La Comunitat Valenciana continua immersa  en la calor

Podem fer servir molts adjectius per a tractar de definir la calor de la recta final d’esta primavera de 2022 que va començar fresca i humida i que està acabant extremadament calorosa.

Hem triat en el titular de hui, estacionaria perquè sembla que és l’adjectiu que millor descriu el que està passant amb la massa d’aire nord-africana que ens afecta des de divendres passat. En principi els mapes de previsió apuntaven a un descens de les temperatures allà cap al dijous d’esta setmana, però amb un poc de sort serà el cap de setmana, al centre i a l’oest de la Península, o a l’inici de la setmana que ve, Ací a la Comunitat Valenciana perquè comencen a baixar les temperatures.

Hui farà tanta calor o encara més que ahir perquè encara es consolidarà un poc més l’aire càlid sobre nosaltres. Aemet manté l’avís groc per altes temperatures al centre i per l’interior i encara que esta vesprada podrà veure’s i fins i tot quallar alguna tronada al nord el dia serà bàsicament assolellat.

Demà dijous la calor ens donarà una xicoteta treva però tampoc cal esperar que baixen molt les temperatures, a penes un parell de graus.

Descens mínim de les temperatures quasi inapreciable perquè tot indica que divendres pot arribar a ser el dia més calorós de la setmana amb temperatures al voltant o per damunt dels 35 graus a la costa i de nou tocant o superant els 40 al centre i per l’interior…i el tercer cap de setmana de juny tornarà a ser de platja i piscina per lluitar contra la calor.

Últimes notícies

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.