12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

El futur d’una coneguda presentadora en Mediaset ja està escrit

Una càmera en un plató de Telecinco

Mediaset i Paz Padilla continuaran amb la seua relació laboral | Telecinco

Per fi arriben bones notícies per a Paz Padilla, al cap d’un any complicat després de la defunció del seu marit i la seua destitució com a jurat del talent show ‘Got Talent‘. La humorista ha aconseguit renovar el seu contracte amb la qual és la seua casa, Mediaset. Padilla té un acord de llarga duració amb la cadena des de l’any 2009.

 

Tal com ha confirmat el digital ‘El Televisero’ aquest mateix matí, Paz Padilla ha renovat el seu contracte amb el grup de comunicació just després de confirmar-se que seria la presentadora de la segona edició de ‘La última cena’, programa que abans presentava Jorge Javier Váquez. A més, la gaditana continuarà amb la seua labor de conductora de ‘Sálvame’, que presenta des de fa dotze anys.

 

L’única cosa que no canvia és el seu abandó del concurs Got Talent: l’enemistat que manté amb el periodista Risto Mejide hauria impossibilitat poder continuar sent jurat d’aquest talent show que cada temporada triomfa en les nits de Telecinco. On potser si la veiem de nou serà en la nova temporada de ‘La que se avecina’, encara que la continuïtat de la sèrie està en l’aire després de la imputació de José Luis Moreno, que ha sigut acusat d’un presumpte delicte d’estafa i blanqueig de capitals.

 

Paz Padilla en una presentació de teatre a Madrid

Els fans de ‘Sálvame’ estimen a Paz Padilla | GTRES

 

Paz Padilla torna al teatre

Padilla ha sabut guanyar-se durant anys al públic de Mediaset i s’ha convertit en un dels personatges més estimats. Això es demostra amb les audiències de programes d’entrevistes com ‘Planeta Calleja’ i ‘Mi casa es la tuya’, que van marcar les seues millors audiències amb la presència de la humorista.

 

A més, Paz Padilla també arrasa pujant-se a les taules i venent llibres. En els últims mesos, el seu llibre ‘L’humor de la meua vida’ ha arrasat en vendes, i per això, la presentadora ha decidit tornar als teatres de tota Espanya per a acostar al públic la seua història d’amor amb Antonio, el seu marit i el camí que van realitzar junts fins que la vida d’aquest es va acabar a causa d’un càncer. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.