Arriba la pluja a València amb una notable baixada del mercuri

Els dies quasi primaverals en alguns moments del dia que estem vivint a València arriben a la seua fi segons l'Agència Estatal de Meteorologia. El canvi arribarà el diumenge 26 de novembre encara que dissabte començaran a aparèixer núvols en moltes zones de la província. Per a eixe dia, l'Aemet espera «intervals nuvolosos» i no descarta precipitacions que en general, serien febles, i localitzades al sud. Les temperatures aniran «en descens» i podrien registrar-se gelades febles en punts de l'interior.

 

Com explica 'El Levante', a la ciutat de València, el vent de ponent encara pujarà més el termòmetre demà i el dissabte, sobretot pel que fa a les mínimes, que rondaran els 13ºC enfront dels 24 de màxima. El diumenge, l'entrada de vent de l'est refrescarà l'ambient, portarà núvols i farà que el mercuri baixe fins als 17 graus de màxima. No obstant açò, amb prou faenes hi haurà possibilitat que ploga. El dilluns i el dimarts, 27 i 28 de novembre, la probabilitat que caiguen precipitacions en la capital del Túria augmenta fins a arribar al 55%, mentre que les mínimes també experimentaran una reculada.

 

En el sud de la província de València la situació és molt similar, amb temperatures que oscil·laran entre els 6ºC de mínima que s'esperen a Xàtiva el diumenge i els 23 graus de màxima que es preveuen tant a l'interior com en el litoral. En les dos zones, el dia amb més possibilitats que ploga serà el dimarts.

En el nord, per la seua banda, els valors tèrmics se situaran entre el grau sobre zero de mínima que el diumenge s'espera a Utiel als 10 de mínima que es preveuen en la costa, en punts com Sagunt; les màximes passaran dels 20ºC en tots dos punts fins al diumenge, quan tímidament se superaran els 17. El dimarts serà, de nou, la jornada que més probabilitats té de registrar pluja.

Últimes notícies

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en un dispositiu contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes.