El futur d’una coneguda presentadora en Mediaset ja està escrit

Una càmera en un plató de Telecinco

Mediaset i Paz Padilla continuaran amb la seua relació laboral | Telecinco

Per fi arriben bones notícies per a Paz Padilla, al cap d’un any complicat després de la defunció del seu marit i la seua destitució com a jurat del talent show ‘Got Talent‘. La humorista ha aconseguit renovar el seu contracte amb la qual és la seua casa, Mediaset. Padilla té un acord de llarga duració amb la cadena des de l’any 2009.

 

Tal com ha confirmat el digital ‘El Televisero’ aquest mateix matí, Paz Padilla ha renovat el seu contracte amb el grup de comunicació just després de confirmar-se que seria la presentadora de la segona edició de ‘La última cena’, programa que abans presentava Jorge Javier Váquez. A més, la gaditana continuarà amb la seua labor de conductora de ‘Sálvame’, que presenta des de fa dotze anys.

 

L’única cosa que no canvia és el seu abandó del concurs Got Talent: l’enemistat que manté amb el periodista Risto Mejide hauria impossibilitat poder continuar sent jurat d’aquest talent show que cada temporada triomfa en les nits de Telecinco. On potser si la veiem de nou serà en la nova temporada de ‘La que se avecina’, encara que la continuïtat de la sèrie està en l’aire després de la imputació de José Luis Moreno, que ha sigut acusat d’un presumpte delicte d’estafa i blanqueig de capitals.

 

Paz Padilla en una presentació de teatre a Madrid

Els fans de ‘Sálvame’ estimen a Paz Padilla | GTRES

 

Paz Padilla torna al teatre

Padilla ha sabut guanyar-se durant anys al públic de Mediaset i s’ha convertit en un dels personatges més estimats. Això es demostra amb les audiències de programes d’entrevistes com ‘Planeta Calleja’ i ‘Mi casa es la tuya’, que van marcar les seues millors audiències amb la presència de la humorista.

 

A més, Paz Padilla també arrasa pujant-se a les taules i venent llibres. En els últims mesos, el seu llibre ‘L’humor de la meua vida’ ha arrasat en vendes, i per això, la presentadora ha decidit tornar als teatres de tota Espanya per a acostar al públic la seua història d’amor amb Antonio, el seu marit i el camí que van realitzar junts fins que la vida d’aquest es va acabar a causa d’un càncer. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.