Sent soroll en el jardí i troba una batalla salvatge entre dos ossos

Els veïns d'un tranquil barri residencial a Nova Jersey van presenciar una espectacular lluita entre dos grans óssos

Els veïns d’un tranquil barri residencial de Nova Jersey van presenciar una espectacular lluita entre dos grans óssos | Pixabay

 

La vida quotidiana d’una població nord-americana es va vore interrompuda per una escena més típica d’un safari que no d’un tranquil barri residencial. Els veïns de Frankford, en l’estat de Nova Jersey, al nord dels Estats Units, van observar sorpresos una lluita sagnant entre dos ossos negres, enmig d’un jardí d’una casa.

 

El propietari de la finca a on hi havia els dos ossos mossegant-se, lluitant drets sobre les seues potes, va sentir soroll darrere de sa casa i, en eixir, es va trobar l’escena. Mentres rugien els animals i es barallaven, Corey Bale va filmar la lluita.

 

 

«Quan vaig eixir a mirar, literalment, es podien sentir les mandíbules xocant entre elles mentres els ossos lluitaven i grunyien», va indicar en el portal ‘nj.com’ Corey Bale, que va afirmar haver trobat pelatge cobert amb sang després de què els ossos abandonaren el pati. Per a este ciutadà, serà una visita que costarà d’oblidar.

 

Primer os bru detectat en Portugal en els últims 176 anys

Mentres, en l’altra punta del món i ben propet de casa, a l’est de Portugal, els tècnics de l’Institut de Protecció de la Naturalesa i Boscos (ICNF) han descobert recentment el primer exemplar d’os bru viu en un parc natural portugués, des de finals del segle XIX.

 

 

L’animal és un mascle que vindria de la part occidental de la Serralada Cantàbrica, on viuen 280 exemplars. Tècnics de fauna portuguesos i espanyols treballen en el seguiment de la bèstia. Vàries cròniques asseguren que l’últim ós en llibertat que hauria viscut en terres portugueses va ser caçat en la serra de Gerés el 1843.

 

D’esta manera, l’actual exemplar hauria creuat els boscos i muntanyes de la comarca de Sanabria (Zamora) fins a la frontera de Portugal. Els experts creuen que seguix migrant i, per tant, podria tornar a les muntanyes espanyoles. Durant este camí ja ha fet algunes destrosses en una granja de mel.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.