Arriba la pluja a València amb una notable baixada del mercuri

Els dies quasi primaverals en alguns moments del dia que estem vivint a València arriben a la seua fi segons l'Agència Estatal de Meteorologia. El canvi arribarà el diumenge 26 de novembre encara que dissabte començaran a aparèixer núvols en moltes zones de la província. Per a eixe dia, l'Aemet espera «intervals nuvolosos» i no descarta precipitacions que en general, serien febles, i localitzades al sud. Les temperatures aniran «en descens» i podrien registrar-se gelades febles en punts de l'interior.

 

Com explica 'El Levante', a la ciutat de València, el vent de ponent encara pujarà més el termòmetre demà i el dissabte, sobretot pel que fa a les mínimes, que rondaran els 13ºC enfront dels 24 de màxima. El diumenge, l'entrada de vent de l'est refrescarà l'ambient, portarà núvols i farà que el mercuri baixe fins als 17 graus de màxima. No obstant açò, amb prou faenes hi haurà possibilitat que ploga. El dilluns i el dimarts, 27 i 28 de novembre, la probabilitat que caiguen precipitacions en la capital del Túria augmenta fins a arribar al 55%, mentre que les mínimes també experimentaran una reculada.

 

En el sud de la província de València la situació és molt similar, amb temperatures que oscil·laran entre els 6ºC de mínima que s'esperen a Xàtiva el diumenge i els 23 graus de màxima que es preveuen tant a l'interior com en el litoral. En les dos zones, el dia amb més possibilitats que ploga serà el dimarts.

En el nord, per la seua banda, els valors tèrmics se situaran entre el grau sobre zero de mínima que el diumenge s'espera a Utiel als 10 de mínima que es preveuen en la costa, en punts com Sagunt; les màximes passaran dels 20ºC en tots dos punts fins al diumenge, quan tímidament se superaran els 17. El dimarts serà, de nou, la jornada que més probabilitats té de registrar pluja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CaixaBank preveu una moderació del ritme de noves hipoteques malgrat el creixement del crèdit

CaixaBank anticipa que la producció de noves hipoteques es frenarà en els pròxims trimestres, malgrat que el crèdit per a vivenda continua creixent i manté taxes positives en balanç.

Les Corts tomben recuperar el Dia de la institució i blindar per sempre les VPO

El ple de Les Corts, amb la majoria de PP i Vox, rebutja recuperar el 25 d'abril com a Dia de la institució i descarta que les VPO siguen permanents i s'adjudiquen per sorteig, mentres recolza mesures per al calçat i la ceràmica valenciana.

El Centre de Tecnificació serà la nova seu de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

La fase final de la Copa del Rei d'handbol es disputarà del 5 al 7 de juny en el Centre de Tecnificació d'Alacant, que substituïx al pavelló Pitiu Rochel i reforça el seu paper com a escenari esportiu clau a la ciutat.

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.

Marcelino vol certificar davant l’afició la classificació del Vila-real per a la Champions

Marcelino dona per virtualment aconseguit la passada del Vila-real a la Lliga de Campions per segon any seguit, però aspira a segellar-ho ja en La Ceràmica enfront del Llevant.

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.