Baixada de temperatures i arribada de pluges dèbils a la Comunitat

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Després dels cels clars i les elevades temperatures, quasi estivals, que hem viscut en les últimes jornades, l’inici de la setmana ens portarà descensos en els termòmetres i inestabilitat, amb presència d’algunes pluges.

 

Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, aquest dimarts els cels de la Comunitat Valenciana estaran dominats per intervals de núvols mitjans i alts. Les temperatures es mantindran sense canvis o patiran descensos, sent aquesta baixada destacable en el cas de les màximes de la zona litoral. El vent serà variable, i bufarà fluix, tendint en la zona sud del territori a bufar de migjorn (sud).

 

Per a dimecres, els pronòstics d’Aemet apunten a un dia marcat pels intervals de núvols amb probabilitat de precipitacions de caràcter dèbil en l’interior nord de la Comunitat. Aquestes precipitacions podrien estendre’s de forma dispersa en la zona litoral nord. La cota de neu baixarà dels 1.800 als 1.200 metres.

 

Les temperatures mínimes baixaran de forma local en l’interior, mentre que les màximes ascendiran. El vent continuarà bufant de migjorn, de fluix a moderat, sobretot en el litoral. En les últimes hores del dia tendirà a ponent (oest).

 

Per a dijous, la meitat nord del territori continuarà amb intervals de núvols i precipitacions dèbils i disperses. La resta de la Comunitat comptarà amb cels poc nuvolats. Les temperatures descendiran en les zones d’interior i es mantindran sense canvis en la costa. El vent continuarà bufant de ponent moderat, amb intervals de vent fort en l’interior de les províncies de València i Castelló.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.