Mazón assegura que la Generalitat facilita el treball i col·labora en la investigació de la dana

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha defensat aquest dijous en declaracions que el Consell “respecta tots els dies” la legalitat i no realitza comentaris sobre el procés judicial que s’està duent a terme al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número tres de Catarroja (València), que investiga la gestió relacionada amb la dana del 29 d’octubre.

“Cal deixar treballar i, sobretot, col·laborar, que és el que està fent la Generalitat des del primer moment en cada requeriment”, ha assegurat Mazón durant la seva intervenció davant dels mitjans d’informació a La Murada, una pedania d’Oriola (Alacant), on va participar en els actes commemoratius del centenari de la inauguració de les Obres i Canales de Reg del Quart Canal de Ponent de la Comunitat General de Regs de Levante Izquierda del Segura.

Referent al procés judicial, el president ha reiterat la seva postura de respecte al mencionat procediment, afirmant: “Parlem amb extraordinari respecte. Uns altres no ho respecten. Nosaltres sí que ho fem i evitem fer comentaris sobre aquesta qüestió”.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.