Mazón reafirma el seu respecte pel procés judicial de la dana i critica la intoxicació informativa

CASTELLÓ, 23

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha tornat a manifestar el seu respecte pel procés judicial que investiga la gestió de la dana, que va provocar una devastació a la província de València el passat 29 d’octubre i que va resultar en la trista xifra de 228 morts. Mazón ha evitat fer comentaris sobre l’últim acte de la jutgessa de Catarroja que instrueix la causa, però ha subratllat la seva intenció de no interferir en el sistema judicial.

A més, ha llançat una crítica a aquells que «no respecten» el procés i «estan més pendents de tractar d’intoxicar-ho» cada vegada que emergeix una nova informació. Mazón ha fet aquestes declaracions durant una visita a Alcalà de Xivert-Alcossebre, on va ser preguntat pels mitjans sobre l’últim acte judicial que decideix no citar a declarar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, parlant especialment de la passivitat que, segons l’acte, ha mostrat la Generalitat davant d’una situació tan greu.

«Com sempre, és important respectar el procés. Veig que alguns no ho fan i es dediquen a intoxicar cada vegada que apareix una novetat», va assenyalar el president. A més, va reiterar que «nosaltres respectarem la justícia, com sempre hem fet» i va afegir: «El que cal és respectar i col·laborar amb el procés judicial, i això és el que estem fent amb cada petició de sa senyoria i de qualsevol altre procés en què tinga a veure la Generalitat».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.