Un menor en estat crític després de tallar-li el coll amb una botella a Benicàssim

Durant les celebracions en honor a Sant Tomàs a Benicàssim, un tràgic incident ha sacsejat la comunitat. Un jove de 16 anys, de nacionalitat espanyola, ha sigut víctima d’un atac violent en què un altre individu li va tallar el coll amb una botella de vidre trencada. Segons fonts fiables de El Mediterráneo, el menor ferit ha sigut ingressat en estat crític a la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital General de Castelló.

El lamentable succés va tindre lloc a prop d’un estacionament al carrer Font de la Bartola, un lloc conegut per ser punt de trobada de joves que solen reunir-se als vehicles. El jove ferit, resident de Castelló, després de rebre el tall al coll, va intentar desesperadament contindre l’hemorràgia amb la jaqueta mentre caminava diversos metres, deixant darrere seu un rastre de sang, fins que finalment va col·lapsar al carrer Font de Santa Àgueda.

Ràpidament, diverses patrulles de la Policia Local de Benicàssim i de la Guàrdia Civil van anar al lloc de l’incident. En arribar, es van trobar amb una escena punyent: el jove havia perdut una gran quantitat de sang, evidenciat per les taques a terra. Una ambulància va arribar poc després i els paramèdics van aconseguir estabilitzar el ferit abans de traslladar-lo d’urgència a l’hospital.

La investigació del cas ha estat assumida per la Guàrdia Civil. Tot i que fins ara no s’ha fet cap detenció relacionada amb l’atac, les autoritats ja estan treballant per identificar l’agressor. Gràcies a la informació recopilada i als testimonis de testimonis, s’espera que prompte es puga localitzar i detindre el responsable d’este acte brutal.

Últimes notícies

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.