Sent soroll en el jardí i troba una batalla salvatge entre dos ossos

Els veïns d'un tranquil barri residencial a Nova Jersey van presenciar una espectacular lluita entre dos grans óssos

Els veïns d’un tranquil barri residencial de Nova Jersey van presenciar una espectacular lluita entre dos grans óssos | Pixabay

 

La vida quotidiana d’una població nord-americana es va vore interrompuda per una escena més típica d’un safari que no d’un tranquil barri residencial. Els veïns de Frankford, en l’estat de Nova Jersey, al nord dels Estats Units, van observar sorpresos una lluita sagnant entre dos ossos negres, enmig d’un jardí d’una casa.

 

El propietari de la finca a on hi havia els dos ossos mossegant-se, lluitant drets sobre les seues potes, va sentir soroll darrere de sa casa i, en eixir, es va trobar l’escena. Mentres rugien els animals i es barallaven, Corey Bale va filmar la lluita.

 

 

«Quan vaig eixir a mirar, literalment, es podien sentir les mandíbules xocant entre elles mentres els ossos lluitaven i grunyien», va indicar en el portal ‘nj.com’ Corey Bale, que va afirmar haver trobat pelatge cobert amb sang després de què els ossos abandonaren el pati. Per a este ciutadà, serà una visita que costarà d’oblidar.

 

Primer os bru detectat en Portugal en els últims 176 anys

Mentres, en l’altra punta del món i ben propet de casa, a l’est de Portugal, els tècnics de l’Institut de Protecció de la Naturalesa i Boscos (ICNF) han descobert recentment el primer exemplar d’os bru viu en un parc natural portugués, des de finals del segle XIX.

 

 

L’animal és un mascle que vindria de la part occidental de la Serralada Cantàbrica, on viuen 280 exemplars. Tècnics de fauna portuguesos i espanyols treballen en el seguiment de la bèstia. Vàries cròniques asseguren que l’últim ós en llibertat que hauria viscut en terres portugueses va ser caçat en la serra de Gerés el 1843.

 

D’esta manera, l’actual exemplar hauria creuat els boscos i muntanyes de la comarca de Sanabria (Zamora) fins a la frontera de Portugal. Els experts creuen que seguix migrant i, per tant, podria tornar a les muntanyes espanyoles. Durant este camí ja ha fet algunes destrosses en una granja de mel.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.