Un menor detingut per agredir a un policia i negar-se a seguir les mesures sanitàries en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en Ontinyent, capital de la Vall d’Albaida (València), a un menor com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat i amenaces, després d’agredir als policies que li han demanat que complira les normes sanitàries vigents. Pel que pareix, el jove ha sigut sorprés per la patrulla quan estava reunit amb dos amics en una plaça de la localitat, sense motiu que ho justificara.

 

Els fets han passat cap a les 13.45 hores en la plaça del Grup Ramón Llin, quan una patrulla policial que estava fent faenes de prevenció per la zona, ha vist a tres jóvens reunits, incomplint les mesures restrictives vigents. Els agents s’han acostat als menors, preguntant-los el motiu de la reunió, i ells no han donat cap causa de justificació. Ha sigut en eixe moment quan els jóvens han començat a insultar i a mostrar una actitud agressiva cap als agents.

 

En este context, els policies els han demanat la documentació per a proposar-los per a sanció, informant-los prèviament que des d’esta setmana estan prohibides les reunions socials de més de dos persones. En este instant, els menors han començat a alterar-se i a insultar als agents amb frases com: «Sempre esteu tocant els collons els mateixos». Davant de l’actitud agressiva dels jóvens, la patrulla ha demanat la col·laboració d’altres dotacions que s’han presentat immediatament en el lloc.  

 

Dos agents han acabat ferits

Durant la intervenció, un dels menors s’ha llevat la mascareta i s’ha tirat sobre els agents amb els punys tancats, manifestant: «Vos mataré a tots». Els policies han intentat calmar al jove, moment que ha aprofitat un altre menor per a insultar i amenaçar a la patrulla, pegant puntades i colps als policies. Davant de la resistència activa del menor, dos dels agents han acabat ferits.

 

El menor que ha agredit als agents, finalment, ha sigut detingut per un presumpte delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat i amenaces, posteriorment quedant en llibertat i sent entregat als seus pares. 

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.