Baixada de temperatures i arribada de pluges dèbils a la Comunitat

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Després dels cels clars i les elevades temperatures, quasi estivals, que hem viscut en les últimes jornades, l’inici de la setmana ens portarà descensos en els termòmetres i inestabilitat, amb presència d’algunes pluges.

 

Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, aquest dimarts els cels de la Comunitat Valenciana estaran dominats per intervals de núvols mitjans i alts. Les temperatures es mantindran sense canvis o patiran descensos, sent aquesta baixada destacable en el cas de les màximes de la zona litoral. El vent serà variable, i bufarà fluix, tendint en la zona sud del territori a bufar de migjorn (sud).

 

Per a dimecres, els pronòstics d’Aemet apunten a un dia marcat pels intervals de núvols amb probabilitat de precipitacions de caràcter dèbil en l’interior nord de la Comunitat. Aquestes precipitacions podrien estendre’s de forma dispersa en la zona litoral nord. La cota de neu baixarà dels 1.800 als 1.200 metres.

 

Les temperatures mínimes baixaran de forma local en l’interior, mentre que les màximes ascendiran. El vent continuarà bufant de migjorn, de fluix a moderat, sobretot en el litoral. En les últimes hores del dia tendirà a ponent (oest).

 

Per a dijous, la meitat nord del territori continuarà amb intervals de núvols i precipitacions dèbils i disperses. La resta de la Comunitat comptarà amb cels poc nuvolats. Les temperatures descendiran en les zones d’interior i es mantindran sense canvis en la costa. El vent continuarà bufant de ponent moderat, amb intervals de vent fort en l’interior de les províncies de València i Castelló.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.