Amunt i avall amb el ponent

Vent

Hem tingut un primer tast este cap de setmana que hem deixat enrere. El ponent ens ha deixat temperatures estivals, sobretot al centre i a la costa on els termòmetres han tocat i fins i tot han superat els 30 graus. Arribà de la mà d’un front que deixava l’ambient més antipàtic i fres en punts del nord, on el mestral (cerç) sempre bufa amb més força i els fronts arriben encara amb certa activitat.

Durant la matinada i a primera hora del dia encara hem tingut el cel ennuvolat i els últims ruixats del front del qual tampoc s’esperava gran cosa.

No ha tardat a imposar-se el sol i a poc al cap de poc aniran recuperant-se les temperatures que a primera hora ens recordaven que ja és tardor tot i l’ambient calorós dels últims dies. Les temperatures nocturnes han patit un descens notable i les màximes baixaran 5-6 graus respecte als valors d’ahir.

Atenció al mestral perquè al nord i interior de Castelló bufarà amb ratxes d’entre 60 i 80 quilòmetres per hora.

Mapes del dilluns de matí amb pluja i vesprada núvol | Jordi Payà

Mapes de les temperatures del dilluns amb mínimes de 18º i màximes de 25º | Jordi Payà

Demà dimarts continuarem amb ponents i mestrals. Al nord encara es deixarà sentir amb força, encara que anirà afluixant i no castigarà les comarques del nord de Castelló com ho farà hui.

Les temperatures mínimes no patiran canvis, però les màximes experimentaran un ascens notable.

Mapes del dimarts de matí i vesprada amb sol| Jordi Payà

Mapes de les temperatures del dimarts amb mínimes de 16º i màximes de 30º | Jordi Payà

Tant dimecres com dijous el mestral encara es deixarà sentir al nord. Sense bufar molt fort no pararà del tot en cap moment. Al centre i al sud el vent serà de llevant deixant la mar més alterada i acumulant núvols a la costa que poden deixar pluges dèbils a partir de dijous.
 

Mapes del dimecres amb sol, dijous nuvolositat i divendres amb pluja| Jordi Payà

 

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.