Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

La Fira Internacional de Turisme (FITUR), celebrada a IFEMA Madrid entre el 21 i el 25 de gener, ha comptat amb la presència de més de trenta mitjans de comunicació digitals associats a AMDComVal i prop de 40 professionals del periodisme.

La difusió de l’oferta turística de la Comunitat Valenciana i la cobertura informativa de les propostes locals, provincials i autonòmiques han sigut, com en totes les edicions, les principals prioritats informatives de l’Associació.

Els més de trenta mitjans digitals d’AMDComVal han oferit cobertura informativa a les desenes d’activitats i convocatòries preparades per les set marques turístiques públiques de la Comunitat: Castelló, València Turisme, Costa Blanca, València, Alacant, Elx i Benidorm.

Els mitjans de l’Associació presents a FITUR 2026 han sigut Actualidad Castellón, Actualidad Valencia, Alicante Extra, Calpdigital, Castellón con los cinco sentidos, Castellón Extra, Castellón Información, Denia.com, Dénia Digital, Diario de Alicante, El Meridiano, El Nostre Ciutat, Hortanoticias, Infoturia, Interdiario, Javea.com, La Canyada Te Guía, Guía Mi Ciudad, La Plana al Día, Nostresnoticies, Lamarinaalta.com, Marina Baixa Digital, El Periòdic d’Ontinyent, Noticias Ciudadanas, Noticias CV, Paterna Ahora, Teuladamorariadigital, Valencia Diari, Valencia Extra, Vila-real Información, Xàbia al Dia i Xtra Radio.

FITUR 2026, més de 206.000 visites

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

Aquestes xifres reflecteixen l’afluència i l’interés del públic general per les propostes turístiques valencianes presentades en l’esdeveniment.

La consellera de Turisme, Marián Cano, ha destacat la “extraordinària acollida del públic”, subratllant la visibilitat i l’atractiu aconseguits per l’oferta turística de la Comunitat Valenciana en aquesta important fira internacional.

Últimes notícies

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.