Un home mata a trets a l’assetjador de la seua filla, una menor de 15 anys

Ava Majury

Un home mata a trets a l’assetjador de la seua filla, una menor de 15 anys | Tik Tok

 

Ava Majury és una ‘tiktoker’ de 15 anys estatunidenca que viu en Naples, Florida. El passat estiu, un jove de 18 anys que portava mesos assetjant-la va intentar entrar a la seua casa armat amb una escopeta. El seu pare, un policia retirat, li va disparar quan va amenaçar d’entrar en el domicili i va posar fi a la seua vida.

La jove es va obrir un compte en TikTok al començament de la pandèmia de coronavirus, quan comptava amb 13 anys, i en tot just uns pocs mesos va obtindre un milió de seguidors, convertint-se en una celebritat de l’aplicació als Estats Units.

 

@avamajuryyy

🤑

♬ Excitement – Trippie Redd & PARTYNEXTDOOR

 

La majoria homes, que consumeixen els seus vídeos cantant i ballant. A principis de 2020 Ava es va adonar que un xic, Eric Justin, intentava posar-se en contacte amb ella a través de TikTok, Snapchat i Instagram.

Al cap de poc temps, va començar a rebre missatges per TikTok, Instagram i SnapChat d’un seguidor. Ava Majury, que així es diu l’adolescent, va contestar alguns d’aqueixos comentaris i el seguidor va aprofitar llavors per a demanar-li fotos de la seua cara, per les quals va arribar a pagar 600 dòlars.

La jove, segons compta en una entrevista amb ‘The New York Times’, va vendre aqueixes imatges amb el permís dels seus pares. Però el seguidor li va demanar llavors fotos del seu darrere i els seus peus, la qual cosa va provocar que Ava -que rep diners de diverses marques per promocionar-les en TikTok- li bloquejara de totes les aplicacions.

Ava ho va fer pensant que així la deixaria tranquil·la, però llavors va començar a demanar-li fotos més eròtiques.

A més, des que va assabentar que els amics que tenia a Florida i Nova Jersey, ciutats en les quals havia viscut, estaven venent-li fotos seues i informació personal, com el seu número de telèfon, que Justin va utilitzar per a contactar-la.

El New York Times informa que el jove, de 18 anys, va arribar fins i tot a contactar amb un company de classe de la ‘tiktoker’ al qual va oferir fer-li els deures de matemàtiques a canvi d’informació sobre Ava.

El seu pare va arribar a parlar amb el jove per telèfon i li va explicar que estava parlant amb una menor de 14 anys, i que aqueixes coses no podien ocórrer. No obstant això, Justin va continuar amb els seus plans i va contactar amb un company de classe d’Ava per a preguntar-li com podia aconseguir una arma amb el qual colar-se en el domicili de la menor.

 

El pare d’Ava Majury: «Vaig desacreditar el que podria haver sigut una amenaça»

 

Quan la família d’Ava es va assabentar, no van fer res per detindre-ho ni denunciar-ho, perquè el jove vivia molt lluny del seu domicili i no ho van considerar una amenaça.

No obstant això, el 10 de juliol l’home es va personar en el domicili i va trencar el pany de la porta que donava al dormitori de la menor gràcies a una escopeta. «Tot el que record és que ho vaig escoltar, ho vaig sentir en el pit. Vaig mirar cap amunt, ja hi havia un forat a la meua porta«, va dir Ava al New York Times.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.