12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Cels nuvolats i algunes pluges disperses durant la setmana a la Comunitat

 

Després d’una setmana dominada per la pluja i la inestabilitat a la Comunitat Valenciana, arranca una nova setmana que, de moment, ens portarà cels nuvolats i probabilitat de seguir veient algunes precipitacions disperses, segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Aquest dilluns, segons Aemet, els cels de la Comunitat comptaran amb intervals de núvols, que tendiran a desaparéixer amb el pas de les hores, deixant de vesprada cels poc nuvolats. En aquest context, existeix una baixa probabilitat de precipitacions disperses en zones de l’interior.

 

Les temperatures ascendiran aquest dilluns, i el vent bufarà de ponent (oest), de forma moderada, arribant a ratxes fortes en l’interior del territori valencià.

 

Per a dimarts, els pronòstics d’Aemet apunten a un dia que començarà amb cels poc nuvolats, que aniran cobrint-se amb intervals de núvols en l’interior. Novament, no es descarta la presència de pluges disperses en zones d’interior, de vesprada. La cota de neu se situarà en la Comunitat al voltant dels 1.400 metres.

 

Les temperatures patiran lleugers descensos, mentre que el vent seguirà bufant moderat de ponent.

 

Aquesta mateixa tònica es mantindrà per a dimecres, on s’espera un dia amb intervals de núvols, i on no es descarta la presència de precipitacions disperses, preferentment en l’interior. La cota de neu continuarà en els 1.400 metres, i els termòmetres patiran pocs canvis respecte als valors de dimarts.

 

Seguirà bufant el ponent de forma moderada, amb alguna ratxa de caràcter fort.

 

Per a dijous, Aemet preveu un dia amb cels poc nuvolats que aniran cobrint-se en l’interior. De moment no s’espera pluja. Les temperatures mínimes no registraran variacions, mentre que eles màximes sí que pujaran.

 

El vent bufarà de mestral (nord-oest) de forma fluixa, excepte al nord de Castelló, on bufarà moderat. Amb el pas del dia el vent tendirà a bufar variable i fluix.

Últimes notícies

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.