Un home mata a trets a l’assetjador de la seua filla, una menor de 15 anys

Ava Majury

Un home mata a trets a l’assetjador de la seua filla, una menor de 15 anys | Tik Tok

 

Ava Majury és una ‘tiktoker’ de 15 anys estatunidenca que viu en Naples, Florida. El passat estiu, un jove de 18 anys que portava mesos assetjant-la va intentar entrar a la seua casa armat amb una escopeta. El seu pare, un policia retirat, li va disparar quan va amenaçar d’entrar en el domicili i va posar fi a la seua vida.

La jove es va obrir un compte en TikTok al començament de la pandèmia de coronavirus, quan comptava amb 13 anys, i en tot just uns pocs mesos va obtindre un milió de seguidors, convertint-se en una celebritat de l’aplicació als Estats Units.

 

@avamajuryyy

🤑

♬ Excitement – Trippie Redd & PARTYNEXTDOOR

 

La majoria homes, que consumeixen els seus vídeos cantant i ballant. A principis de 2020 Ava es va adonar que un xic, Eric Justin, intentava posar-se en contacte amb ella a través de TikTok, Snapchat i Instagram.

Al cap de poc temps, va començar a rebre missatges per TikTok, Instagram i SnapChat d’un seguidor. Ava Majury, que així es diu l’adolescent, va contestar alguns d’aqueixos comentaris i el seguidor va aprofitar llavors per a demanar-li fotos de la seua cara, per les quals va arribar a pagar 600 dòlars.

La jove, segons compta en una entrevista amb ‘The New York Times’, va vendre aqueixes imatges amb el permís dels seus pares. Però el seguidor li va demanar llavors fotos del seu darrere i els seus peus, la qual cosa va provocar que Ava -que rep diners de diverses marques per promocionar-les en TikTok- li bloquejara de totes les aplicacions.

Ava ho va fer pensant que així la deixaria tranquil·la, però llavors va començar a demanar-li fotos més eròtiques.

A més, des que va assabentar que els amics que tenia a Florida i Nova Jersey, ciutats en les quals havia viscut, estaven venent-li fotos seues i informació personal, com el seu número de telèfon, que Justin va utilitzar per a contactar-la.

El New York Times informa que el jove, de 18 anys, va arribar fins i tot a contactar amb un company de classe de la ‘tiktoker’ al qual va oferir fer-li els deures de matemàtiques a canvi d’informació sobre Ava.

El seu pare va arribar a parlar amb el jove per telèfon i li va explicar que estava parlant amb una menor de 14 anys, i que aqueixes coses no podien ocórrer. No obstant això, Justin va continuar amb els seus plans i va contactar amb un company de classe d’Ava per a preguntar-li com podia aconseguir una arma amb el qual colar-se en el domicili de la menor.

 

El pare d’Ava Majury: «Vaig desacreditar el que podria haver sigut una amenaça»

 

Quan la família d’Ava es va assabentar, no van fer res per detindre-ho ni denunciar-ho, perquè el jove vivia molt lluny del seu domicili i no ho van considerar una amenaça.

No obstant això, el 10 de juliol l’home es va personar en el domicili i va trencar el pany de la porta que donava al dormitori de la menor gràcies a una escopeta. «Tot el que record és que ho vaig escoltar, ho vaig sentir en el pit. Vaig mirar cap amunt, ja hi havia un forat a la meua porta«, va dir Ava al New York Times.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.