16.5 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Mazón assegura que la Generalitat facilita el treball i col·labora en la investigació de la dana

ALACANT, 25 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha defensat aquest dijous en declaracions que el Consell “respecta tots els dies” la legalitat i no realitza comentaris sobre el procés judicial que s’està duent a terme al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número tres de Catarroja (València), que investiga la gestió relacionada amb la dana del 29 d’octubre.

“Cal deixar treballar i, sobretot, col·laborar, que és el que està fent la Generalitat des del primer moment en cada requeriment”, ha assegurat Mazón durant la seva intervenció davant dels mitjans d’informació a La Murada, una pedania d’Oriola (Alacant), on va participar en els actes commemoratius del centenari de la inauguració de les Obres i Canales de Reg del Quart Canal de Ponent de la Comunitat General de Regs de Levante Izquierda del Segura.

Referent al procés judicial, el president ha reiterat la seva postura de respecte al mencionat procediment, afirmant: “Parlem amb extraordinari respecte. Uns altres no ho respecten. Nosaltres sí que ho fem i evitem fer comentaris sobre aquesta qüestió”.

Últimes notícies

Un estudi detecta que la violència masclista dificulta la memòria verbal de les supervivents

Un treball de la Universitat de Granada conclou que les supervivents de violència masclista necessiten més esforç cerebral per a reconéixer paraules i comprenen pitjor en fases inicials d'aprenentatge.

Els Rei Jaume I criden a reforçar la competitivitat i alerten d’un retrocés a Europa

Els premiats han reclamat més ambició en I+D i una regulació que no frene la competitivitat. Advertixen de la concentració de poder en IA i del risc de decadència a Europa.

El 81% de sanitaris detecta més problemes en el desenrotllament infantil per l’excés de pantalles

Un estudi de AIJU conclou que la majoria de sanitaris observa un augment de problemes lligats a la sobreexposició a dispositius. El 91% dels menors supera el temps recomanat.

El València rep a un Bayern ferit però perillós

El València Basket rep al Bayern en la jornada 13 de l'Eurolliga amb millors sensacions i un rival tocat per tres derrotes seguides, però encara molt competitiu.

Bernabé ha desitjat que Camarero diga la veritat sobre la DANA en el Congrés

Pilar Bernabé ha instat a Susana Camarero a aportar una versió veraç en la comissió sobre la DANA en el Congrés i ha reclamat responsabilitats polítiques. Ha diferenciat entre la investigació judicial a Catarroja i les explicacions polítiques que, sosté, ha d'oferir el Consell.

La vicepresidenta valenciana defén la gestió de la DANA amb la informació disponible

Susana Camarero ha sostingut davant la Comissió d'investigació que les decisions durant la DANA es van prendre amb els avisos disponibles i sense abandonar les seues competències.

El Vila-real visita al Borussia Dortmund obligat a puntuar per a seguir amb vida

El Vila-real afronta en Dortmund un dol clau per a mantindre vives les seues opcions en la Lliga de Campions. El calendari estreny amb una altra visita a Alemanya i dos cites a casa.

Morrissey anuncia tres concerts a València, Saragossa i Sevilla al març de 2026

Després de cancel·lar la seua cita en Nits del Botànic i altres dates per problemes de salut, l'artista ha anunciat concerts a València, Saragossa i Sevilla al març de 2026. La venda general s'obrirà el 28 de novembre a les 10.00 en la web de SFMusic.