Un menor detingut per agredir a un policia i negar-se a seguir les mesures sanitàries en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en Ontinyent, capital de la Vall d’Albaida (València), a un menor com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat i amenaces, després d’agredir als policies que li han demanat que complira les normes sanitàries vigents. Pel que pareix, el jove ha sigut sorprés per la patrulla quan estava reunit amb dos amics en una plaça de la localitat, sense motiu que ho justificara.

 

Els fets han passat cap a les 13.45 hores en la plaça del Grup Ramón Llin, quan una patrulla policial que estava fent faenes de prevenció per la zona, ha vist a tres jóvens reunits, incomplint les mesures restrictives vigents. Els agents s’han acostat als menors, preguntant-los el motiu de la reunió, i ells no han donat cap causa de justificació. Ha sigut en eixe moment quan els jóvens han començat a insultar i a mostrar una actitud agressiva cap als agents.

 

En este context, els policies els han demanat la documentació per a proposar-los per a sanció, informant-los prèviament que des d’esta setmana estan prohibides les reunions socials de més de dos persones. En este instant, els menors han començat a alterar-se i a insultar als agents amb frases com: «Sempre esteu tocant els collons els mateixos». Davant de l’actitud agressiva dels jóvens, la patrulla ha demanat la col·laboració d’altres dotacions que s’han presentat immediatament en el lloc.  

 

Dos agents han acabat ferits

Durant la intervenció, un dels menors s’ha llevat la mascareta i s’ha tirat sobre els agents amb els punys tancats, manifestant: «Vos mataré a tots». Els policies han intentat calmar al jove, moment que ha aprofitat un altre menor per a insultar i amenaçar a la patrulla, pegant puntades i colps als policies. Davant de la resistència activa del menor, dos dels agents han acabat ferits.

 

El menor que ha agredit als agents, finalment, ha sigut detingut per un presumpte delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat i amenaces, posteriorment quedant en llibertat i sent entregat als seus pares. 

Últimes notícies

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.