Confessa que ha matat la seua parella a Castelló i es lliura amb el cadàver al maleter

Barcelona, 13 abr (EFE).– Un home de 43 anys ha sigut detingut per la policia catalana després d’admetre que havia matat la seua parella a Castelló i portar el cos sense vida en el maleter del cotxe. Es va entregar voluntàriament a una patrulla dels Mossos d’Esquadra en una gasolinera de l’AP-7, a Constantí, prop de Tarragona.

Els fets van ocórrer este divendres a les 18.12 hores, segons ha informat el cos policial. Una patrulla donava suport a una grua quan va observar com un vehicle es detenia al voral de l’autopista i el conductor, únic ocupant, baixava del cotxe i s’acostava als agents.

Portava el cadàver de la dona assassinada en el cotxe

L’home els va comunicar que portava el cos de la seua parella al maleter. Els agents van comprovar immediatament que hi havia el cadàver d’una dona amb signes evidents de violència. Els Mossos el van detindre en aquell moment com a presumpte autor d’un homicidi.

La víctima és la parella sentimental de l’home, segons han confirmat fonts policials. Es tracta d’un nou cas de feminicidi per violència masclista.

Els Mossos han traslladat el cos al Institut Anatòmic Forense de Tarragona, on li faran l’autòpsia per determinar amb exactitud la causa de la mort.

El detingut roman custodiat i el cas està sota secret

L’home es troba detingut a dependències policials. La Divisió d’Investigació Criminal de Tarragona ha assumit la instrucció del cas. Per ordre judicial, la causa es manté sota secret de sumari.

Des del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat han confirmat que fan seguiment del cas i han expressat que es tracta d’un feminicidi produït a Castelló. El presumpte autor es va entregar posteriorment a Constantí, municipi situat a pocs quilòmetres de Tarragona.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.