L’oratge a València l’1 de març per a la primera ‘mascletà’ de les Falles 2018

 

La preocupació de molts valencians en estos moments, sobre tot la dels més fallers, és si este dijous dia 1 de març plourà a la ciutat de València a les 14 hores, és a dir, a l’hora que ha d’arrancar la primera mascletà del cicle faller 2018.

 

 

Com cada dia fins al 19 de març, la disparà a la Plaça de l’Ajuntament ha de començar a les 14 del migdia, però el temporal de neu i pluja que està patint tota la Comunitat Valenciana fa pensar en si afectarà o no a l’espectacle pirotècnic.

 

 

En principi, la previsió del temps d’AEMET senyala que pel matí hi haurà sol a València, amb la possibilitat d’alguns nuvols. No obstant, des del migdia estos núvols aniran augmentant i les possiblitats de pluges dèbils són una realitat. La previsió indica un 50% de probabilitat d’aigua a partir de les 13 hores, mentre que a les 14 hores, a hora d’iniciar-se l’espectacle, s’indica la probabilitat d’intervals nuvolosos “amb pluja escassa”.

 

 

Durant tot este dijous, les previsions vaticinen un temps irregular on s’alternarien les pluges i els cels clars, però sembla que la primera mascletà de Falles 2018 no perilla en excés. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.