15.7 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Mazón assegura que la Generalitat facilita el treball i col·labora en la investigació de la dana

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha defensat aquest dijous en declaracions que el Consell “respecta tots els dies” la legalitat i no realitza comentaris sobre el procés judicial que s’està duent a terme al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número tres de Catarroja (València), que investiga la gestió relacionada amb la dana del 29 d’octubre.

“Cal deixar treballar i, sobretot, col·laborar, que és el que està fent la Generalitat des del primer moment en cada requeriment”, ha assegurat Mazón durant la seva intervenció davant dels mitjans d’informació a La Murada, una pedania d’Oriola (Alacant), on va participar en els actes commemoratius del centenari de la inauguració de les Obres i Canales de Reg del Quart Canal de Ponent de la Comunitat General de Regs de Levante Izquierda del Segura.

Referent al procés judicial, el president ha reiterat la seva postura de respecte al mencionat procediment, afirmant: “Parlem amb extraordinari respecte. Uns altres no ho respecten. Nosaltres sí que ho fem i evitem fer comentaris sobre aquesta qüestió”.

Últimes notícies

Feijóo anuncia que Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura

Feijóo ha confirmat que Carlos Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura del nou president, un relleu sol·licitat pel mateix Mazón. També ha defés que les negociacions amb Vox per a investir a Juanfran Pérez Llorca es desenrotllen en un clima de respecte i ha criticat la comissió de la dana en el Congrés.

Pérez Llorca registrarà este dimecres la seua candidatura per a rellevar a Mazón en la Presidència de la Generalitat

El síndic del PP en Les Corts registrarà este dimecres la seua candidatura per a substituir a Carlos Mazón. El PP necessita a Vox i el ple es preveu la setmana vinent.

París redescobrix a Luis García Berlanga amb el major cicle del seu cinema a França

El Jeu de Paume dedica des d'este dimarts un cicle sense precedents a l'obra de Luis García Berlanga, amb projeccions i col·loquis fins al 23 de novembre.

La Junta de Síndics abordarà el dijous la data del ple d’investidura de Pérez Llorca

La Junta de Síndics es reunirà el dijous per a fixar el calendari de la investidura de Juanfran Pérez Llorca. PP i Vox sumen els vots necessaris per a l'elecció.

Morant qualifica de delirant la compareixença de Mazón en la comissió de la DANA en el Congrés

La líder del PSPV i ministra ha titllat de delirant la intervenció de Carlos Mazón davant la comissió que investiga la DANA. Li ha retret desconéixer els horaris de les víctimes i ha parlat de possible defensa psicològica o judicial.

Compromís demana evitar el tacticismo i reclama un finançament autonòmic just

Compromís ha reclamat que no s'impose el tacticismo partidista i que s'aprove ja un repartiment just del finançament autonòmic. La formació ha donat suport a una reforma equitativa i un fons transitori fins a la seua entrada en vigor.

La compravenda de vivendes cau un 2% en la Comunitat Valenciana i firma el seu millor setembre des de 2007

La Comunitat Valenciana va registrar al setembre 10.413 compravendes de vivenda, un 2% menys interanual, però el major volum per a un setembre des de 2007.

Colp al Cartell de Jalisco a Espanya: 20 detinguts i droga oculta en maquinària pesant

La Policia Nacional, amb suport de la DEA i autoritats de Països Baixos, ha desmantellat l''oficina' del CJNG a Espanya. L'operació suma 20 detinguts, 15 a la presó, i una partida milionària intervinguda.