L’oratge a València l’1 de març per a la primera ‘mascletà’ de les Falles 2018

 

La preocupació de molts valencians en estos moments, sobre tot la dels més fallers, és si este dijous dia 1 de març plourà a la ciutat de València a les 14 hores, és a dir, a l’hora que ha d’arrancar la primera mascletà del cicle faller 2018.

 

 

Com cada dia fins al 19 de març, la disparà a la Plaça de l’Ajuntament ha de començar a les 14 del migdia, però el temporal de neu i pluja que està patint tota la Comunitat Valenciana fa pensar en si afectarà o no a l’espectacle pirotècnic.

 

 

En principi, la previsió del temps d’AEMET senyala que pel matí hi haurà sol a València, amb la possibilitat d’alguns nuvols. No obstant, des del migdia estos núvols aniran augmentant i les possiblitats de pluges dèbils són una realitat. La previsió indica un 50% de probabilitat d’aigua a partir de les 13 hores, mentre que a les 14 hores, a hora d’iniciar-se l’espectacle, s’indica la probabilitat d’intervals nuvolosos “amb pluja escassa”.

 

 

Durant tot este dijous, les previsions vaticinen un temps irregular on s’alternarien les pluges i els cels clars, però sembla que la primera mascletà de Falles 2018 no perilla en excés. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger procedent de Mèxic va ser detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó.

La planta de Ford a Almussafes reprén l’activitat a l’espera de definir el seu nou model

La planta de Ford a Almussafes reprén la producció rere Setmana Santa mentres la plantilla seguix pendent de la visita de la cúpula europea per a concretar el nou model multienergia i la seua càrrega de treball.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger de 29 anys i nacionalitat mexicana ha sigut detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i enviat a presó provisional.

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.