20.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Cels nuvolats i algunes pluges disperses durant la setmana a la Comunitat

 

Després d’una setmana dominada per la pluja i la inestabilitat a la Comunitat Valenciana, arranca una nova setmana que, de moment, ens portarà cels nuvolats i probabilitat de seguir veient algunes precipitacions disperses, segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Aquest dilluns, segons Aemet, els cels de la Comunitat comptaran amb intervals de núvols, que tendiran a desaparéixer amb el pas de les hores, deixant de vesprada cels poc nuvolats. En aquest context, existeix una baixa probabilitat de precipitacions disperses en zones de l’interior.

 

Les temperatures ascendiran aquest dilluns, i el vent bufarà de ponent (oest), de forma moderada, arribant a ratxes fortes en l’interior del territori valencià.

 

Per a dimarts, els pronòstics d’Aemet apunten a un dia que començarà amb cels poc nuvolats, que aniran cobrint-se amb intervals de núvols en l’interior. Novament, no es descarta la presència de pluges disperses en zones d’interior, de vesprada. La cota de neu se situarà en la Comunitat al voltant dels 1.400 metres.

 

Les temperatures patiran lleugers descensos, mentre que el vent seguirà bufant moderat de ponent.

 

Aquesta mateixa tònica es mantindrà per a dimecres, on s’espera un dia amb intervals de núvols, i on no es descarta la presència de precipitacions disperses, preferentment en l’interior. La cota de neu continuarà en els 1.400 metres, i els termòmetres patiran pocs canvis respecte als valors de dimarts.

 

Seguirà bufant el ponent de forma moderada, amb alguna ratxa de caràcter fort.

 

Per a dijous, Aemet preveu un dia amb cels poc nuvolats que aniran cobrint-se en l’interior. De moment no s’espera pluja. Les temperatures mínimes no registraran variacions, mentre que eles màximes sí que pujaran.

 

El vent bufarà de mestral (nord-oest) de forma fluixa, excepte al nord de Castelló, on bufarà moderat. Amb el pas del dia el vent tendirà a bufar variable i fluix.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.

Presó provisional per a l’assassí de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes (Castelló)

Una jutgessa ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes. Està investigat per dos homicidis/assassinats i un trencament de condemna, amb la causa sota secret.

Veïns de Campanar destaquen els reptes i l’avanç de la reconstrucció de l’edifici

En el segon aniversari de l'incendi, els propietaris subratllen els reptes i els avanços de la rehabilitació, el suport d'administracions i Mapfre, i la meta de tornar a final d'any.

La Generalitat impulsa la reintroducció del linx ibèric en 2028 en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha presentat el pla de conservació del linx ibèric que obri la porta a la seua reintroducció en 2028 en la Comunitat Valenciana. L'estudi en marxa avalua hàbitat, preses i connectivitat amb el principi de precaució

Veïns de l’edifici incendiat de Campanar subratllen reptes i suports de la reconstrucció

A dos anys del sinistre, propietaris i institucions destaquen avanços i desafiaments en la rehabilitació integral. La comunitat confia a tornar per Nadal.

Condemna institucional i minuts de silenci pel doble assassinat masclista de Xilxes

Les principals institucions valencianes han guardat minuts de silenci per a condemnar l'assassinat d'una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes. Els actes han subratllat la gravetat de la violència de gènere i la necessitat de recursos d'atenció.

Un menor, investigat per una agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat ocorreguda el dimarts en un institut de Vinaròs. La denúncia va partir del centre d'acolliment on residix la víctima, tutelada per la Generalitat, i les diligències continuen obertes.

El Museu de Belles Arts de València suma 22 obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González

El MuBAV ha incorporat 22 peces per a cobrir etapes poc representades, amb obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González. L'operació reforça el XIX i la figuració del XX.