Anuncios

El cel s’anirà cobrint i pot ploure a la vesprada este divendres a la Comunitat al costat d’un descens de temperatures

La Comunitat Valenciana ha clarejat este divendres amb cels poc nuvolosos encara que s'aniran cobrint a la vesprada i no es es descarten ruixats febles, més probables a l'interior de Castelló, segons la predicció de la Aemet. 

Les temperatures aniran en descens, en general d'entre 1 i 3 graus. Així, les màximes se situaran en els 20 graus a Alacant i València i els 18 graus a Castelló. Les mínimes estaran en 10 graus a Alacant i València i els 8 a Castelló. 

  

 

 

La cota de neu se situarà entorn d'1.300 metres i el vent bufarà de l'oest, fluix en la província de Castelló i moderat en la resta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.

El PP exigix a Diana Morant que done explicacions després del processament del germà de Ximo Puig

El PP en Les Corts reclama a Diana Morant que trenque el seu silenci després del processament de Francis Puig per presumpte ús irregular de subvencions de la Generalitat i aclarisca la seua posició política.

PortCastelló suma quatre noves escales de creuers en 2027 amb el National Geographic Orion

PortCastelló ha tancat quatre noves escales del vaixell d'expedició National Geographic Orion per a 2027, amb parades lligades a visites a les els Columbrets i a un model de creuers sostenible.

Veïns de València rebutgen que els festivals es traslladen a altres barris com a solució al soroll

Associacions veïnals i d'hostaleria de València rebutgen que la solució al soroll dels festivals passe per moure els esdeveniments des de la Ciutat de les Arts i les Ciències a la Marina Nord i reclamen una planificació consensuada.