Baixada de temperatures i arribada de pluges dèbils a la Comunitat

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Després dels cels clars i les elevades temperatures, quasi estivals, que hem viscut en les últimes jornades, l’inici de la setmana ens portarà descensos en els termòmetres i inestabilitat, amb presència d’algunes pluges.

 

Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, aquest dimarts els cels de la Comunitat Valenciana estaran dominats per intervals de núvols mitjans i alts. Les temperatures es mantindran sense canvis o patiran descensos, sent aquesta baixada destacable en el cas de les màximes de la zona litoral. El vent serà variable, i bufarà fluix, tendint en la zona sud del territori a bufar de migjorn (sud).

 

Per a dimecres, els pronòstics d’Aemet apunten a un dia marcat pels intervals de núvols amb probabilitat de precipitacions de caràcter dèbil en l’interior nord de la Comunitat. Aquestes precipitacions podrien estendre’s de forma dispersa en la zona litoral nord. La cota de neu baixarà dels 1.800 als 1.200 metres.

 

Les temperatures mínimes baixaran de forma local en l’interior, mentre que les màximes ascendiran. El vent continuarà bufant de migjorn, de fluix a moderat, sobretot en el litoral. En les últimes hores del dia tendirà a ponent (oest).

 

Per a dijous, la meitat nord del territori continuarà amb intervals de núvols i precipitacions dèbils i disperses. La resta de la Comunitat comptarà amb cels poc nuvolats. Les temperatures descendiran en les zones d’interior i es mantindran sense canvis en la costa. El vent continuarà bufant de ponent moderat, amb intervals de vent fort en l’interior de les províncies de València i Castelló.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.