Baixada de temperatures i arribada de pluges dèbils a la Comunitat

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Després dels cels clars i les elevades temperatures, quasi estivals, que hem viscut en les últimes jornades, l’inici de la setmana ens portarà descensos en els termòmetres i inestabilitat, amb presència d’algunes pluges.

 

Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, aquest dimarts els cels de la Comunitat Valenciana estaran dominats per intervals de núvols mitjans i alts. Les temperatures es mantindran sense canvis o patiran descensos, sent aquesta baixada destacable en el cas de les màximes de la zona litoral. El vent serà variable, i bufarà fluix, tendint en la zona sud del territori a bufar de migjorn (sud).

 

Per a dimecres, els pronòstics d’Aemet apunten a un dia marcat pels intervals de núvols amb probabilitat de precipitacions de caràcter dèbil en l’interior nord de la Comunitat. Aquestes precipitacions podrien estendre’s de forma dispersa en la zona litoral nord. La cota de neu baixarà dels 1.800 als 1.200 metres.

 

Les temperatures mínimes baixaran de forma local en l’interior, mentre que les màximes ascendiran. El vent continuarà bufant de migjorn, de fluix a moderat, sobretot en el litoral. En les últimes hores del dia tendirà a ponent (oest).

 

Per a dijous, la meitat nord del territori continuarà amb intervals de núvols i precipitacions dèbils i disperses. La resta de la Comunitat comptarà amb cels poc nuvolats. Les temperatures descendiran en les zones d’interior i es mantindran sense canvis en la costa. El vent continuarà bufant de ponent moderat, amb intervals de vent fort en l’interior de les províncies de València i Castelló.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig