21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Cels nuvolats i algunes pluges disperses durant la setmana a la Comunitat

 

Després d’una setmana dominada per la pluja i la inestabilitat a la Comunitat Valenciana, arranca una nova setmana que, de moment, ens portarà cels nuvolats i probabilitat de seguir veient algunes precipitacions disperses, segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Aquest dilluns, segons Aemet, els cels de la Comunitat comptaran amb intervals de núvols, que tendiran a desaparéixer amb el pas de les hores, deixant de vesprada cels poc nuvolats. En aquest context, existeix una baixa probabilitat de precipitacions disperses en zones de l’interior.

 

Les temperatures ascendiran aquest dilluns, i el vent bufarà de ponent (oest), de forma moderada, arribant a ratxes fortes en l’interior del territori valencià.

 

Per a dimarts, els pronòstics d’Aemet apunten a un dia que començarà amb cels poc nuvolats, que aniran cobrint-se amb intervals de núvols en l’interior. Novament, no es descarta la presència de pluges disperses en zones d’interior, de vesprada. La cota de neu se situarà en la Comunitat al voltant dels 1.400 metres.

 

Les temperatures patiran lleugers descensos, mentre que el vent seguirà bufant moderat de ponent.

 

Aquesta mateixa tònica es mantindrà per a dimecres, on s’espera un dia amb intervals de núvols, i on no es descarta la presència de precipitacions disperses, preferentment en l’interior. La cota de neu continuarà en els 1.400 metres, i els termòmetres patiran pocs canvis respecte als valors de dimarts.

 

Seguirà bufant el ponent de forma moderada, amb alguna ratxa de caràcter fort.

 

Per a dijous, Aemet preveu un dia amb cels poc nuvolats que aniran cobrint-se en l’interior. De moment no s’espera pluja. Les temperatures mínimes no registraran variacions, mentre que eles màximes sí que pujaran.

 

El vent bufarà de mestral (nord-oest) de forma fluixa, excepte al nord de Castelló, on bufarà moderat. Amb el pas del dia el vent tendirà a bufar variable i fluix.

Últimes notícies

El 10K València supera els 10.000 inscrits en el seu primer dia per a 2027

El 10K València va depassar els 10.000 dorsals en el seu primer dia d'inscripcions per a 2027 i va activar el tercer tram de preus. L'organització preveu un nou ple amb 16.000 places.

La Comunitat Valenciana encadena 20 dies seguits de temporal de ponent, el tram més persistent des de 1981-82

La Comunitat Valenciana suma 20 dies consecutius amb temporal de ponent impulsat per sis borrasques. Aemet mesura 10.867 km de recorregut del vent, el màxim per a 20 dies des de 1981-82.

El Ciutat apunta a la millor entrada de la temporada en el derbi

El derbi entre Llevant i València podria deixar la millor entrada del curs en el Ciutat, fregant els 24.000 espectadors. Queden unes 800 entrades a la venda.

Pepelu torna al Ciutat amb una recepció adversa en un derbi clau

El primer retorn de Pepelu al Ciutat de València com a rival arriba en un ambient hostil. El Llevant és penúltim i el València marca la permanència amb cinc punts més.

Detinguts dos hòmens per atracar gasolineres a València amb cotxes robats, escopeta i ganivets

La Policia ha detingut a dos hòmens, de 46 i 47 anys, per diversos atracaments a gasolineres a la província de València. Operaven amb vehicles robats i amenaçaven amb una escopeta i armes blanques; un està a la presó provisional.

Espanya en alerta per vent, pluges i onatge: nou comunitats en taronja

La borrasca Nils manté actives alertes en tota Espanya excepte Canàries per vent, pluges i onatge. Nou comunitats estan en nivell taronja i la resta, en groc.

Detinguts dos hòmens per una cadena d’atracaments a gasolineres a València amb escopeta i ganivets

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens, un a la presó provisional, per diversos assalts a gasolineres a la província de València. Actuaven amb vehicles robats i amenaçaven a empleats i clients amb una escopeta i armes blanques.

L’esquerra porta al ple la reprovació de Barcala per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han registrat una declaració institucional per a reprovar a Luis Barcala per la polèmica adjudicació de VPP. El debat se celebrarà el 26 de febrer.