Un home mata a trets a l’assetjador de la seua filla, una menor de 15 anys

Ava Majury

Un home mata a trets a l’assetjador de la seua filla, una menor de 15 anys | Tik Tok

 

Ava Majury és una ‘tiktoker’ de 15 anys estatunidenca que viu en Naples, Florida. El passat estiu, un jove de 18 anys que portava mesos assetjant-la va intentar entrar a la seua casa armat amb una escopeta. El seu pare, un policia retirat, li va disparar quan va amenaçar d’entrar en el domicili i va posar fi a la seua vida.

La jove es va obrir un compte en TikTok al començament de la pandèmia de coronavirus, quan comptava amb 13 anys, i en tot just uns pocs mesos va obtindre un milió de seguidors, convertint-se en una celebritat de l’aplicació als Estats Units.

 

@avamajuryyy

🤑

♬ Excitement – Trippie Redd & PARTYNEXTDOOR

 

La majoria homes, que consumeixen els seus vídeos cantant i ballant. A principis de 2020 Ava es va adonar que un xic, Eric Justin, intentava posar-se en contacte amb ella a través de TikTok, Snapchat i Instagram.

Al cap de poc temps, va començar a rebre missatges per TikTok, Instagram i SnapChat d’un seguidor. Ava Majury, que així es diu l’adolescent, va contestar alguns d’aqueixos comentaris i el seguidor va aprofitar llavors per a demanar-li fotos de la seua cara, per les quals va arribar a pagar 600 dòlars.

La jove, segons compta en una entrevista amb ‘The New York Times’, va vendre aqueixes imatges amb el permís dels seus pares. Però el seguidor li va demanar llavors fotos del seu darrere i els seus peus, la qual cosa va provocar que Ava -que rep diners de diverses marques per promocionar-les en TikTok- li bloquejara de totes les aplicacions.

Ava ho va fer pensant que així la deixaria tranquil·la, però llavors va començar a demanar-li fotos més eròtiques.

A més, des que va assabentar que els amics que tenia a Florida i Nova Jersey, ciutats en les quals havia viscut, estaven venent-li fotos seues i informació personal, com el seu número de telèfon, que Justin va utilitzar per a contactar-la.

El New York Times informa que el jove, de 18 anys, va arribar fins i tot a contactar amb un company de classe de la ‘tiktoker’ al qual va oferir fer-li els deures de matemàtiques a canvi d’informació sobre Ava.

El seu pare va arribar a parlar amb el jove per telèfon i li va explicar que estava parlant amb una menor de 14 anys, i que aqueixes coses no podien ocórrer. No obstant això, Justin va continuar amb els seus plans i va contactar amb un company de classe d’Ava per a preguntar-li com podia aconseguir una arma amb el qual colar-se en el domicili de la menor.

 

El pare d’Ava Majury: «Vaig desacreditar el que podria haver sigut una amenaça»

 

Quan la família d’Ava es va assabentar, no van fer res per detindre-ho ni denunciar-ho, perquè el jove vivia molt lluny del seu domicili i no ho van considerar una amenaça.

No obstant això, el 10 de juliol l’home es va personar en el domicili i va trencar el pany de la porta que donava al dormitori de la menor gràcies a una escopeta. «Tot el que record és que ho vaig escoltar, ho vaig sentir en el pit. Vaig mirar cap amunt, ja hi havia un forat a la meua porta«, va dir Ava al New York Times.

Últimes notícies

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.