Arriba la pluja a València amb una notable baixada del mercuri

Els dies quasi primaverals en alguns moments del dia que estem vivint a València arriben a la seua fi segons l'Agència Estatal de Meteorologia. El canvi arribarà el diumenge 26 de novembre encara que dissabte començaran a aparèixer núvols en moltes zones de la província. Per a eixe dia, l'Aemet espera «intervals nuvolosos» i no descarta precipitacions que en general, serien febles, i localitzades al sud. Les temperatures aniran «en descens» i podrien registrar-se gelades febles en punts de l'interior.

 

Com explica 'El Levante', a la ciutat de València, el vent de ponent encara pujarà més el termòmetre demà i el dissabte, sobretot pel que fa a les mínimes, que rondaran els 13ºC enfront dels 24 de màxima. El diumenge, l'entrada de vent de l'est refrescarà l'ambient, portarà núvols i farà que el mercuri baixe fins als 17 graus de màxima. No obstant açò, amb prou faenes hi haurà possibilitat que ploga. El dilluns i el dimarts, 27 i 28 de novembre, la probabilitat que caiguen precipitacions en la capital del Túria augmenta fins a arribar al 55%, mentre que les mínimes també experimentaran una reculada.

 

En el sud de la província de València la situació és molt similar, amb temperatures que oscil·laran entre els 6ºC de mínima que s'esperen a Xàtiva el diumenge i els 23 graus de màxima que es preveuen tant a l'interior com en el litoral. En les dos zones, el dia amb més possibilitats que ploga serà el dimarts.

En el nord, per la seua banda, els valors tèrmics se situaran entre el grau sobre zero de mínima que el diumenge s'espera a Utiel als 10 de mínima que es preveuen en la costa, en punts com Sagunt; les màximes passaran dels 20ºC en tots dos punts fins al diumenge, quan tímidament se superaran els 17. El dimarts serà, de nou, la jornada que més probabilitats té de registrar pluja.

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.