Un menor en estat crític després de tallar-li el coll amb una botella a Benicàssim

Durant les celebracions en honor a Sant Tomàs a Benicàssim, un tràgic incident ha sacsejat la comunitat. Un jove de 16 anys, de nacionalitat espanyola, ha sigut víctima d’un atac violent en què un altre individu li va tallar el coll amb una botella de vidre trencada. Segons fonts fiables de El Mediterráneo, el menor ferit ha sigut ingressat en estat crític a la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital General de Castelló.

El lamentable succés va tindre lloc a prop d’un estacionament al carrer Font de la Bartola, un lloc conegut per ser punt de trobada de joves que solen reunir-se als vehicles. El jove ferit, resident de Castelló, després de rebre el tall al coll, va intentar desesperadament contindre l’hemorràgia amb la jaqueta mentre caminava diversos metres, deixant darrere seu un rastre de sang, fins que finalment va col·lapsar al carrer Font de Santa Àgueda.

Ràpidament, diverses patrulles de la Policia Local de Benicàssim i de la Guàrdia Civil van anar al lloc de l’incident. En arribar, es van trobar amb una escena punyent: el jove havia perdut una gran quantitat de sang, evidenciat per les taques a terra. Una ambulància va arribar poc després i els paramèdics van aconseguir estabilitzar el ferit abans de traslladar-lo d’urgència a l’hospital.

La investigació del cas ha estat assumida per la Guàrdia Civil. Tot i que fins ara no s’ha fet cap detenció relacionada amb l’atac, les autoritats ja estan treballant per identificar l’agressor. Gràcies a la informació recopilada i als testimonis de testimonis, s’espera que prompte es puga localitzar i detindre el responsable d’este acte brutal.

Últimes notícies

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.