Mazón deixa un “missatge d’orgull i responsabilitat” a tots els municipis que gaudixen del seu “dia gran”

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha llançat “un missatge d’orgull i de responsabilitat” dirigit a tots els alcaldes i els valencians dels “centenars de municipis” que celebren este dimarts el seu “dia gran” de les Falles, des de Borriana a Castelló fins a Dénia a Alacant, passant per la ciutat de València.

“M’alegre molt d’esta responsabilitat, de saber estar preparat per a tot, que les nostres alcaldesses i alcaldes estan fent. M’alegre i em dona moltíssima seguretat veure’ls treballar amb eixa responsabilitat”, ha assenyalat, en declaracions als mitjans abans de presenciar l’última ‘mascletà’ de les Falles de 2024 des de l’Ajuntament de València, a càrrec de pirotècnia del Mediterrani.

Mazón ha reconegut que viu “amb molta pena” i “destrossat” el final de les seues primeres falles com a president de la Generalitat, “esperant que els segons passen un poc més lent, perquè hui és un dia que hem d’aprofitar cada minut”.

A més, ha explicat que s’ha despertat este matí pensant en les Falleres Majors de València, María Estela Arlandis i Marina García. El ‘president’ ha reconegut “eixa responsabilitat de les falleres i els fallers que es convertixen en els nostres grans ambaixadors, que han rebut a centenars de milers de persones, a les quals hem donat felicitat”.

Així mateix, ha comentat la coincidència en dates amb què este dimecres se celebre el Dia Mundial de la Felicitat, per a ressaltar que la Comunitat Valenciana és “el lloc on més feliç es pot ser” hui.

Mazón espera que es mantinga durant la jornada “este nivell d’incidents a penes destacables en el sentit negatiu durant totes estes falles, tant a València com en tota la Comunitat Valenciana”, al mateix temps que ha reconegut el treball que realitzaran els bombers “que ens donen eixa tranquil·litat”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.