Mercavalència assegura el subministrament d’aliments

Mercavalència fa una crida a la tranquil·litat enmig de la vaga del transport i del sector pesquer. El principal mercat majorista de la Comunitat Valenciana assegura que té garantit el subministrament de fruita i verdura amb la producció local. El centre sol ha marcat com a excepció “algun producte que s’emporta d’Andalusia, així com el de peix perquè, encara que sí que ha fallat el transport per culpa de la vaga, els llocs disposen de producte congelat“.

Mercavalència ha arrancat l’activitat aquest dilluns sense la presència de piquets informatius i està funcionant de manera normal+, amb proveïment “de sobres” per als mercats municipals i les botigues, a pesar que alguns camions no han arribat.

Aquesta garantia de subministrament de fruita i verdura s’explica per la quantitat de producció local d’aquests productes i a l’existència de la nau de verdura de la Tira de Comptar, on els xicotets agricultors de l’horta valenciana acudeixen per a la venda directa dels seus productes frescos i ho fan en furgonetes, segons fonts de Mercavalència.

La vaga del transport sí que afecta alguns majoristes que porten verdura d’Andalusia, productes com a cogombres o pebreres, així com als del peix, que reben gènere de Galícia, però disposen de producte congelat, amb el qual també es garanteix el subministrament.

Mercavalència ha assegurat que és possible que hi haja menys producte per a vendre, però és suficient per a la demanda de València, ja que és un mercat final i des de les seues instal·lacions no ix producte per a altres mercats majoristes com sí que ocorre a Barcelona i Madrid.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.