Confessa que ha matat la seua parella a Castelló i es lliura amb el cadàver al maleter

Barcelona, 13 abr (EFE).– Un home de 43 anys ha sigut detingut per la policia catalana després d’admetre que havia matat la seua parella a Castelló i portar el cos sense vida en el maleter del cotxe. Es va entregar voluntàriament a una patrulla dels Mossos d’Esquadra en una gasolinera de l’AP-7, a Constantí, prop de Tarragona.

Els fets van ocórrer este divendres a les 18.12 hores, segons ha informat el cos policial. Una patrulla donava suport a una grua quan va observar com un vehicle es detenia al voral de l’autopista i el conductor, únic ocupant, baixava del cotxe i s’acostava als agents.

Portava el cadàver de la dona assassinada en el cotxe

L’home els va comunicar que portava el cos de la seua parella al maleter. Els agents van comprovar immediatament que hi havia el cadàver d’una dona amb signes evidents de violència. Els Mossos el van detindre en aquell moment com a presumpte autor d’un homicidi.

La víctima és la parella sentimental de l’home, segons han confirmat fonts policials. Es tracta d’un nou cas de feminicidi per violència masclista.

Els Mossos han traslladat el cos al Institut Anatòmic Forense de Tarragona, on li faran l’autòpsia per determinar amb exactitud la causa de la mort.

El detingut roman custodiat i el cas està sota secret

L’home es troba detingut a dependències policials. La Divisió d’Investigació Criminal de Tarragona ha assumit la instrucció del cas. Per ordre judicial, la causa es manté sota secret de sumari.

Des del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat han confirmat que fan seguiment del cas i han expressat que es tracta d’un feminicidi produït a Castelló. El presumpte autor es va entregar posteriorment a Constantí, municipi situat a pocs quilòmetres de Tarragona.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.