16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Un home mata a trets a l’assetjador de la seua filla, una menor de 15 anys

Ava Majury

Un home mata a trets a l’assetjador de la seua filla, una menor de 15 anys | Tik Tok

 

Ava Majury és una ‘tiktoker’ de 15 anys estatunidenca que viu en Naples, Florida. El passat estiu, un jove de 18 anys que portava mesos assetjant-la va intentar entrar a la seua casa armat amb una escopeta. El seu pare, un policia retirat, li va disparar quan va amenaçar d’entrar en el domicili i va posar fi a la seua vida.

La jove es va obrir un compte en TikTok al començament de la pandèmia de coronavirus, quan comptava amb 13 anys, i en tot just uns pocs mesos va obtindre un milió de seguidors, convertint-se en una celebritat de l’aplicació als Estats Units.

 

@avamajuryyy

🤑

♬ Excitement – Trippie Redd & PARTYNEXTDOOR

 

La majoria homes, que consumeixen els seus vídeos cantant i ballant. A principis de 2020 Ava es va adonar que un xic, Eric Justin, intentava posar-se en contacte amb ella a través de TikTok, Snapchat i Instagram.

Al cap de poc temps, va començar a rebre missatges per TikTok, Instagram i SnapChat d’un seguidor. Ava Majury, que així es diu l’adolescent, va contestar alguns d’aqueixos comentaris i el seguidor va aprofitar llavors per a demanar-li fotos de la seua cara, per les quals va arribar a pagar 600 dòlars.

La jove, segons compta en una entrevista amb ‘The New York Times’, va vendre aqueixes imatges amb el permís dels seus pares. Però el seguidor li va demanar llavors fotos del seu darrere i els seus peus, la qual cosa va provocar que Ava -que rep diners de diverses marques per promocionar-les en TikTok- li bloquejara de totes les aplicacions.

Ava ho va fer pensant que així la deixaria tranquil·la, però llavors va començar a demanar-li fotos més eròtiques.

A més, des que va assabentar que els amics que tenia a Florida i Nova Jersey, ciutats en les quals havia viscut, estaven venent-li fotos seues i informació personal, com el seu número de telèfon, que Justin va utilitzar per a contactar-la.

El New York Times informa que el jove, de 18 anys, va arribar fins i tot a contactar amb un company de classe de la ‘tiktoker’ al qual va oferir fer-li els deures de matemàtiques a canvi d’informació sobre Ava.

El seu pare va arribar a parlar amb el jove per telèfon i li va explicar que estava parlant amb una menor de 14 anys, i que aqueixes coses no podien ocórrer. No obstant això, Justin va continuar amb els seus plans i va contactar amb un company de classe d’Ava per a preguntar-li com podia aconseguir una arma amb el qual colar-se en el domicili de la menor.

 

El pare d’Ava Majury: “Vaig desacreditar el que podria haver sigut una amenaça”

 

Quan la família d’Ava es va assabentar, no van fer res per detindre-ho ni denunciar-ho, perquè el jove vivia molt lluny del seu domicili i no ho van considerar una amenaça.

No obstant això, el 10 de juliol l’home es va personar en el domicili i va trencar el pany de la porta que donava al dormitori de la menor gràcies a una escopeta. “Tot el que record és que ho vaig escoltar, ho vaig sentir en el pit. Vaig mirar cap amunt, ja hi havia un forat a la meua porta“, va dir Ava al New York Times.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.