Carreteres tallades i fins a 330 l/m² per un nou temporal de pluja

Gota freda en Alzira | CEDIDA

 

El temporal de llevant descarrega amb força des del dilluns en el territori valencià i ja ha deixat en les últimes 48 hores fins a 330 l/m2 en Barx i vora 300 en la Casella d’Alzira. La Safor és la comarca més afectada per la gota freda, a on localitats com Gandia, Tavernes de la Valldinga o Vilallonga ja superen els 200 l/m2.. Tot aiixò ha provocat que s’hagen hagut de tallar algunes carreteres secundàries en la comarca.

 

En concret, estan tancades per inundació estes vies: la CV-674 en Piles, la CV-673 en Bellreguard, la CV-670 en Gandia, la carretera de Sueca al Mareny de Vilches, alguns camins rurals de Carcaixent, el camí entre la Pobla Llarga i Sant Joanet i el camí entre Benifaió i Alginet. Algunes vies es troben inundades, com la CV-50 en Barraca d’Aigües Vives o la CV-505 en Algemesí, també tallada l’entrada a Salinas des de l’N-332, en Torrevieja. A més, en Alzira s’ha afonat un mur en el camí d’accés a la Murta, que està tancat al públic.

 

Les precipitacions s’aniran desplaçant de sud a nord al llarg del dia i podran ser especialment intenses i torrencials en la Vall d’Albaida, la Safor i la Marina Alta. No es descarta que les pluges siguen puntualment fortes en les comarques del nord de València i a les comarques costaneres de Castelló durant la jornada del dimecres.

 

El temporal de mar ja està sent destacable en tot el litoral amb ones que superen els 3 i 4 metres, juntament amb uns vents de gregal que ja han arribar als quasi 100 km/h en localitats de les comarques d’Alacant. Les temperatures màximes no superaran els 15 graus en cap lloc del territori valencià.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.