Carreteres tallades i fins a 330 l/m² per un nou temporal de pluja

Gota freda en Alzira | CEDIDA

 

El temporal de llevant descarrega amb força des del dilluns en el territori valencià i ja ha deixat en les últimes 48 hores fins a 330 l/m2 en Barx i vora 300 en la Casella d’Alzira. La Safor és la comarca més afectada per la gota freda, a on localitats com Gandia, Tavernes de la Valldinga o Vilallonga ja superen els 200 l/m2.. Tot aiixò ha provocat que s’hagen hagut de tallar algunes carreteres secundàries en la comarca.

 

En concret, estan tancades per inundació estes vies: la CV-674 en Piles, la CV-673 en Bellreguard, la CV-670 en Gandia, la carretera de Sueca al Mareny de Vilches, alguns camins rurals de Carcaixent, el camí entre la Pobla Llarga i Sant Joanet i el camí entre Benifaió i Alginet. Algunes vies es troben inundades, com la CV-50 en Barraca d’Aigües Vives o la CV-505 en Algemesí, també tallada l’entrada a Salinas des de l’N-332, en Torrevieja. A més, en Alzira s’ha afonat un mur en el camí d’accés a la Murta, que està tancat al públic.

 

Les precipitacions s’aniran desplaçant de sud a nord al llarg del dia i podran ser especialment intenses i torrencials en la Vall d’Albaida, la Safor i la Marina Alta. No es descarta que les pluges siguen puntualment fortes en les comarques del nord de València i a les comarques costaneres de Castelló durant la jornada del dimecres.

 

El temporal de mar ja està sent destacable en tot el litoral amb ones que superen els 3 i 4 metres, juntament amb uns vents de gregal que ja han arribar als quasi 100 km/h en localitats de les comarques d’Alacant. Les temperatures màximes no superaran els 15 graus en cap lloc del territori valencià.

 

 

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.