Confessa que ha matat la seua parella a Castelló i es lliura amb el cadàver al maleter

Barcelona, 13 abr (EFE).– Un home de 43 anys ha sigut detingut per la policia catalana després d’admetre que havia matat la seua parella a Castelló i portar el cos sense vida en el maleter del cotxe. Es va entregar voluntàriament a una patrulla dels Mossos d’Esquadra en una gasolinera de l’AP-7, a Constantí, prop de Tarragona.

Els fets van ocórrer este divendres a les 18.12 hores, segons ha informat el cos policial. Una patrulla donava suport a una grua quan va observar com un vehicle es detenia al voral de l’autopista i el conductor, únic ocupant, baixava del cotxe i s’acostava als agents.

Portava el cadàver de la dona assassinada en el cotxe

L’home els va comunicar que portava el cos de la seua parella al maleter. Els agents van comprovar immediatament que hi havia el cadàver d’una dona amb signes evidents de violència. Els Mossos el van detindre en aquell moment com a presumpte autor d’un homicidi.

La víctima és la parella sentimental de l’home, segons han confirmat fonts policials. Es tracta d’un nou cas de feminicidi per violència masclista.

Els Mossos han traslladat el cos al Institut Anatòmic Forense de Tarragona, on li faran l’autòpsia per determinar amb exactitud la causa de la mort.

El detingut roman custodiat i el cas està sota secret

L’home es troba detingut a dependències policials. La Divisió d’Investigació Criminal de Tarragona ha assumit la instrucció del cas. Per ordre judicial, la causa es manté sota secret de sumari.

Des del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat han confirmat que fan seguiment del cas i han expressat que es tracta d’un feminicidi produït a Castelló. El presumpte autor es va entregar posteriorment a Constantí, municipi situat a pocs quilòmetres de Tarragona.

Últimes notícies

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.

Un matrimoni s’enfronta a 3 anys de presó per tindre quasi tota la plantilla sense alta en la Seguretat Social

Un matrimoni que dirigia una empresa de neteja a Alacant s’enfronta a tres anys de presó per tindre 24 dels 27 empleats sense alta en la Seguretat Social, fet que suposa el 88% de la plantilla.

Refugis climàtics i més coordinació a València davant l’arribada de calor extrem

El PSPV de la Diputació de València ha proposat activar un Cecopi i impulsar una xarxa de refugis climàtics i espais públics climatitzats per a protegir la població davant possibles episodis de calor extrem.