El futur d’una coneguda presentadora en Mediaset ja està escrit

Una càmera en un plató de Telecinco

Mediaset i Paz Padilla continuaran amb la seua relació laboral | Telecinco

Per fi arriben bones notícies per a Paz Padilla, al cap d’un any complicat després de la defunció del seu marit i la seua destitució com a jurat del talent show ‘Got Talent‘. La humorista ha aconseguit renovar el seu contracte amb la qual és la seua casa, Mediaset. Padilla té un acord de llarga duració amb la cadena des de l’any 2009.

 

Tal com ha confirmat el digital ‘El Televisero’ aquest mateix matí, Paz Padilla ha renovat el seu contracte amb el grup de comunicació just després de confirmar-se que seria la presentadora de la segona edició de ‘La última cena’, programa que abans presentava Jorge Javier Váquez. A més, la gaditana continuarà amb la seua labor de conductora de ‘Sálvame’, que presenta des de fa dotze anys.

 

L’única cosa que no canvia és el seu abandó del concurs Got Talent: l’enemistat que manté amb el periodista Risto Mejide hauria impossibilitat poder continuar sent jurat d’aquest talent show que cada temporada triomfa en les nits de Telecinco. On potser si la veiem de nou serà en la nova temporada de ‘La que se avecina’, encara que la continuïtat de la sèrie està en l’aire després de la imputació de José Luis Moreno, que ha sigut acusat d’un presumpte delicte d’estafa i blanqueig de capitals.

 

Paz Padilla en una presentació de teatre a Madrid

Els fans de ‘Sálvame’ estimen a Paz Padilla | GTRES

 

Paz Padilla torna al teatre

Padilla ha sabut guanyar-se durant anys al públic de Mediaset i s’ha convertit en un dels personatges més estimats. Això es demostra amb les audiències de programes d’entrevistes com ‘Planeta Calleja’ i ‘Mi casa es la tuya’, que van marcar les seues millors audiències amb la presència de la humorista.

 

A més, Paz Padilla també arrasa pujant-se a les taules i venent llibres. En els últims mesos, el seu llibre ‘L’humor de la meua vida’ ha arrasat en vendes, i per això, la presentadora ha decidit tornar als teatres de tota Espanya per a acostar al públic la seua història d’amor amb Antonio, el seu marit i el camí que van realitzar junts fins que la vida d’aquest es va acabar a causa d’un càncer. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.