Mazón assegura que la Generalitat facilita el treball i col·labora en la investigació de la dana

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha defensat aquest dijous en declaracions que el Consell «respecta tots els dies» la legalitat i no realitza comentaris sobre el procés judicial que s’està duent a terme al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número tres de Catarroja (València), que investiga la gestió relacionada amb la dana del 29 d’octubre.

«Cal deixar treballar i, sobretot, col·laborar, que és el que està fent la Generalitat des del primer moment en cada requeriment», ha assegurat Mazón durant la seva intervenció davant dels mitjans d’informació a La Murada, una pedania d’Oriola (Alacant), on va participar en els actes commemoratius del centenari de la inauguració de les Obres i Canales de Reg del Quart Canal de Ponent de la Comunitat General de Regs de Levante Izquierda del Segura.

Referent al procés judicial, el president ha reiterat la seva postura de respecte al mencionat procediment, afirmant: «Parlem amb extraordinari respecte. Uns altres no ho respecten. Nosaltres sí que ho fem i evitem fer comentaris sobre aquesta qüestió».

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.