El dijous arriba amb màximes de fins a 28 ºC a la Comunitat Valenciana

termometre

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

La jornada de hui es presenta molt càlida a la Comunitat Valenciana, si es té en compte que estem a finals del mes de febrer, encara dins de l’hivern. Les temperatures hui poden arribar als 28 graus en alguns punts com Orihuela, segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Així, la jornada de hui, dijous, estarà dominada per cels clars o poc nuvolats, amb intervals de núvols alts. Respecte al vent, bufarà més moderat a l’interior nord de Castelló, del nord-oest (mestral), mentre que a la resta del territori serà de caràcter fluix, i variable, amb vent de l’oest (ponent) de matí, i brisa de vesprada.

 

Pel que fa a les temperatures, la jornada sí que ens deixa dades destacables. Els termòmetres podran ascendir, segons Aemet, als 28 ºC en punts com Orihuela, al Baix Segura. En la resta de punts, els mercuris es mouran, en la majoria dels casos, entre els 21 i els 25 graus. Així, tindrem 25 ºC a llocs com Ontinyent o Elx, 24 ºC a Requena i 23 ºC a Alcoi, o València. Altres punts tindran màximes més baixes, tot i que elevades per al mes de febrer, com els 20 ºC d’Alacant, Dénia o Vinaròs, i els 18 ºC de Morella. Castelló de la Plana registrarà fins a 21 ºC de màxima.

 

Les mínimes també seran suaus, per damunt dels 4-5 ºC en tots els punts, i arribant a 10 ºC en el cas de València, i 9 ºC a llocs com Gandia, Dénia o la Vall d’Uixó.

 

Per a demà divendres, a les portes del cap de setmana, els termòmetres baixaran lleugerament quant a les màximes, i ja no ens deixaran valors tan elevats com hui. Aquest descens serà més acusat en el sud d’Alacant.

 

Segons Aemet, les temperatures màximes més altes es registraran a punts com Ontinyent, amb 23 ºC, i Orihuela o Requena, amb 22 ºC. Les mínimes es mantindran suaus, entre els 5 i els 9 ºC en la majoria de llocs.

 

Pel que fa als cels, continuaran clars o amb intervals de núvols alts. El vent serà variable fluix a tot el territori, excepte a l’interior nord de Castelló, on continuarà bufant el vent moderat de mestral.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.