Anuncios

El dijous arriba amb màximes de fins a 28 ºC a la Comunitat Valenciana

termometre

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

La jornada de hui es presenta molt càlida a la Comunitat Valenciana, si es té en compte que estem a finals del mes de febrer, encara dins de l’hivern. Les temperatures hui poden arribar als 28 graus en alguns punts com Orihuela, segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Anuncios

Així, la jornada de hui, dijous, estarà dominada per cels clars o poc nuvolats, amb intervals de núvols alts. Respecte al vent, bufarà més moderat a l’interior nord de Castelló, del nord-oest (mestral), mentre que a la resta del territori serà de caràcter fluix, i variable, amb vent de l’oest (ponent) de matí, i brisa de vesprada.

 

Pel que fa a les temperatures, la jornada sí que ens deixa dades destacables. Els termòmetres podran ascendir, segons Aemet, als 28 ºC en punts com Orihuela, al Baix Segura. En la resta de punts, els mercuris es mouran, en la majoria dels casos, entre els 21 i els 25 graus. Així, tindrem 25 ºC a llocs com Ontinyent o Elx, 24 ºC a Requena i 23 ºC a Alcoi, o València. Altres punts tindran màximes més baixes, tot i que elevades per al mes de febrer, com els 20 ºC d’Alacant, Dénia o Vinaròs, i els 18 ºC de Morella. Castelló de la Plana registrarà fins a 21 ºC de màxima.

 

Les mínimes també seran suaus, per damunt dels 4-5 ºC en tots els punts, i arribant a 10 ºC en el cas de València, i 9 ºC a llocs com Gandia, Dénia o la Vall d’Uixó.

 

Per a demà divendres, a les portes del cap de setmana, els termòmetres baixaran lleugerament quant a les màximes, i ja no ens deixaran valors tan elevats com hui. Aquest descens serà més acusat en el sud d’Alacant.

 

Segons Aemet, les temperatures màximes més altes es registraran a punts com Ontinyent, amb 23 ºC, i Orihuela o Requena, amb 22 ºC. Les mínimes es mantindran suaus, entre els 5 i els 9 ºC en la majoria de llocs.

 

Pel que fa als cels, continuaran clars o amb intervals de núvols alts. El vent serà variable fluix a tot el territori, excepte a l’interior nord de Castelló, on continuarà bufant el vent moderat de mestral.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.

El turisme genera ingressos fiscals suficients per a quasi cobrir la sanitat valenciana

El Consell destaca que la recaptació fiscal vinculada al turisme en 2024 va ascendir a 9.263 milions, una xifra que permetria cobrir pràcticament el cost del sistema sanitari valencià.

La Fiscalia recolza que se cite a Barrachina i Rovira en la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València demana a la jutgessa que revoque la seua decisió i cite com a testimonis als consellers Miguel Barrachina i José Antonio Rovira en la investigació penal per la gestió de la dana.

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.
Anuncios