17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Un home mata a trets a l’assetjador de la seua filla, una menor de 15 anys

Ava Majury

Un home mata a trets a l’assetjador de la seua filla, una menor de 15 anys | Tik Tok

 

Ava Majury és una ‘tiktoker’ de 15 anys estatunidenca que viu en Naples, Florida. El passat estiu, un jove de 18 anys que portava mesos assetjant-la va intentar entrar a la seua casa armat amb una escopeta. El seu pare, un policia retirat, li va disparar quan va amenaçar d’entrar en el domicili i va posar fi a la seua vida.

La jove es va obrir un compte en TikTok al començament de la pandèmia de coronavirus, quan comptava amb 13 anys, i en tot just uns pocs mesos va obtindre un milió de seguidors, convertint-se en una celebritat de l’aplicació als Estats Units.

 

@avamajuryyy

🤑

♬ Excitement – Trippie Redd & PARTYNEXTDOOR

 

La majoria homes, que consumeixen els seus vídeos cantant i ballant. A principis de 2020 Ava es va adonar que un xic, Eric Justin, intentava posar-se en contacte amb ella a través de TikTok, Snapchat i Instagram.

Al cap de poc temps, va començar a rebre missatges per TikTok, Instagram i SnapChat d’un seguidor. Ava Majury, que així es diu l’adolescent, va contestar alguns d’aqueixos comentaris i el seguidor va aprofitar llavors per a demanar-li fotos de la seua cara, per les quals va arribar a pagar 600 dòlars.

La jove, segons compta en una entrevista amb ‘The New York Times’, va vendre aqueixes imatges amb el permís dels seus pares. Però el seguidor li va demanar llavors fotos del seu darrere i els seus peus, la qual cosa va provocar que Ava -que rep diners de diverses marques per promocionar-les en TikTok- li bloquejara de totes les aplicacions.

Ava ho va fer pensant que així la deixaria tranquil·la, però llavors va començar a demanar-li fotos més eròtiques.

A més, des que va assabentar que els amics que tenia a Florida i Nova Jersey, ciutats en les quals havia viscut, estaven venent-li fotos seues i informació personal, com el seu número de telèfon, que Justin va utilitzar per a contactar-la.

El New York Times informa que el jove, de 18 anys, va arribar fins i tot a contactar amb un company de classe de la ‘tiktoker’ al qual va oferir fer-li els deures de matemàtiques a canvi d’informació sobre Ava.

El seu pare va arribar a parlar amb el jove per telèfon i li va explicar que estava parlant amb una menor de 14 anys, i que aqueixes coses no podien ocórrer. No obstant això, Justin va continuar amb els seus plans i va contactar amb un company de classe d’Ava per a preguntar-li com podia aconseguir una arma amb el qual colar-se en el domicili de la menor.

 

El pare d’Ava Majury: “Vaig desacreditar el que podria haver sigut una amenaça”

 

Quan la família d’Ava es va assabentar, no van fer res per detindre-ho ni denunciar-ho, perquè el jove vivia molt lluny del seu domicili i no ho van considerar una amenaça.

No obstant això, el 10 de juliol l’home es va personar en el domicili i va trencar el pany de la porta que donava al dormitori de la menor gràcies a una escopeta. “Tot el que record és que ho vaig escoltar, ho vaig sentir en el pit. Vaig mirar cap amunt, ja hi havia un forat a la meua porta“, va dir Ava al New York Times.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.