Arriba la pluja a València amb una notable baixada del mercuri

Els dies quasi primaverals en alguns moments del dia que estem vivint a València arriben a la seua fi segons l'Agència Estatal de Meteorologia. El canvi arribarà el diumenge 26 de novembre encara que dissabte començaran a aparèixer núvols en moltes zones de la província. Per a eixe dia, l'Aemet espera «intervals nuvolosos» i no descarta precipitacions que en general, serien febles, i localitzades al sud. Les temperatures aniran «en descens» i podrien registrar-se gelades febles en punts de l'interior.

 

Com explica 'El Levante', a la ciutat de València, el vent de ponent encara pujarà més el termòmetre demà i el dissabte, sobretot pel que fa a les mínimes, que rondaran els 13ºC enfront dels 24 de màxima. El diumenge, l'entrada de vent de l'est refrescarà l'ambient, portarà núvols i farà que el mercuri baixe fins als 17 graus de màxima. No obstant açò, amb prou faenes hi haurà possibilitat que ploga. El dilluns i el dimarts, 27 i 28 de novembre, la probabilitat que caiguen precipitacions en la capital del Túria augmenta fins a arribar al 55%, mentre que les mínimes també experimentaran una reculada.

 

En el sud de la província de València la situació és molt similar, amb temperatures que oscil·laran entre els 6ºC de mínima que s'esperen a Xàtiva el diumenge i els 23 graus de màxima que es preveuen tant a l'interior com en el litoral. En les dos zones, el dia amb més possibilitats que ploga serà el dimarts.

En el nord, per la seua banda, els valors tèrmics se situaran entre el grau sobre zero de mínima que el diumenge s'espera a Utiel als 10 de mínima que es preveuen en la costa, en punts com Sagunt; les màximes passaran dels 20ºC en tots dos punts fins al diumenge, quan tímidament se superaran els 17. El dimarts serà, de nou, la jornada que més probabilitats té de registrar pluja.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.