Carreteres tallades i fins a 330 l/m² per un nou temporal de pluja

Gota freda en Alzira | CEDIDA

 

El temporal de llevant descarrega amb força des del dilluns en el territori valencià i ja ha deixat en les últimes 48 hores fins a 330 l/m2 en Barx i vora 300 en la Casella d’Alzira. La Safor és la comarca més afectada per la gota freda, a on localitats com Gandia, Tavernes de la Valldinga o Vilallonga ja superen els 200 l/m2.. Tot aiixò ha provocat que s’hagen hagut de tallar algunes carreteres secundàries en la comarca.

 

En concret, estan tancades per inundació estes vies: la CV-674 en Piles, la CV-673 en Bellreguard, la CV-670 en Gandia, la carretera de Sueca al Mareny de Vilches, alguns camins rurals de Carcaixent, el camí entre la Pobla Llarga i Sant Joanet i el camí entre Benifaió i Alginet. Algunes vies es troben inundades, com la CV-50 en Barraca d’Aigües Vives o la CV-505 en Algemesí, també tallada l’entrada a Salinas des de l’N-332, en Torrevieja. A més, en Alzira s’ha afonat un mur en el camí d’accés a la Murta, que està tancat al públic.

 

Les precipitacions s’aniran desplaçant de sud a nord al llarg del dia i podran ser especialment intenses i torrencials en la Vall d’Albaida, la Safor i la Marina Alta. No es descarta que les pluges siguen puntualment fortes en les comarques del nord de València i a les comarques costaneres de Castelló durant la jornada del dimecres.

 

El temporal de mar ja està sent destacable en tot el litoral amb ones que superen els 3 i 4 metres, juntament amb uns vents de gregal que ja han arribar als quasi 100 km/h en localitats de les comarques d’Alacant. Les temperatures màximes no superaran els 15 graus en cap lloc del territori valencià.

 

 

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.