14.8 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Un menor detingut per agredir a un policia i negar-se a seguir les mesures sanitàries en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en Ontinyent, capital de la Vall d’Albaida (València), a un menor com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat i amenaces, després d’agredir als policies que li han demanat que complira les normes sanitàries vigents. Pel que pareix, el jove ha sigut sorprés per la patrulla quan estava reunit amb dos amics en una plaça de la localitat, sense motiu que ho justificara.

 

Els fets han passat cap a les 13.45 hores en la plaça del Grup Ramón Llin, quan una patrulla policial que estava fent faenes de prevenció per la zona, ha vist a tres jóvens reunits, incomplint les mesures restrictives vigents. Els agents s’han acostat als menors, preguntant-los el motiu de la reunió, i ells no han donat cap causa de justificació. Ha sigut en eixe moment quan els jóvens han començat a insultar i a mostrar una actitud agressiva cap als agents.

 

En este context, els policies els han demanat la documentació per a proposar-los per a sanció, informant-los prèviament que des d’esta setmana estan prohibides les reunions socials de més de dos persones. En este instant, els menors han començat a alterar-se i a insultar als agents amb frases com: «Sempre esteu tocant els collons els mateixos». Davant de l’actitud agressiva dels jóvens, la patrulla ha demanat la col·laboració d’altres dotacions que s’han presentat immediatament en el lloc.  

 

Dos agents han acabat ferits

Durant la intervenció, un dels menors s’ha llevat la mascareta i s’ha tirat sobre els agents amb els punys tancats, manifestant: «Vos mataré a tots». Els policies han intentat calmar al jove, moment que ha aprofitat un altre menor per a insultar i amenaçar a la patrulla, pegant puntades i colps als policies. Davant de la resistència activa del menor, dos dels agents han acabat ferits.

 

El menor que ha agredit als agents, finalment, ha sigut detingut per un presumpte delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat i amenaces, posteriorment quedant en llibertat i sent entregat als seus pares. 

Últimes notícies

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.