9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Cels nuvolats i algunes pluges disperses durant la setmana a la Comunitat

 

Després d’una setmana dominada per la pluja i la inestabilitat a la Comunitat Valenciana, arranca una nova setmana que, de moment, ens portarà cels nuvolats i probabilitat de seguir veient algunes precipitacions disperses, segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Aquest dilluns, segons Aemet, els cels de la Comunitat comptaran amb intervals de núvols, que tendiran a desaparéixer amb el pas de les hores, deixant de vesprada cels poc nuvolats. En aquest context, existeix una baixa probabilitat de precipitacions disperses en zones de l’interior.

 

Les temperatures ascendiran aquest dilluns, i el vent bufarà de ponent (oest), de forma moderada, arribant a ratxes fortes en l’interior del territori valencià.

 

Per a dimarts, els pronòstics d’Aemet apunten a un dia que començarà amb cels poc nuvolats, que aniran cobrint-se amb intervals de núvols en l’interior. Novament, no es descarta la presència de pluges disperses en zones d’interior, de vesprada. La cota de neu se situarà en la Comunitat al voltant dels 1.400 metres.

 

Les temperatures patiran lleugers descensos, mentre que el vent seguirà bufant moderat de ponent.

 

Aquesta mateixa tònica es mantindrà per a dimecres, on s’espera un dia amb intervals de núvols, i on no es descarta la presència de precipitacions disperses, preferentment en l’interior. La cota de neu continuarà en els 1.400 metres, i els termòmetres patiran pocs canvis respecte als valors de dimarts.

 

Seguirà bufant el ponent de forma moderada, amb alguna ratxa de caràcter fort.

 

Per a dijous, Aemet preveu un dia amb cels poc nuvolats que aniran cobrint-se en l’interior. De moment no s’espera pluja. Les temperatures mínimes no registraran variacions, mentre que eles màximes sí que pujaran.

 

El vent bufarà de mestral (nord-oest) de forma fluixa, excepte al nord de Castelló, on bufarà moderat. Amb el pas del dia el vent tendirà a bufar variable i fluix.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.