Baixada de temperatures i arribada de pluges dèbils a la Comunitat

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Després dels cels clars i les elevades temperatures, quasi estivals, que hem viscut en les últimes jornades, l’inici de la setmana ens portarà descensos en els termòmetres i inestabilitat, amb presència d’algunes pluges.

 

Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, aquest dimarts els cels de la Comunitat Valenciana estaran dominats per intervals de núvols mitjans i alts. Les temperatures es mantindran sense canvis o patiran descensos, sent aquesta baixada destacable en el cas de les màximes de la zona litoral. El vent serà variable, i bufarà fluix, tendint en la zona sud del territori a bufar de migjorn (sud).

 

Per a dimecres, els pronòstics d’Aemet apunten a un dia marcat pels intervals de núvols amb probabilitat de precipitacions de caràcter dèbil en l’interior nord de la Comunitat. Aquestes precipitacions podrien estendre’s de forma dispersa en la zona litoral nord. La cota de neu baixarà dels 1.800 als 1.200 metres.

 

Les temperatures mínimes baixaran de forma local en l’interior, mentre que les màximes ascendiran. El vent continuarà bufant de migjorn, de fluix a moderat, sobretot en el litoral. En les últimes hores del dia tendirà a ponent (oest).

 

Per a dijous, la meitat nord del territori continuarà amb intervals de núvols i precipitacions dèbils i disperses. La resta de la Comunitat comptarà amb cels poc nuvolats. Les temperatures descendiran en les zones d’interior i es mantindran sense canvis en la costa. El vent continuarà bufant de ponent moderat, amb intervals de vent fort en l’interior de les províncies de València i Castelló.

Últimes notícies

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.