Confessa que ha matat la seua parella a Castelló i es lliura amb el cadàver al maleter

Barcelona, 13 abr (EFE).– Un home de 43 anys ha sigut detingut per la policia catalana després d’admetre que havia matat la seua parella a Castelló i portar el cos sense vida en el maleter del cotxe. Es va entregar voluntàriament a una patrulla dels Mossos d’Esquadra en una gasolinera de l’AP-7, a Constantí, prop de Tarragona.

Els fets van ocórrer este divendres a les 18.12 hores, segons ha informat el cos policial. Una patrulla donava suport a una grua quan va observar com un vehicle es detenia al voral de l’autopista i el conductor, únic ocupant, baixava del cotxe i s’acostava als agents.

Portava el cadàver de la dona assassinada en el cotxe

L’home els va comunicar que portava el cos de la seua parella al maleter. Els agents van comprovar immediatament que hi havia el cadàver d’una dona amb signes evidents de violència. Els Mossos el van detindre en aquell moment com a presumpte autor d’un homicidi.

La víctima és la parella sentimental de l’home, segons han confirmat fonts policials. Es tracta d’un nou cas de feminicidi per violència masclista.

Els Mossos han traslladat el cos al Institut Anatòmic Forense de Tarragona, on li faran l’autòpsia per determinar amb exactitud la causa de la mort.

El detingut roman custodiat i el cas està sota secret

L’home es troba detingut a dependències policials. La Divisió d’Investigació Criminal de Tarragona ha assumit la instrucció del cas. Per ordre judicial, la causa es manté sota secret de sumari.

Des del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat han confirmat que fan seguiment del cas i han expressat que es tracta d’un feminicidi produït a Castelló. El presumpte autor es va entregar posteriorment a Constantí, municipi situat a pocs quilòmetres de Tarragona.

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.