Mazón reafirma el seu respecte pel procés judicial de la dana i critica la intoxicació informativa

CASTELLÓ, 23

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha tornat a manifestar el seu respecte pel procés judicial que investiga la gestió de la dana, que va provocar una devastació a la província de València el passat 29 d’octubre i que va resultar en la trista xifra de 228 morts. Mazón ha evitat fer comentaris sobre l’últim acte de la jutgessa de Catarroja que instrueix la causa, però ha subratllat la seva intenció de no interferir en el sistema judicial.

A més, ha llançat una crítica a aquells que «no respecten» el procés i «estan més pendents de tractar d’intoxicar-ho» cada vegada que emergeix una nova informació. Mazón ha fet aquestes declaracions durant una visita a Alcalà de Xivert-Alcossebre, on va ser preguntat pels mitjans sobre l’últim acte judicial que decideix no citar a declarar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, parlant especialment de la passivitat que, segons l’acte, ha mostrat la Generalitat davant d’una situació tan greu.

«Com sempre, és important respectar el procés. Veig que alguns no ho fan i es dediquen a intoxicar cada vegada que apareix una novetat», va assenyalar el president. A més, va reiterar que «nosaltres respectarem la justícia, com sempre hem fet» i va afegir: «El que cal és respectar i col·laborar amb el procés judicial, i això és el que estem fent amb cada petició de sa senyoria i de qualsevol altre procés en què tinga a veure la Generalitat».

Últimes notícies

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.