Divendres menys calorós, a l’espera d’un cap de setmana de sol, núvols i algun arruixó

Els núvols baixos estaran presents durant les properes jornades

Els núvols baixos estaran presents durant les properes jornades | Juan José Alarcón

 

Dia de sol amb alguns núvols de cara al divendres en la major part del territori, sobretot més tranquil en el litoral nord de València i de Castelló. En conjunt, contrastarà amb l’àrea del sud, a on ja des del matí és possible que els núvols deixen algunes pluges, més probables en la franja costanera, en les comarques de la Safor, la Marina Alta i la Marina Baixa. El cap de setmana vindrà marcat per un temps variat amb sol però encara amb alguns arruixons i TºC més confortables.

 

De fet, este dijous ja s’han produït alguns arruixons en Alacant, però sobretot ha destacat el vent de mestral, que ha bufat amb colps forts (superiors als 70 km/h) en els municipis de Catí i de Xert. Demà s’espera que el vent se calme, cosa que afavorirà que per la vesprada puguen aparéixer alguns núvols baixos en tot el prelitoral de la mitat nord.

 

Amb tot, no es descarta que durant la nit del divendres al dissabte puguen descarregar algunes tempestes davant de la costa de València i del sud de Castelló. Alguns models apunten la possible formació d’estes precipitacions, però en qualsevol cas caldrà esperar a confirmar-ho en les pròximes 24 hores.

 

Mapa de la previsió per a aquest divendres

Mapa de la previsió per a este divendres | AEMET

 

Lleugera refrescada, amb màximes per baix dels 30º en tot el territori

Les màximes no superaran el llindar dels 30º, fins i tot en la majoria dels casos no arribaran ni als 28º amb un descens d’entre 2 i 4 graus respecte a les del dijous. Durant la nit, els termòmetres podran baixar dels 20º en la major part del litoral, mantenint encara mínimes superiors en les comarques de l’Alacantí, el Baix Vinalopó i el Baix Segura. Només en les àrees de muntanya de l’interior, l’ambient podrà ser fresc o fred, amb el termòmetre per baix dels 10º esta propera matinada.

 

Cap de setmana amb alguns arruixons en l’interior de la mitat nord

El dissabte, en conjunt, s’espera un cel més carregat de núvols en tot el territori, sense que es puga descartar l’aparició d’algunes pluges, en general, de caràcter feble o moderat en la meitat nord. Es preveu que part de la nuvolositat es mantinga el diumenge, potser amb el cel més clar i un major domini del sol en el sector del litoral. Durant la jornada, podran descarregar alguns arruixons en punts de muntanya i de l’interior de València i de Castelló.

 

Mapa de la previsió per a aquest dissabte

Mapa de la previsió per a este dissabte | AEMET

 

Temperatures similars durant la jornada del dissabte amb un lleuger descens de les màximes en el prelitoral de València. El diumenge es podria recuperar el termòmetre cap a les comarques de la mitat sud, sense grans variacions en la resta.

 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.