.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.