Comença un cap de setmana carregat amb fred i vent per a tota la Comunitat Valenciana

El cap de setmana comença a la Comunitat Valenciana amb avís groc per vents en el nord de Castelló, on es preveuen ratxes de fins a 80 quilòmetres per hora, fenòmens costaners en el litoral de Castelló i nord d'Alacant i per temperatures mínimes a l'interior de València i Alacant on poden caure fins als -4º.

Així, segons la predicció de l'Aemet, d'esta manera, este divendres les temperatures registraran pocs canvis, amb màximes de fins a 16º i mínimes de fins a -4º amb gelades a l'interior, però amb més vent. El vent d'oest i nord-oest moderat, amb intervals de fort en el nord de Castelló donarà una sensació d'ambient més fred, plenament hivernal.

La bossa d'aire de l'àrtic afona les temperatures fins als quatre baix cero 

La bossa d'aire Àrtic que congela Espanya també s'ha deixat sentir la passada matinada en la província alacantina amb una caiguda de les temperatures mínimes de 4 graus sota zero en els observatoris de la serra Mariola a Alcoi. Com recull el 'Diario Información', en la franja costanera el termòmetre ha baixat fins als 5 graus a Xàbia. A Alacant han registrat sis graus. La previsió de l'Agència Estatal de Meteorologia és que seguisca el fred durant tot el cap de setmana però amb jornades assolellades i sense gota de la necessària pluja.

 

A l'interior seguiran les gelades

Les màximes rondaran els 13 graus en la costa en la franja central del dia però s'afonaran quan se'n vaja el sol a partir de les sis de la vesprada esperant-se mínimes de tres graus però provocant una sensació tèrmica encara més gèlida a causa de la humitat.

Últimes notícies

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.