Mazón deixa un “missatge d’orgull i responsabilitat” a tots els municipis que gaudixen del seu “dia gran”

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha llançat “un missatge d’orgull i de responsabilitat” dirigit a tots els alcaldes i els valencians dels “centenars de municipis” que celebren este dimarts el seu “dia gran” de les Falles, des de Borriana a Castelló fins a Dénia a Alacant, passant per la ciutat de València.

“M’alegre molt d’esta responsabilitat, de saber estar preparat per a tot, que les nostres alcaldesses i alcaldes estan fent. M’alegre i em dona moltíssima seguretat veure’ls treballar amb eixa responsabilitat”, ha assenyalat, en declaracions als mitjans abans de presenciar l’última ‘mascletà’ de les Falles de 2024 des de l’Ajuntament de València, a càrrec de pirotècnia del Mediterrani.

Mazón ha reconegut que viu “amb molta pena” i “destrossat” el final de les seues primeres falles com a president de la Generalitat, “esperant que els segons passen un poc més lent, perquè hui és un dia que hem d’aprofitar cada minut”.

A més, ha explicat que s’ha despertat este matí pensant en les Falleres Majors de València, María Estela Arlandis i Marina García. El ‘president’ ha reconegut “eixa responsabilitat de les falleres i els fallers que es convertixen en els nostres grans ambaixadors, que han rebut a centenars de milers de persones, a les quals hem donat felicitat”.

Així mateix, ha comentat la coincidència en dates amb què este dimecres se celebre el Dia Mundial de la Felicitat, per a ressaltar que la Comunitat Valenciana és “el lloc on més feliç es pot ser” hui.

Mazón espera que es mantinga durant la jornada “este nivell d’incidents a penes destacables en el sentit negatiu durant totes estes falles, tant a València com en tota la Comunitat Valenciana”, al mateix temps que ha reconegut el treball que realitzaran els bombers “que ens donen eixa tranquil·litat”.

Últimes notícies

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.