Sent soroll en el jardí i troba una batalla salvatge entre dos ossos

Els veïns d'un tranquil barri residencial a Nova Jersey van presenciar una espectacular lluita entre dos grans óssos

Els veïns d’un tranquil barri residencial de Nova Jersey van presenciar una espectacular lluita entre dos grans óssos | Pixabay

 

La vida quotidiana d’una població nord-americana es va vore interrompuda per una escena més típica d’un safari que no d’un tranquil barri residencial. Els veïns de Frankford, en l’estat de Nova Jersey, al nord dels Estats Units, van observar sorpresos una lluita sagnant entre dos ossos negres, enmig d’un jardí d’una casa.

 

El propietari de la finca a on hi havia els dos ossos mossegant-se, lluitant drets sobre les seues potes, va sentir soroll darrere de sa casa i, en eixir, es va trobar l’escena. Mentres rugien els animals i es barallaven, Corey Bale va filmar la lluita.

 

 

«Quan vaig eixir a mirar, literalment, es podien sentir les mandíbules xocant entre elles mentres els ossos lluitaven i grunyien», va indicar en el portal ‘nj.com’ Corey Bale, que va afirmar haver trobat pelatge cobert amb sang després de què els ossos abandonaren el pati. Per a este ciutadà, serà una visita que costarà d’oblidar.

 

Primer os bru detectat en Portugal en els últims 176 anys

Mentres, en l’altra punta del món i ben propet de casa, a l’est de Portugal, els tècnics de l’Institut de Protecció de la Naturalesa i Boscos (ICNF) han descobert recentment el primer exemplar d’os bru viu en un parc natural portugués, des de finals del segle XIX.

 

 

L’animal és un mascle que vindria de la part occidental de la Serralada Cantàbrica, on viuen 280 exemplars. Tècnics de fauna portuguesos i espanyols treballen en el seguiment de la bèstia. Vàries cròniques asseguren que l’últim ós en llibertat que hauria viscut en terres portugueses va ser caçat en la serra de Gerés el 1843.

 

D’esta manera, l’actual exemplar hauria creuat els boscos i muntanyes de la comarca de Sanabria (Zamora) fins a la frontera de Portugal. Els experts creuen que seguix migrant i, per tant, podria tornar a les muntanyes espanyoles. Durant este camí ja ha fet algunes destrosses en una granja de mel.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.