L’oratge a València l’1 de març per a la primera ‘mascletà’ de les Falles 2018

 

La preocupació de molts valencians en estos moments, sobre tot la dels més fallers, és si este dijous dia 1 de març plourà a la ciutat de València a les 14 hores, és a dir, a l’hora que ha d’arrancar la primera mascletà del cicle faller 2018.

 

 

Com cada dia fins al 19 de març, la disparà a la Plaça de l’Ajuntament ha de començar a les 14 del migdia, però el temporal de neu i pluja que està patint tota la Comunitat Valenciana fa pensar en si afectarà o no a l’espectacle pirotècnic.

 

 

En principi, la previsió del temps d’AEMET senyala que pel matí hi haurà sol a València, amb la possibilitat d’alguns nuvols. No obstant, des del migdia estos núvols aniran augmentant i les possiblitats de pluges dèbils són una realitat. La previsió indica un 50% de probabilitat d’aigua a partir de les 13 hores, mentre que a les 14 hores, a hora d’iniciar-se l’espectacle, s’indica la probabilitat d’intervals nuvolosos “amb pluja escassa”.

 

 

Durant tot este dijous, les previsions vaticinen un temps irregular on s’alternarien les pluges i els cels clars, però sembla que la primera mascletà de Falles 2018 no perilla en excés. 

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.