20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

La Comunitat Valenciana continua immersa  en la calor

Podem fer servir molts adjectius per a tractar de definir la calor de la recta final d’esta primavera de 2022 que va començar fresca i humida i que està acabant extremadament calorosa.

Hem triat en el titular de hui, estacionaria perquè sembla que és l’adjectiu que millor descriu el que està passant amb la massa d’aire nord-africana que ens afecta des de divendres passat. En principi els mapes de previsió apuntaven a un descens de les temperatures allà cap al dijous d’esta setmana, però amb un poc de sort serà el cap de setmana, al centre i a l’oest de la Península, o a l’inici de la setmana que ve, Ací a la Comunitat Valenciana perquè comencen a baixar les temperatures.

Hui farà tanta calor o encara més que ahir perquè encara es consolidarà un poc més l’aire càlid sobre nosaltres. Aemet manté l’avís groc per altes temperatures al centre i per l’interior i encara que esta vesprada podrà veure’s i fins i tot quallar alguna tronada al nord el dia serà bàsicament assolellat.

Demà dijous la calor ens donarà una xicoteta treva però tampoc cal esperar que baixen molt les temperatures, a penes un parell de graus.

Descens mínim de les temperatures quasi inapreciable perquè tot indica que divendres pot arribar a ser el dia més calorós de la setmana amb temperatures al voltant o per damunt dels 35 graus a la costa i de nou tocant o superant els 40 al centre i per l’interior…i el tercer cap de setmana de juny tornarà a ser de platja i piscina per lluitar contra la calor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.

València Basket: solidesa de projecte enfront de la maledicció de l’amfitrió

L'equip taronja encara la fase final com a amfitrió en el Roig Arena, amb un 70% de victòries i l'impuls de la Supercopa. L'estadística avisa: des de 1996 només un amfitrió ha alçat el trofeu.